Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Romme V64 Jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/41395-romme-v64-jackpot/)

SistaStallskriket 2020-05-11 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 688780)
Nöjd att få 6 rätt.:claps::cheers:

SNYGGT!! Grattis!! :KO::clap::thumbup::clap:

HuBBaBuBBa 2020-05-11 21:35

Citat:

Ursprungligen postat av jeeboy (Inlägg 688779)
Ska skapa en hemsida med wordpress.
Ska lägga upp allt som fuskas inom travet, delar länk senare.

Tänkte du på något speciellt? Fusk för mig är medvetet felaktig info till spelare och preparat till hästar som ej är godkända. Stallkörningar hit och dit kan man ju läsa till sig från mils håll, det är bara att kolla startlistan. Kan tycka att det gynnar oss lite "bättre" spelare från alla harry-boyare och sommarstugespelare.

En lögn däremot rakt ut till oss spelare som föder deras behov för överlevnad blir jag fly förbannad på.

Mvh

SistaStallskriket 2020-05-11 21:37

Jävlar vilket slutvarv Copitex gick!! Se upp för den framöver!

fweewea 2020-05-11 21:46

Fan vad mycket stolpe ut det har varit på sistone. 5 av 6 på V64 och 6 av 7 på GS75 och sånt. Det är verkligen skillnaden på att hålla kassan vid liv och motivationen uppe. Sätter man V6:an med 100 kronors insats i dag så är det ändå 1500 tillbaka – och man kan vara igång ett tag till.

Så surt. Men det är bara att komma tillbaka förstås.

SistaStallskriket 2020-05-11 22:16

Fan jag klockade 11 B.G Pastor Jonte på Färjestad till 10,5 sista 500 men det gick ju som fortast på bortre lång! Hur jävla fort gick det där? Hur fort gick det sista 700? Jag får fan inte till klockningen. Någon med bättre skärpa??

Det lär komma fler vinster! Även i bättre lopp än dagens! Vilken prestation!

rotagg 2020-05-12 11:01

Citat:

Ursprungligen postat av SistaStallskriket (Inlägg 688787)
Fan jag klockade 11 B.G Pastor Jonte på Färjestad till 10,5 sista 500 men det gick ju som fortast på bortre lång! Hur jävla fort gick det där? Hur fort gick det sista 700? Jag får fan inte till klockningen. Någon med bättre skärpa??

Det lär komma fler vinster! Även i bättre lopp än dagens! Vilken prestation!

Runt 1.10 sista 700, såg att du satte v5 igår, stort grattis! De små systemen är alltid de bästa får då vågar man gå rakt ut på sina idéer utan att offra så mycket. 4/5 av mina största vinster har kommit på 240r eller under...

Strappa71 2020-05-12 12:14

Citat:

Ursprungligen postat av rotagg (Inlägg 688804)
Runt 1.10 sista 700, såg att du satte v5 igår, stort grattis! De små systemen är alltid de bästa får då vågar man gå rakt ut på sina idéer utan att offra så mycket. 4/5 av mina största vinster har kommit på 240r eller under...

Det stämmer bra att det är lättare att våga ta ut svängarna på ett mindre system.

Ett i raden av alla missförstånd inom travspelande är att större system kräver mindre skicklighet. Att spela effektivt med ett större system är absolut inte lätt.

Finns många fällor att fall i.