![]() |
Så länge klack Alva vinner lr kommer på tvilling är jag nöjd nu =)
Edit : Omstart, vem hade väntat sig det? Man är helt chockad...... Volt... en styggelse. Allt annat är osanning... Och där hoppa 5an ja... Borde fan stämma den idiot som kom på voltstart och fortfarande tillåter skiten.... Lotto, som alltid... Vidrigt. |
Citat:
V&P Inlämnat: 2020-06-03, 19:40 Bollnäs Lopp 4 Onsdag 2020-06-03 Start: 19:43 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer 5 Klack Alva 1 x 2 x 25,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: FXX DHB DXS |
Dessa omstarter kommer få mig att återigen ta en lång paus från travet känns det som. hur fan orkar de ha ett så gammal regelverk? Simningen, friidrotten och massa andra idrotter säkerligen har förstått att publiken avskyr alla förseningar med massa omstarter så man har nästan eliminerat bort det helt från sporter som hänger med i tiden men travet är fan fast på 1930-talet ännu!
|
Det är fan helt sjukt - ALLT jag rör vid blir skit just nu! :no:
|
35% var ju en skänk! Hade ju vunnit med dubbla tillägg :D
|
Nog för att jag räknade med att Grude Bambi skulle vara bäst, men det där var imponerande.
|
Citat:
|
Citat:
|
Bör man tro att 1an i avd 6 inte går att slå då om 2an var såhär bra nu? Jag som garderat den med 4-8.. pengar i sjön troligen :)
|
Citat:
|
6 rätt på challange än så länge.
X X X X X 1X2 1X2 1X2 |
Det var ju bra med en liten rensare här.
|
Citat:
|
Citat:
Må så vara även efter åtta avdelningar! |
Vem var det som kapade bena på Månlyke
Jimmy J, :idiot: |