Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v4 Gävle (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/42004-v4-gaevle/)

Dahle 2020-06-09 13:06

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 694966)
Aj fan. Trodde du hade spik på Björs Frej "som mig"! Tänkte att du sätter den i dag! Men Smedheim? Nu 40 meter efter Vill Solen? var jämnt mellan dessa senast och då hade den bara 20 meter extra. Dock försvann ju Vill Solen på slutet.

Känns upplagt för Björs Frej!

Men kan bli spännande om det toksmäller nu, men är väl fem hästar som gör upp om det?

1, 4, 5, 6 och 9? 2 och 7 hyfsat betrodda också!

Någon i sista ville jag spika.
Smedheims var den som visar bäst form och fart, övervägde det med 40m tillägg, men då den är startsnabb så tror jag den är tidigt ifatt de på 20m tillägg. Sen har den bra avslutning o nyttja, rygg på Björs under slutvarvet och runda av på upploppet.
Får se om min badkarskörning stämde.

ScandalPlay 2020-06-09 13:07

Travnet:

Tisdag Gävle Lopp: 3
Det var tufft att hitta något riktigt feeling-drag till Gävle idag och jag chansar på ett odds-spel. Alltid bra att ha oddset på sin sida. Hästen jag svamlar om heter 7 Diggerman. Han gjorde debut för Jocke Elfving senast men det blev galopp. Det blev lite rörigt kort efter start då kusken ville ut i andraspår och sedan blev det brasa efter en bit. Jag skyller inte på hästen. Nu har han fått en ”halv” genomkörare och mer tid hos duktige Elfving. Diggerman kan öppna rätt bra och det kan bli spets. Hästen är inte oäven i grunden och kan nog vara förbättrad hos Jocke. Han själv lovar inga stordåd idag men dryga 17 i odds är värd en chansning.

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 13:08

36K inför sista Dahle! Kan bli några spännande minuter helt klart!

Basse 2020-06-09 13:09

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 694943)
Testar med gammal beprövad taktik, med 2 x spik och 2 x alla
Tycker, bägge mina spikar har visat form och tål att gå, så jag går på de.

Alla
Nicho Sånna
Alla
Smedheim Solan

Lycka till i sista Kompis:thumbup:

Dahle 2020-06-09 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 694974)
Lycka till i sista Kompis:thumbup:

Haft stolpe ut länge på slutet, bara hoppas det stämmer idag
:KO:

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 13:13

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 694975)
Haft stolpe ut länge på slutet, bara hoppas det stämmer idag
:KO:

122 936 kronor! :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana:

Är pulsen över 100 redan? Kommer den gå över 150 i sista sväng med vinstchans för Smedheims Solan?

ScandalPlay 2020-06-09 13:14

Citat:

Ursprungligen postat av ScandalPlay (Inlägg 694972)
Travnet:

Tisdag Gävle Lopp: 3
Det var tufft att hitta något riktigt feeling-drag till Gävle idag och jag chansar på ett odds-spel. Alltid bra att ha oddset på sin sida. Hästen jag svamlar om heter 7 Diggerman. Han gjorde debut för Jocke Elfving senast men det blev galopp. Det blev lite rörigt kort efter start då kusken ville ut i andraspår och sedan blev det brasa efter en bit. Jag skyller inte på hästen. Nu har han fått en ”halv” genomkörare och mer tid hos duktige Elfving. Diggerman kan öppna rätt bra och det kan bli spets. Hästen är inte oäven i grunden och kan nog vara förbättrad hos Jocke. Han själv lovar inga stordåd idag men dryga 17 i odds är värd en chansning.

I ärlighetens namn vill jag tillägga att jag inte trodde att den skulle ta spets och därför ratade jag den.Hade bara 4 och 9.

Nu håller vi tummarna för Dahle!!!

Dahle 2020-06-09 13:16

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 694976)
122 936 kronor! :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana:

Är pulsen över 100 redan? Kommer den gå över 150 i sista sväng med vinstchans för Smedheims Solan?

Går ut och tar en promenad
Tittar inte på loppet;)

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 13:17

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 694978)
Går ut och tar en promenad
Tittar inte på loppet;)

Är du skrockfull eller vill du bara slippa pulsen och adrenalinpåslaget?

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 13:19

Och Dahle... skulle du vinna i dag kan du lämna in ett nytt system för 336 kronor varje dag i ett helt år och du kan förlora samtliga av dessa och ändå ha 296 kronor kvar :p

Dahle 2020-06-09 13:26

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 694979)
Är du skrockfull eller vill du bara slippa pulsen och adrenalinpåslaget?

Inget av det, men oflyt länge, med lucka till slut när den inte ska komma och tvärtom. Målfoto ofta emot osv... Du känner igen det eller?
Så tänkte testa nåt annat, så kollar jag resultat efteråt, eller kikar in här istället ;)

mr_stylez 2020-06-09 13:26

Heja Dahle!! Jobba!
Ge lite hopp åt en annan att man inte måste ha stolpe ut hela tiden...

ScandalPlay 2020-06-09 13:30

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 694981)
Inget av det, men oflyt länge, med lucka till slut när den inte ska komma och tvärtom. Målfoto ofta emot osv... Du känner igen det eller?
Så tänkte testa nåt annat, så kollar jag resultat efteråt, eller kikar in här istället ;)

:moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 13:30

TJINGELING ALLTSÅ! :clap:

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 13:31

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 694981)

Du kanske har hittat en ny taktik som inte jinxar! Ska testa det i kväll till Jägersro! Gick bra senast på hemmabanan så ;)