![]() |
Citat:
|
Härligt! Synd att man lirade vinnare på Unibet den här gången bara, fick typ 20 gånger jämfört med 42 på ATG, men men. Bra rens, jag hade självklar med den!
|
Va fan goop va hände med det du är bra på , extra kicken på upploppet !
|
Mitt "drag" var bara urkass. Helt tom redan 600 kvar - utan att ha offrat ett skit. Nej, det var ingen bra spaning.
Jag har en väldigt favoritbetonad. Men det ska förmodligen mycket till för att alla favoriterna ska sitta, på den här skitbanan. GRAND SLAM 75 Avd 1: 1, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 13 (12, 7) 2: 6 Paris by Cash (1, 10) 3: 9 Försteslåtten (10, 12) 4: 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12 (1, 8) 5: 1, 5 (7, 4) 6: 1 Twinkle Kronos (2, 11) 7: 1, 4, 6, 9 (11, 10) |
Citat:
|
Citat:
|
Miss Silver får underbetyg. Inte ens BG fick den o ge det lilla extra.
Tyvärr spik o borta direkt |
Stod nästan inristat i sten att den här skulle kunna skrälla. Från det läget. Man kollar för dåligt. För långt för Happy Confess.
|
Citat:
Vi får önska lycka till de som överlevde första avdelningen! |
Håller med!
Det som ofta händer. Man snöar in, fastnar på en kuse man lirat förut osv....
|
Bedjan
Kan man få in S.G.'s Accenta nu så har man i alla fall chans på ett raketspel.
|
Citat:
Westholm hade 11 hästar till start igår - inga vinster. |
Citat:
|
Citat:
|
V4
Inlämnat: 2020-05-24, 15:53 Lindesberg Söndag 2020-05-24 Start: 16:06 Kostnad: 360,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 9, 12 (4, 5) 2: 3, 5, 7 (4, 1) 3: 1, 2, 6, 9, 11 (3, 10) 4: 1, 4, 9, 11 (6, 2) 3x3x5x4 = 180 rader. 180 x 1 x 2,00 kr = 360,00 kr. Totalt: 360,00 kr. Rättningskod: HPJ QTS DMK |
Bullet Bill måste få en hunka av mig! Tränas av "demontränaren" som tränade och då också körde in min 37-oddsare till vinst. Trots galopp och strul på vägen. Kanske är detta oxå en "ringare", hehe!
|
När man väl är inpluggad får man väl lägga en liten laddning på V4 också.
1: 3, 5, 9, 10, 12 (4, 6) 2: 3, 6, 7 (5, 4) 3: 1 Twinkle Kronos (2, 11) 4: 1, 6, 9 (4, 11) 5x3x1x3 = 45 rader. |
Citat:
|
Vågar man hoppas på nån med bra startspår bakom bilen? 4,5,6?
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Kajan skall stängas av - hur faan kör idioten???!!!
|
Citat:
Sluta såga hästar nu. Hästen vinner ju om inte Kaj ville annat :clap: |
Om inte Kajan kört utan täckning på kontot så hade Mika inkasserat den där...synd!
|
Citat:
|
Jävlar i mig om det inte var en ringare ändå! Höll dock inte, utan Kajjan vinner den väl med hundra. Kommer inte ge mycket för den tränarns intervjuer framöver. Visst att han säger att den är i form, men man tror ju att det är mer eller mindre stallorder på släpp med det här uttalandet. Anledningen till att jag tog bort den på allt (förutom att den verkar sakna skalle då). Skallen har nog vuxit ut nu iallafall, den där går inte segerlös länge till.
"Han gjorde det bra senast och är nog i sin bästa form någonsin. Hästen vill dock inte vinna och så fort det blir lite strid nöjer han sig med att vara tvåa-trea. Han är snabb ut och förhoppningsvis kan Mika sno åt sig rygg ledaren, det vore den bästa positionen. Jag tror inte han vinner även om det skulle klaffa, men därifrån kan han kanske vara tvåa-trea igen." |
Första spiken satt. Drömmen lever i 20 min till. 7X5 plus spik i sista. En A häst till krävs, och en utdelning över 35 typ.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag var ouppmärksam förut. Är det avslag på Svanstedts 4 Starbec's?
|
Citat:
Hehe! Perkelä förstår alla, särskilt två finnar... :cheers: |
Citat:
|
Fan, det här kommer att bli en dyr avslutning.
TVILLING Hästar 1, 3, 5, 10 Utgångshästar 4 Starbec's A.to Z. 4 x 250,00 kr = 1 000,00 kr. Totalt: 1 000,00 kr. |
Får lägga Believeinme till nästagångar-listan där!
|
Nä, nu kommer jag inte att med några Stenströmertränade på länge. Det var satan vad de en efter en presenteras i undermåligt tävlingsskick.
|
Citat:
|
Ja, det var en fin baissning av Svanstedt! Kör som en dåre och vinner relativt lätt med en som inte verkar ha form...
|
Citat:
:gun_bandana: |
Då klev man av GS, men jag vet inte om jag hade haft med Svanstedt ändå så grämer mig inte. Firebird fick en bra position men var inte som bäst, annars skulle han garanterat varit på pallen. Mot 6 rätt nu!
|
Citat:
1: 1 Twinkle Kronos 2: 1, 6 2 x 75,00 kr = 150,00 kr. |