![]() |
Greger Fajersson - du är en mästerkusk:clap::cheers:
Synd att inte Adrian kunde hålla sin häst i trav. Min trio var 3-5-8 runt om. |
Greger vinner den ända gången i livet då jag sätter han som första res.
|
Citat:
|
hade med både 2 och 3 men systemet vart inte uppköpt så då plockar man självklart bort Greger alla dagar i veckan hehe
|
Citat:
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-04-28, 20:54 Jägersro Tisdag 2020-04-28 Start: 20:56 Kostnad: 600,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 5 2: 2 Happy Celebration 2 x 300,00 kr = 600,00 kr. Totalt: 600,00 kr. Rättningskod: GNF CTV WBF |
Fan vad dubblarna 7,9 mot 4 ger högt
Är det en så otrolig DD? *** Ja tydligen..... Inte min dag idag:cry: |
Härligt! Nu sitter Challenge oavsett vem som vinner sista. Det är bara att hoppas att det ger lite betalt också.
|
Allvarligt.... Så in i helvete många underprestationer i femte! När den där bromsklossen vinner är det illa....
|
Citat:
|
Synd man inte satt i tankarna om att lira vinnare, den där vinnaren var rätt bortglömd. Precis som andrahandaren Moruga (riktig nästagångare det!).
|
Citat:
|
Citat:
|
Skönt att få in en liten stänkare på systemet men helvete vad illa Uhrberg körde. Det där kostade mig säkert en 20-30kkr ikväll....piss!
|
Citat:
https://spela.svenskaspel.se/resultat/challenge |
Citat:
|
Citat:
|
Såg redan efter ett halvvarv att PU inte skulle vinna loppet.
Hans hästar har en speed i början och en på slutet OM man fått bestämma. Nu vart det halvlång körning innan man fick ledning - sen en tryckare av 8 Moruga. Då är i stort sett allltid PUs hästar tomma vid upploppet. Gissar att det har med hans intervallträning att göra? Ser jättebra ut när man får ledning enkelt. Då har hästarna krafter att hålla undan över upploppet. Utmanad på vägen Är det en annan femma... Tackar för mig för kvällen:hattenav: lycka till ni som har chans på vinster ikväll:cheers: |
CE har helt tappat körhänderna.... undrar vad som har hänt CE? Kunde ju vinna på hemmaplan nån gång i alla fall men nu för tiden är han som vilken trött kusk som helst. Synd
|
Citat:
|
Kom igen nu skrallan ;)
V64 Inlämnat: 2020-04-28, 19:14 V6 - endast vinst vid 6 rätt ricky tranberg hansens andelsspel Jägersro Tisdag 2020-04-28 Start: 19:30 Kostnad: 1 134,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 5 2: 1, 4, 7 3: 4, 5, 7 4: 3, 8, 13 5: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9 6: 2, 3 3x3x3x3x7x2 = 1134 rader. 1134 x 1 x 1,00 kr = 1 134,00 kr. Totalt: 1 134,00 kr. Min kostnad: 1 134,00 kr x 1/15 = 75,60 kr Rättningskod: LPG KTQ TLD |
Twilight Brodda ger bäst betalt i sista, så nu får Kim skärpa sig. :)
|
Cyborg lite tappad nu i nästa, hygglig iväg och får nog en bra resa. Lägger en VP på den! Ingves är en luring också, även den hygglig iväg. Skulle gärna ha fullmålat på V4 i sista, känns som ett lopp det kan hända lite vad som helst i. Bara streck för 2,9 nu och det är lite halvtunt.
|
Så fucking typiskt
|
Citat:
|
Citat:
|
Jävla stolpe ut där, utnosad på vinnarspelet och V4 och stänkaren Cyborg dragen sist och klättrade i ryggar som femma till slut...
|
Skräll Peters hästar alltså skämt nu förtiden !
|
alltså när ska det gå vägen för en??? lirat vinnare på 9an som blir avslagen sista metern.
Man blir helt orkeslös |
Citat:
|
sen har vi ju det här med nr hehe
4-7-7-3-3-3 :) såg detta mönster tidigt men får inte med två 3or ändå. Suck |
Nåja, man får vara nöjd.
Tvilling 34579 UTGÅNGSHÄSTAR 8MORUGA VINSTBERÄKNING Rätt kombination Odds 3/8 137,37 Utbetalt: 3 434,00 kr V4 gav 3414kr. Och ett liiitet vinnarspel på 3 Twilight Brodda. Lite att arbeta med inför lördagens V75 på Örebro.... |
Googoogaagaa nu med peter till 1,58 taget sista spelet
|
Citat:
|
Citat:
|