![]() |
Och varför går inte dumfan till kusk ut i andraspår när luckan kommer 300 kvar...
|
6 Heart of Steel 175 651 kr
|
Skägget och Gotlands andels-DD:
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2020-05-17, 16:40 Magnus Nyléns andelsspel Charlottenlund Söndag 2020-05-17 Start: 16:45 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 6, 8 2: 7, 14 6 x 20,00 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. Rättningskod: BQC ZTK DGS |
Ska någon i det här fältet få en Elitlopps-biljett så är det ju Milligan's School. Klart bäst i loppet.
|
Citat:
|
Jaja, lätt att klaga på italienska kusen - såg de ändå inte loppet. Var med i öppningen och sedans dödens och het på köpet. Detta är en grym häst! Hatar dom i studion - så hade de aldrig sagt om det vore Propulsion eller någon annan svensk häst!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Fick Zacon Gio för mycket medicin ?
Svårt att hitta rätt balans så dom inte blir för heta. |
Citat:
|
Härligt Unter. Hästen är tillbaks i gammalt gott slag.
|
Satt och tänkte att jag inte skulle spela eftersom jag inte vet något om dansk eller italienskt trav. Sen tänkte jag att det var iaf roligare än GS75.. dumt beslut. PUs stallform är tillbaka, slog världens bästa häst utvändigt.
|
Citat:
|
Nu vinner 7 zefiro dei cedri:omfg:
synd att se Zacon Gio så het |
Dubbel slag på 6 känns ganska troligt på dagens DD.
|
Härligt med en liten stänkare, behövs inte mer för att skicka upp värdet från 3 till över 100 papp.
Och kul för Untersteiner som haft det lite motigt ett tag... |
Kan man hoppas på att ingen sätter 7an? Jättreskräll nu pls
|
Jag tror att Ble du Gers bara är bäst. Hoppas det för tre femmor.
|
Citat:
Men du tänkte spela G75? |
Storfavoriten är borta, tvilling på 6,8,12,14 200kr!
|
Citat:
|
Citat:
|
Alltid samma sak med voltstartsloppen numera. Jag tycker de var bättre på att volta förr.
|
Näe, orkar inte se på skiten. Är ändå borta på allt.
|
Citat:
|
6 Etenclin struken för omstarter. Nu luktar det skräll !!
|
Snart femte startförsöket då...
|
Provar ett vinnarspel på Juulemannens Peakadilly. Stall och kuskform. Spets och slut !
|
Man måste vara optimist. :D
TRIO Inlämnat: 2020-05-17, 17:22 Charlottenlund Lopp 11 Söndag 2020-05-17 Start: 17:05 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 13 Ble du Gers 2:a: 14 Viking d'Hermes 3:a: 12 Romanesque 1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: GVK VTF CGN |
Fan vad dålig 14 var. Då blev det inte ens 5 rätt då.
|
Ble du Gers var bara bäst, dock lite knepig. Tre femmor blir mitt facit.
|
Bra DD-odds på den kombinationen! Borde gått på 13 i andra mot skrällar i första istället för skräll i första mot typ alla i andra :D
|
Citat:
|
Citat:
Nu Norge |
Citat:
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2020-05-17, 16:38 Charlottenlund Söndag 2020-05-17 Start: 16:45 Kostnad: 74,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Mister F Daag 2: 13, 14 2 x 37,00 kr = 74,00 kr. Totalt: 74,00 kr. Rättningskod: HRK NTF LMT |
Ryckigt och oroligt stayerlopp. Både hästar och kuskar verkade störda av alla omstarter. Lite stressad racerkörning på vissa händer.
Inget sköntrav precis. Juulemannen kom lite på mellis men höll godkänt till en tredjeplats. Jag gillar 70+ aren Sten. En Härlig ”gammeldansk” :claps: |
1x6r och 11 femmor blev iaf drygt 1600:- tillbaka 108kr satsat.
|
Såg inte loppen live men kollar nu i efterhand. Tycker drönarfilmerna är ganska häftiga att se. Man verkligen se hur nära dom kör varandra i 50 knyck och starten är också väldigt spännande att se från det perspektivet
|