![]() |
Sharp Dream - vilken nästagångare!!! Tog 20 meter över upploppet på alla andra...
|
Prosperous var måhända inte så bra som man kunde hoppas så där klandrar jag inte Adielsson men hans styrning med Frodes Royal Baby...
Inte minsta tillstymmelse till att vara med alls. |
Robban trivs på hemmabanan. Sätter nog Vikens oxå. Jag har nämligen garderat. Ha,ha.
Psst Sandsjöns Enzo är min stänkare. |
Citat:
|
Hmm... borde haft Moni Viking när nu Wild Love satt...
|
Citat:
|
Wild Love hade jag som första reserv. Det vill sig inte riktigt idag. Rak DD: 5-7.
|
DD
2, 12 mot Discon. Olika insatser. |
Citat:
Kommer att löna sig. Lovar. |
Citat:
Sätter stålarna på Untersteiner. All-in! |
Har lirat lite mer på 5-2, som är mitt drag.
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2020-04-25, 18:12 Åby Lördag 2020-04-25 Start: 18:20 Kostnad: 600,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Vikens High Yield 2: 2, 4, 6 3 x 200,00 kr = 600,00 kr. Totalt: 600,00 kr. Rättningskod: HPB MTW BJS |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lustigt med Robert, vinner med "alla" eller ingen och har varit så ganska länge...har nog att göra med hans egna problem...
|
En hundring på Zinco Jet plats 5,00 nu
|
Som sagt, så är det nästan alltid med den gode Robert...
|
Citat:
|
Citat:
Så la han sig sist i fältet på innerspår och ändå lyckades tidigt få hästen i galopp.Hur bra var det? |
Citat:
Punkt slut. |
Citat:
|
Det får bli ett sista torskspel på Cyber Lane. 6 ggr degen.
|
Citat:
Och nu kommer han inte ens till spets. |
Den blinda pajasen...
|
Blir en pizza med ett glas rött nu... God kväll
|
Tackarrrr - Bra DD till 22 gånger 200:-. Bra dag trots allt.:cheers:
|
Hehe, fick 50ggr på Elian Web(spelat under uttagningsloppet), bannar mig för att jag bara la 120, helt ofattbart dumt!...nåväl...
|
Kanske dagens tråkigaste lopp! Jaja, nu blir det paus till Elitloppshelgen så ses vi då igen :)
|
Citat:
|
Pratade lite om det här med en vän i veckan, vem ska sätta upp tempot? Ja, det blev ju ingen så klart. Men visst blir man lite trött att Elian Web aldrig ska bli riktigt synad, så bra är inte hästen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Milliondollarrhyme sist...tror jag.
|
Citat:
|
Citat:
|
nån mer som inte kan logga in på atg?