![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Miljondragen Eller åtminstone platskandidater. Ok jag skjuter från höften. 1) 11 Cobbys Nana. Sto mot hingstar är minus men inget fel på styrkan och har hävdat sig bra i ganska tufft motstånd. Bakom 1 och 2 känns fältet vidöppet. 2) 7 Secret Mission är ojämn (men kusken desto stabilare) och ute i en ganska tuff silverdivision. Ok har väl inte övertygat i årets starter men kommer några betrodda bort och lite pace på loppet så kanske. Henriette är en mycket smart kusk. Hästen har skrällt på rikstoton förut. Över 50ggr i odds för några år sedan. 3) 3 Rally Hans. Är en rikstoto härdad yngling som tuffar på i loppen och blir bättre och bättre. Rår väl inte på årgångstopparna därbak men strider om en plats med Armour As. 4) 8 Appaloosa gör alltid gedigna prestationer. Falsig är ju inte min favorit kusk men som sagt hästen är bra och blir ofta lite bortglömd. 5) 8 Västerbo Pokerface. Årsdebut efter lång paus och tveksam stallform. Men nuvarande 9% är definitivt bra spelvärde. Lär väl stiga. Mycket bra Klass 2 häst. 6) 11 Handsome Brad. Duglig guldhäst men tuffa motståndare bakom vingen. Kniper en plats med lite flyt. 7) 5 Randemar R.D. Lite problem med sina hovar och måste gå med alu sulor. Har gått några grymma repor på slutet och kan nog överraska i ganska öppen bronsdivision. |
När såväl Dom Perignon som Hill Street är strukna så är manegen krattad för Goop. Han ser ut att få en jäkla fin dag i morgon.
|
Om Armour As går en låg 12 tid rent av 12 blankt, kan Power o Ecurie D ta in det?
Jag är tveksam, funderar allvarligt på spik på A.A. /N Ok noterar RO ffg på E. |
Citat:
|
Citat:
|
Daniel Berglund V75 Mantorp lördag på Service Plays
|
Citat:
är det samma tips som han ger i Travronden? Kommer inte in på Service Plays:sad: |
Citat:
|
Citat:
|
Dags för rackarrökare igen.
Avd 1 - nr 8 Love Håleryd ett passande läge där 1 och 2 kör mot varandra och Love ligger på innerspår tills sista kurvan då luckan uppenbarar sig.. 7% Avd 2 - nr 2 Flash Håleryd som gjorde ett bra lopp och troligen tar han spets 3% Avd 6 - nr 10 Racing Brodda bara en feeling, hon knäpper dem sista 400 m. Gav ju ett ovanligt bra intryck hela förra säsongen, hon kommer bli bra...5% Lycka till |
Citat:
Racing är jag mer tveksam på, svårt att ta det där steget för hästarna. Och lång distans med bakspår och köra till slut på Mantorp känns långsökt. Med Mattias i vagnen till och med helt dödfött. En enda vinst lyckades han bärga med hästen på alla försök i början av karriären, det är en bra bit mellan de där kuskarna. |
Citat:
|
Citat:
1%!! |