Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 ÅBY/SOLVALLA (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/41580-v86-aby-solvalla/)

NicklasA 2020-05-20 20:48

Citat:

Ursprungligen postat av Piraten (Inlägg 690613)
Man behöver ju inte skämmas över spiken på Award Kronos iallafall. Gick mycket bra över upploppet. Blev lite för långt fram bara, men hon är bra märren.

Vad ska Björk ut i tredje o göra med sin lus? Blev ju en bromskloss för Örjan

hoola 2020-05-20 20:48

Berglund: "Sista strecket får 9 Idreamicanfly som har fin form och som avslutade piggt på barfotabalansen senast. Samma balans nu och helt ospelad."

Tog den naturligtvis inte med - det skulle bli för dyrt.

AmaerildeRimfrost 2020-05-20 20:48

Citat:

Ursprungligen postat av eveton (Inlägg 690612)
När man spikat 3 Toreador... Blev lite för långt med tredjespår runt hela sista sväng.

Trodde mycket på den med tanke på resan den fick samt att den inte var med i någon startrusning. Men den kunde ju inte öka tempot utan höll sitt hela vägen in i mål kändes det som... trodde den skulle kunna gå förbi med tanke på storleken på hästen etc. Och den har sprungit snabbt senast (ej seger)

Piraten 2020-05-20 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasA (Inlägg 690615)
Vad ska Björk ut i tredje o göra med sin lus? Blev ju en bromskloss för Örjan

Ja, det var det stora problemet. Men sådana där kuskar vet inte alltid vad de sitter upp bakom. Synd att inte Örjan gick tidigare och fick ryggen på Toreadod istället.

Shooter 2020-05-20 20:50

Få se om Ludde kan vinna med Redneck Woodland nu.

TobiasNilsson 2020-05-20 20:53

Där åkte man åt helvete...Som vanligt :cry:

Vad tror ni om DD?

Shooter 2020-05-20 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av TobiasNilsson (Inlägg 690620)

Vad tror ni om DD?

Samma här. Tursam lucka och allt löser sig perfekt. Svårt att värja sig emot.

Piraten 2020-05-20 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av TobiasNilsson (Inlägg 690620)

Vad tror ni om DD?

Plocka med Lövgrens uppsittning i första för lite odds. Hästen är kraftigt bortglömd.

tvablaa 2020-05-20 20:55

Dubblar vinnarspelet på Lugauer efter omstarten

BACKMAN 2020-05-20 20:55

Tyckte Örjan var rätt så sopig på V5 och nu så fick han inte till det med Award Kronos. Gör kanske en DD med Andre Ward och Sir QC.

eveton 2020-05-20 20:56

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 690617)
Trodde mycket på den med tanke på resan den fick samt att den inte var med i någon startrusning. Men den kunde ju inte öka tempot utan höll sitt hela vägen in i mål kändes det som... trodde den skulle kunna gå förbi med tanke på storleken på hästen etc. Och den har sprungit snabbt senast (ej seger)

Jag hann få upp lite puls när han fick så fint lopp. Hade nog lönat sig att sitta kvar i rygg på BG runt sista sväng. Vinnaren hade jag inte hittat på mindre än 8 streck.

Shooter 2020-05-20 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 690619)
Få se om Ludde kan vinna med Redneck Woodland nu.

Snyggt! :clap: Tänkte spika den från början, men tog med favoriten då jag trodde Peter skulle sitta i spets.

Piraten 2020-05-20 20:59

Det var en bra vinnare till fint odds! Även om jag trodde att Reddington skulle kunna öppna lite bättre och få ledarryggen.

TobiasNilsson 2020-05-20 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 690621)
Samma här. Tursam lucka och allt löser sig perfekt. Svårt att värja sig emot.

Det är ju så! Otur och tillfälligheter. Örjan kom flygandes men försent. Travet börjar kännas som Triss typ, ungefär samma vinstchans :rolleyes:

AmaerildeRimfrost 2020-05-20 21:00

Inte för att jag vill strö salt i såren men jag förstår inte hur man kan strecka Reddington och än mindre att spika den! Spårtrappa räcker att säga. Nu gjorde ju Ludde det bra med nr 4 trots spårtrappa men den var ju spelvärd till 9% jämfört med närmare 50% på en gröngöling!