![]() |
Jävlar vilken skitomgång!
|
Citat:
|
Ja, märkligt att han inte viker fram körspöet direkt när Goopen frågar och visar att jag kör i ledningen. Han kom ju dit behändigt så öppningen satt ju knappast i benen. Men man blir ju inte förvånad när mindre kuskar viker sig för eliten.
|
Citat:
|
Janne Norberg vinglade ut på upploppet o kollade om korvkiosken fortfarande hade öppet. ;)
|
Citat:
Fick ledningen, men ville kanske inte hålla upp ledningen när Björn ställde frågan. Ge hästen ett snällt lopp och hoppas få luckan. Han tyckte väl att det var sin bästa chans att vinna loppet. Björn körde ju endast mot den i rygg också. Den fick ju aldrig chansen att visa något. |
Riktigt tråkig pissomgång...bara favoriter och andrahandare so far !!
Nya tag på onsdag. :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Inte ofta man har rankat V75-vinnarna på 2 rader fram till sista avdelningen, bara Deep Pockets som 2:a rankad. Tyvärr är värdet därefter och min spik i avslutningen är inte heller någon värdehöjare att jubla över. För visserligen in 2 7:or på Antonio, men vill mer eller mindre bränna...
Har även chans på V5 med 2,3,4,9,10 |
En av de tråkigaste omgångarna på länge - både sportsligt och spelmässigt... Mycket slätstruket!
:cry: |
Är det dags för FBL att ta årets tredje seger strax? Bättre chans lär han inte få med Millionrollarrhyme i ett Grupp 1 lopp där egentlige en Makethemark som inte visat fin form borde vara tuffaste motståndet.
|
Dunder måste väl ha skrikit, att han släpper tillbaka om Björn låter honom ta ledningen.
Dunder hade ju möjlighet att gå ut på upploppet men försökte aldrig och var nöjd med andraplatsen. Visst hade Dunder chans att vinna om han verkligen försökt. Om 2 eller 10 vinner nu har jag 7 rätt och en femhundring. Bättre än inget.:cheers: |
Citat:
Jag stod över streckspelet p.g.a jackpottstölden. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nja, det kan man aldrig veta hur det blir, men det är klart att tendensen kunde man nog se där, direkt, då storfavoriterna fick bra lägen och så många som man vet inte vågar tävla... Smart att stå över - jag vet MINST en till så borde gjort detta, hehe! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Psst jag hoppas på 9 i epilogen. Men lycka till. |
Vinner MDR det här? :evilgrin39:
|
ANtonio är fin han =) Vilken kuse =):clap:
Pisseomgång men min favvohäst vann, kul ändå =) Skulle spelat fleris x20 idag :P |
Grattis Janman:claps::clap:
|
Citat:
|
Började slätstruket och slutade än mer mediokert! En bra häst och det var vinnaren!
USCH!!! |
Antonio är back in business. Leker med elitlopps kusarna.
|
Citat:
|
Ingången till slutkurvan trodde jag på MDR, bet fint då...men icke sa Nicke !!
|
Citat:
|
Ja, sju rätt och lite plus på vinnarspelet får man nöja sig med. Antonio är en frän grålle som strider även när tröttheten gör sig påmind. Makethemark gör det klart godkänt, men han visar återigen att han är överskattad och Milliondollarrhyme bord varit närmare i mål.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Liten snabb "utvärdering" efter loppen körda...Vilka hästar får vi inte missa nästa gång de startar? Med andra ord vilka är era nästagångare?
Jag själv har lagt in Forspärla, Mellby Guava & Tayson Bi på bevakning då alla kom i mål med bra fart och till synes med krafter kvar... Skriv gärna ner era nästagångare från dagens lopp! :) |
Citat:
Ni missa inga miljoner direkt, dem tar vi nästa vecka istället på Kalmar! |
För att få in V7 betalade jag 108:- och för V5 36:-.
V75 Inlämnat: 2020-06-13, 19:27 Boden Lördag 2020-06-13 Start: 19:30 Kostnad: 108,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 10 (4, 3) 2: 4, 8, 13 (2, 11) 3: 6, 11 (3, 5) 4: 4, 6, 15 (1, 2) 5: 1, 5 (9, 6) 6: 2, 4, 6 (11, 3) 7: 2 Antonio Tabac (10, 3) 2x3x2x3x2x3x1 = 216 rader. 216 x 1 x 0,50 kr = 108,00 kr. Totalt: 108,00 kr. Rättningskod: FSN KHX TLP ------------------------------- 7 rätt: 1 x 571 kr Vinst! 6 rätt: 9 x 15 kr Vinst! 5 rätt: 33 x 0 kr jackpot Summa: 706,00 kr -------------------------- ------------------------- V5 Inlämnat: 2020-06-13, 20:11 Boden Lördag 2020-06-13 Start: 20:15 Kostnad: 36,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6, 11 (5, 9) 2: 4, 6, 15 (1, 2) 3: 1, 5 (9, 6) 4: 2, 4, 6 (11, 3) 5: 2 Antonio Tabac (10, 3) 2x3x2x3x1 = 36 rader. 36 x 1 x 1,00 kr = 36,00 kr. Totalt: 36,00 kr. Rättningskod: MTQ DHZ XBW ------------------------------ 5 rätt: 1 x 340 kr Vinst! Summa: 340,00 kr ------------------------- En dryg tusing... Med tanke på alla timmar jag la ner på att läsa om loppen blev det ingen bra timpenning... |
Citat:
|
Citat:
Sen tycker jag du kan lägga dit Even´s Cool Boy också som satt fast med vinstkrafter mot Giant Shadow! |