Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   GS75 Lindesberg 24/5-2020 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/41664-gs75-lindesberg-24-5-2020-a/)

linfre 2020-05-24 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 691434)
Bullet Bill måste få en hunka av mig! Tränas av "demontränaren" som tränade och då också körde in min 37-oddsare till vinst. Trots galopp och strul på vägen. Kanske är detta oxå en "ringare", hehe!

Ja, håller tummarna för den. Var första vinnaspelet jag lade tidigare idag :cheers:

Fulsprit 2020-05-24 16:11

Kajan skall stängas av - hur faan kör idioten???!!!

AmaerildeRimfrost 2020-05-24 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 691436)
Svårare att få in den här ringarn ändå, aldrig vunnit på 57 starter. Däremot kanske han var lite av en "ringare" förra gången när de blåste på i ledning. Annat motstånd här, klarade han inte hela vägen då borde det inte gå nu.

Det är varken din eller min dag :D

Sluta såga hästar nu. Hästen vinner ju om inte Kaj ville annat :clap:

Stankarn 2020-05-24 16:11

Om inte Kajan kört utan täckning på kontot så hade Mika inkasserat den där...synd!

Piraten 2020-05-24 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av Piraten (Inlägg 691353)
Alla hästar klarar inte att vara ute i spåren runt hemköpskurvan. ;)

Annars lyder väl mina korta tankar:

SPIKBUD

FÖRSTESLÅTTEN
Bombar till spets från springspåret och sedan är det toppchans. Flott kallblod.

OLIVER HALL
Stark rackare som tål ett tungt slutvarv. Går respektabla tider över distansen om det behövs och jag tror han visar sig starkast.

SKRÄLLBUD

HICKOMISSCHAMPAGNE
Jag gillar märren och formen ska vara på gång enligt tränaren. Hon tål att gå tufft hela vägen och det kan bli tufft för favoriten att hämta in tilläggen på hästarna där framme.

FIREBIRD SCOOP
Det här är en bra och stark häst som tillhör de bättre i fältet. Märkligt lite streckad då han klarar av att göra en hel del grovjobb i loppen. Möter inga överdjur.

DONTBREAKTHEBANKÅS
Är en vass sprinter som nu får Goop upp i vagnen för första gången. Ska ses med viss chans om det blir lite tempo.

Båda spikarna inne och ett drag! GS är dock dyrt så tog en rå och spikade Firebird Scoop nu, det får bära eller brista.

Stekel 2020-05-24 16:12

Jävlar i mig om det inte var en ringare ändå! Höll dock inte, utan Kajjan vinner den väl med hundra. Kommer inte ge mycket för den tränarns intervjuer framöver. Visst att han säger att den är i form, men man tror ju att det är mer eller mindre stallorder på släpp med det här uttalandet. Anledningen till att jag tog bort den på allt (förutom att den verkar sakna skalle då). Skallen har nog vuxit ut nu iallafall, den där går inte segerlös länge till.

"Han gjorde det bra senast och är nog i sin bästa form någonsin. Hästen vill dock inte vinna och så fort det blir lite strid nöjer han sig med att vara tvåa-trea. Han är snabb ut och förhoppningsvis kan Mika sno åt sig rygg ledaren, det vore den bästa positionen. Jag tror inte han vinner även om det skulle klaffa, men därifrån kan han kanske vara tvåa-trea igen."

TOBYTYKE 2020-05-24 16:14

Första spiken satt. Drömmen lever i 20 min till. 7X5 plus spik i sista. En A häst till krävs, och en utdelning över 35 typ.

hoola 2020-05-24 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 691442)
Kajan skall stängas av - hur faan kör idioten???!!!

De förstod inte varann:evilgrin39:

Stekel 2020-05-24 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 691443)
Det är varken din eller min dag :D

Sluta såga hästar nu. Hästen vinner ju om inte Kaj ville annat :clap:

Nejnejnej, vad ska vi då tråka varandra för? Nya lopp, nu kör vi igen! Björn totalt chanslös med Superbopp!

mackpeter 2020-05-24 16:18

Jag var ouppmärksam förut. Är det avslag på Svanstedts 4 Starbec's?

Fulsprit 2020-05-24 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 691451)
De förstod inte varann:evilgrin39:

Hehe! Perkelä förstår alla, särskilt två finnar...

:cheers:

Stekel 2020-05-24 16:20

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 691453)
Jag var ouppmärksam förut. Är det avslag på Svanstedts 4 Starbec's?

Ja, han baissar lite. Mest för startsnabbheten men också för att det nog inte är samma form som tidigare efter att ha varit ifrån lite.

Stankarn 2020-05-24 16:28

Fan, det här kommer att bli en dyr avslutning.

TVILLING
Hästar
1, 3, 5, 10
Utgångshästar
4 Starbec's A.to Z.

4 x 250,00 kr = 1 000,00 kr.
Totalt: 1 000,00 kr.

Stekel 2020-05-24 16:32

Får lägga Believeinme till nästagångar-listan där!

Stankarn 2020-05-24 16:34

Nä, nu kommer jag inte att med några Stenströmertränade på länge. Det var satan vad de en efter en presenteras i undermåligt tävlingsskick.