Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Boden 13/6 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/41985-v75-boden-13-6-a/)

Skaegget 2020-06-13 22:17

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 696234)
Den var rätt fyndig faktiskt :D

Milliondollarrhyme?

Fulsprit 2020-06-13 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av mr_stylez (Inlägg 696227)
Försökte ge dig o Rimfrost Antonio iaf... ;)
Ni missa inga miljoner direkt, dem tar vi nästa vecka istället på Kalmar!

Hehe, atck! Nej, nu blir det paus i x antal veckor, kanske en månad tills efter semestern som jag går på till veckan - skall bara spela tillsammans med polarna och göra V75-systemet med dom. SMÅ, små system, hehe!

Vi höres om ett tag - ha det så gott, alla! Kommer säkerligen smyga in ibland för att inte helt tappa känslan...

:cheers::smoke::hattenav:

mr_stylez 2020-06-13 22:33

Skön semester =) Njut av travfria timmar!

jAnman 2020-06-13 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 696213)
Grattis Janman:claps::clap:

TACK ÄNDÅ!
Jag såg att du kollrade bort dig med hästnamnen.
Antonio Trot, om någon är nyfiken, står med stressfraktur efter gulddebuten på Axevalla 22 februari. det är absolut vila i 3 månader. Jag tror att han börjar uppträningen i slutet av juli.

viking90 2020-06-13 23:05

Stoletheshow får nog allt åka med på bevakning också! Öppnade ju raskt första biten och tog sig förbi Tabac men släppte, släppte inte en mm över upploppet så helt tom var han nog inte! På förhand kändes ju motståndet som några nummer för stora!

Skaegget 2020-06-13 23:23

Var tog Amaerilde vägen?

Skaegget 2020-06-13 23:40

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 695724)
3,0,0,4,5

MTM är nog före MDR i mål i morgon.

Amaerilde??

eveton 2020-06-13 23:44

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 696241)
Stoletheshow får nog allt åka med på bevakning också! Öppnade ju raskt första biten och tog sig förbi Tabac men släppte, släppte inte en mm över upploppet så helt tom var han nog inte! På förhand kändes ju motståndet som några nummer för stora!

Helt riktigt! Hade ju den med på V5, så jag hoppades på lucka och att den kanske skulle hinna dit då det hade gett dubbla återbäringen. 4k istället för 1992kr som det landade på tillslut med 2x7 + V5.

eveton 2020-06-13 23:45

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 696247)
Amaerilde??

Super moderatorn? ;) :drunk:

Skaegget 2020-06-13 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av eveton (Inlägg 696249)
Super moderatorn? ;) :drunk:

Det är vi båda. Men just i den här jakten, vill jag gärna höra hans förklaring. "Dåligt kört" "Hästen är sjuk" "Men va fan gör dom".....o.s.v.

Skaegget 2020-06-13 23:52

Fulsprit är också välkommen att dela med sig ang MDR?

ab5 2020-06-14 00:29

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 696236)
Milliondollarrhyme?

Hur säker var du att den inte skulle vinna? För vad jag kan se så betala du ju lika mycket för den som övriga hästar på ditt kioskvältarsystem. Man får väl åtminstone lämna hästen utanför kupongen om man ska briljera när den inte vinner :lol: Eller peka ut vinnaren...

Skaegget 2020-06-14 00:33

Citat:

Ursprungligen postat av ab5 (Inlägg 696254)
Hur säker var du att den inte skulle vinna? För vad jag kan se så betala du ju lika mycket för den som övriga hästar på ditt kioskvältarsystem. Man får väl åtminstone lämna hästen utanför kupongen om man ska briljera när den inte vinner :lol: Eller peka ut vinnaren...

Slaget var ju om MTM skulle vara före MDR eller inte. Och det var den.

AmaerildeRimfrost 2020-06-14 01:03

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 696255)
Slaget var ju om MTM skulle vara före MDR eller inte. Och det var den.

Vad jag minns utmanade jag dig men du vågade inte tacka ja till den. Du toksågade Milliondollarrhyme och hade inte med den bland sex hästar men hux flux så hade du fått kalla fötter och den var en av de som kunde vinna loppet även enligt dig - för värde kan den aldrig ha haft, eller?

Jag toksågade Makethemark och den kom inte med på mitt system bland två hästar. Jag var inte speciellt rädd att den skulle kunna vinna loppet.

Du nämner inget om hur du toksågade Deep Pockets som inte vunnit från spår 1 på två år. Du tyckte inte det var speciellt bra att vara bakom Evaluate i Sprintermästaren. Det var en lus mer eller mindre enligt dig.

Jag spikade Deep Pockets! Snacka lite om den istället för ingen av våra hästar vann i sista.

Jag tycker MDR var sämre än väntat och möjligen hade den behövt lite hjälp av Berghs häst i sista sväng.

Jag upprepar - jag tar bort hästar som jag toksågar! Jag tar inte och installerar fem krockkuddar, extra säkerhetsbälte och kör i 12 km/h. Det är gasen i botten och sen får det bära eller brista.

Santorini 2020-06-14 07:25

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 696088)
Synd att han tänkte fel. En frisk fläkt här på Sharps. Ibland stänger jag
av mej själv flera timmar, sen är det bara på det igen.

Mvh Uffe ;)

Tänkte fel?