![]() |
Citat:
Men Digital Ink lyckades komma tvåa i det loppet som Milliondollarrhyme vann då väger inte den vinsten så högt för mig, även om hästen givetvis inte kan vinna över fler än de hästar som är med i loppet :) Om några timmar vet vi hur det går! |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Wow! Otroligt bra, men håller fast vid att denne inte skulle palla två likadan lopp på en dag... Men, vilken fantastisk kuse - otroligt!!!
:clap: |
Citat:
|
Citat:
|
TT skriver i dag om att alla elitloppshästar den här gången återfinns i samma stall på Solvalla för att kunna övervakas och testas för doping. Tydligen var de tvungna att anlända till Valla mellan 9 och 11, men den sista hästen kom 10.57 och var tre minuter från att inte få starta.
Dock förtäljer inte historien vem som kom i grevens tid. Nån som vet? |
Citat:
Infektioner drabbas alla stall av hela tiden. Vad är det att ta upp i så fall? Kokain är däremot inte lika vanligt. Men pundare och kvinnomisshandlare ska skyddas, sopas under mattan av ATG då det smutsar ner det familjära, oskyldiga och klämkäcka profil av travet man vill påvisa |
Första lillskräll i nästa (2 eller 3 tror jag tar detta..Kontio eller Goooooop)
|
Citat:
Låter nog värre än vad det egentligen är - kan ju ha skrittat runt med hästen runt hörnet för att slippa stå uppstallad för länge - tror inte någon chansat och åka sent... :cheers: |
Citat:
Jag förstår inte vad det är du går igång på! Jag tycker man ska ställa kuskar och tränare till svars för vad som händer i loppen. Inte snacka och bry sig så jävla mycket om vad de gör på sin fritid! Låt människor få vara människor. Inte en jävel bryr sig om folk dricker whisky men det är samma jävla mög allt det där! Sen att vi ska dela upp det med vår jävla dubbelmoral i det här landet är bara pinsamt! |
Den här gången trodde jag verkligen inte Örjan hade kontroll på läget!
Men som vanligt måttar han in den :) |
Citat:
|
Han är obehaglig Örjan. Spiken på Bolare Gar såg bra ut till 100 kvar men tyvärr trodde jag aldrig att den skulle slå favoriten.
|
Vilka grymma prestationer vi får se av 3 och 4 åriga kanon hästar.
|
Citat:
|
Citat:
|
Vilka prestationer tur att man backade och bara gjorde en Tvkupong till idag......
|
Hade hoppats, att annan än storfavoriten Hell Bent For Am skulle vinna för V75. Men får trösta mig med trion till drygt 50 gånger. Örjan har inget mer att bevisa efter helgens lopp hittills. Han är överlägsen.
|
Och hur fan kom man på att det ska vara 40 minuter mellan avdelning fem och avdelning sex?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är väl ingen nyhet? Själv häller jag upp en whisky nu. För jag vill, kan och det är lagligt! Tycker man ska följa lagar... |
Citat:
Varför skall vi döma ut en person för att han brukar kokain? Om det nu så är fallet. Tycker att Adrian är oduglig på banan 8 av 10 gånger minst. Men dem två gångerna han träffar rätt är hästarna fenomenala. Precis likadan som sin gode far. Men med det sagt är han en frisk fläkt och vad han har för sig på fritiden har jag inget emot eller för. |
Citat:
Kolla runt om I världen där röka är lagligt. Inte mycket annorlunda för det. Men detta är väldigt off topic. Ber om ursäkt för detta. Vem vinner elitloppet? Hoppas för en gångs skull att en outsider kusk vinner i alla fall. Älskar Björn gooop men trött på att han o Örjan vinner varje storlopp hela tiden. Speciellt örjan |
Citat:
Räcker att ha en lag - du ska inte göra något mot en annan människa mot dennes vilja! Vad människor gör med sitt egna liv måste vara upp till dem. Varför ska andra människor bestämma det? Flytta till Nordkorera så får du ett liv exakt som du vill! Vidare har vi olika lagar i olika länder. Röka hasch i Sverige är olagligt men det är tillåtet i Nederländerna t ex. Jag tycker man ska följa sitt hjärta och sen kan lagarna vara vad de vill! Jag tänker inte räta in mig i olika led bara för att några i toppen säger så! Jag är en fri individ! Och alkohol hade aldrig varit lagligt om det kommit i dag! Skulle vara intressant att se hur du reagerar _om_ alkohol skulle bli förbjudet i Sverige! Lika intresserad av att följa de där lagarna då? |
För i helvete....
Prata om kokain och kvinnomisshandel när de är så här fin travsport... Ge er!!!! |
Citat:
|
Citat:
Nu njuter vi av god travsport. |
Alltså Missle Hill´s värmning! Vilka fartresurser! Bara kolla hur han accelererar!
|
Kan inte vara många prestationer bakifrån den här helgen som slår tabascos spurt. "Tur" att 5 höll så bra, annars hade 9 vunnit.
|
I elitloppsförsök 1 går Vivid Wise As, Missle Hill, Milliondollarrhyme och Earl Simon till final.
I elitloppsförsök 2 går Elian Web, Tae Kwon Deo, Cokstile och Propulsion till final. Håller ni med? |
Citat:
Försök 2: Billie De Montfort, Tae Kwan Deo (Attraversiamo), Cokstile och Propulsion. |
finallopp där man fått välja startspår
endast 1609 jag vet att det saknas en del, måste ta reda på vad de saknade hade för startspår skall fixa det en gång nåväl spår 2 + 3 bäst sedan 4 och 5 sedan 1a spår först på 5e plats 2 segrar på 21 finaler startspår 1 har alltså 2 segrar 2 andra platser 5st 3e 1609 Spår 1a 2a 3a 1 2 2 5 2 5 3 1 3 5 3 4 4 3 3 2 5 3 1 7 6 1 1 2 7 0 3 0 8 2 0 1 9 1 1 1 10 0 1 1 11 0 0 0 12 0 1 0 Elitloppet.sprintermästarem E3 Örebro 2013 -16 -19 8or som blev 1a är brioni o Tiberius F nr 12 som blivit 2a är Backfire |
Toppsport och usla utdelningar :-/
Inser att det är så det kommer se ut under sommaren och stänger helt enkelt av mig 3 månader så att jag slipper lägga massor av timmar i lopparkivet inför omgångar som oftast inte ens ger utdelning på 5 rätt. De storloppsdagar som kommer kan jag ju se storloppsfinalerna och njuta av ”stor sport”. Är helt enkelt trött på trav just nu- blir favoriter hela vägen eller så blir det 3 st tokskrällar så man är borta ändå.. Lycka till ni som lirar vidare - själv gör jag som ungdomarna och tar Sommarlov:yes: |
1: Milliondollarrhyme,Earl simon, Looking Superb, Chief orlando
2: Elian Web, Cokstile, Propulsion och Makethemark |
Citat:
:KO: |
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-31, 16:52 Solvalla Söndag 2020-05-31 Start: 17:20 Kostnad: 400,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Vivid Wise As 2: 5 Cokstile 1 x 400,00 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr. Rättningskod: HTH TTV NSQ |
Märkligt att ingen har topp7, trots storfavorit före klar andrahandare och klar tredjehandare bland dom fem...tyvärr är man tvungen att spela enorma system på denna spelform, för att vara konkurrenskraftig...
|