Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Jägersro 9/6 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/42007-v64-jaegersro-9-6-a/)

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 21:05

Ni som funderar på att spela i de två återstående loppen på Jägersro får nu den bästa insiderinformationen ni någonsin kan önska! Här under har jag valt ut de hästar i min spåkula som kommer att galoppera bort sig - oavsett hur travsäkra de är!

Citat:

Jägersro - Lopp 9, 2140m Volt
Vinnare:
6 Irish Steel (3,10)

Jägersro - Lopp 10, 2140m Volt
Vinnare:
10 Beckham (3,50)

Totalodds: 10,85

Betalt:9/6, kl. 21:04 Total insats:60 kr

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 21:07

Extra irriterande när man sitter på 5-6 på DD till 13.70 i odds mot banans 8.25!

Hela 66% bättre odds! En marginal som verkligen kan behövas för att få hjulen att snurra! Men jag vet inte senast ett rejält överodds gick in för mig! Får snart ta fram och damma av de gamla böckerna från 80- och 90-talet!

valo 2020-06-09 21:12

Japp

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 695135)
Jag känner igen det spelet men det var inte så tydligt för mig att förstå :) har massa andra bekymmer med att hitta någon vinnare i dag!

Men på Svenska Spel kan man bara välja dubblar och sen får man själv spela en egen trippel va? Och samma med fyrlingar om man valt fem hästar och man även kör tripplar?

Helt rätt! Kör ibland på Svenskan och där är fina odds men kom inte åt idag.
Där fyller jag i komberna själv men det kanske finns en väg som liknar ATG:s,
har inte kollat. Tänk dig att du får in typ 6 ggr, 10 ggr, 30 ggr på en trippel. Det blir 1800 ggr säg gånger 20 spänn, alltså 36 lax...men då måste man vara
tämligen fräck men jag har fått in ca 2000 ggr en gång när Adrian vann med en 30 oddsare för några år sedan. Hade bara 10 ggr på den tyvärr...;)

Billigt spel som kan ge pengar...

Stekel 2020-06-09 21:15

Procolate såg rätt fin ut i fart i värmningen, får bli ett lir på den!

valo 2020-06-09 21:20

Sket sig med raketen. Men rätt van...nya tag!

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 21:21

Det är ju klart Crebas inte ska vinna då jag har en ny "dubbel" med honom. Spets och får efter 500 meter hålla valfritt tempo men plockas ner på slutvarvet av dödenshästen med Untersteiner. Jag mår illa! Riktigt illa! Tiltar snart! Är det möjligt? Troll? Häxor? Karma? Whats wrong?

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !

:rant:

Fulsprit 2020-06-09 21:21

Självklart hade jag spel på Irish Steel! Hur fasiken kunde denne förlora???!!! Fattar ingenting!!!

:cry:

Fulsprit 2020-06-09 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 695146)
Det är ju klart Crebas inte ska vinna då jag har en ny "dubbel" med honom. Spets och får efter 500 meter hålla valfritt tempo men plockas ner på slutvarvet av dödenshästen med Untersteiner. Jag mår illa! Riktigt illa! Tiltar snart! Är det möjligt? Troll? Häxor? Karma? Whats wrong?

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !

:rant:

Nu skämtar jag inte längre - lägg ut dina spel innan mina så jag vet vilka jag skall undvika!!!

:gun_bandana:

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 21:25

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 695148)
Nu skämtar jag inte längre - lägg ut dina spel innan mina så jag vet vilka jag skall undvika!!!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Det kostar 2000 kronor i veckan så lovar jag att publicera vartenda spel i en tråd dedikerad till dig!

Fulsprit 2020-06-09 21:32

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 695143)
Procolate såg rätt fin ut i fart i värmningen, får bli ett lir på den!

Hur kom denne fram som ett skott i dödens, innan den galopperade när den försökte trycka sig ner i vinnarhålet? Kändes som om denne skulle haft springspår... En nästagångare på intrycket, helt klart!

:cheers:

Stekel 2020-06-09 21:34

Ja Procolate får man ladda om för nästa gång igen. Irish Steel lär inte förlora nästa start heller, om den inte stöter på någon riktig kanon.

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 21:36

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 695151)
Ja Procolate får man ladda om för nästa gång igen. Irish Steel lär inte förlora nästa start heller, om den inte stöter på någon riktig kanon.

Allt verkar hänga på om jag spelar Irish Steel nästa gång eller inte :D Kanske ska ringa Crebas och be om 10 000 så lovar jag att inte spela :lol:

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 21:40

Helt otroligt! Tro fan vinnarspelet på Beckham gick åt helvete också. Lövgren kör den i galopp helt omotiverat!

God natt! tror jag tar en låååång paus nu! This is %/&¤/&#¤(/&(/

Piraten 2020-06-09 21:42

Citat:

Ursprungligen postat av Piraten (Inlägg 694996)
Undertecknad är otroligt formsvag just nu, en blandning av dålig känsla och för lite påläst. Hoppas på bättring ikväll och här är vilka jag tror mest på i respektive avdelning.

Smokin Joe är härdad på Vincennes och mötte bra motstånd på Lunden senast. Startar från spårsnålt läge och jag tror att han vinner.

Zurich As har besegrat Coutinho från dödens på Wolvega och den sistnämnda är därför för stor favorit. Jag spelar på att Zurich gör det igen.

Jag velar mellan Rushmore Face och Ferrari River, men går nog på den förstnämnda. Tycker Ferrarin har svikit ett flertal gånger på slutet.

Arno Dell'Est har utmanat Eric The Eeel och andra kulltoppar på italiensk mark. Bör stå sig bra här.

Bally T.N. är bra, men det ska laddas från springen och det kan bli gunga. Går nog på Digital Data eller barfotatravande Ibelieveinamerica.

Irish Steel ska ses med bra vinstchans om den hittar till tät.

Tur att Ibelieveinamerica räddade kvällen till 15 gånger. Orkar inte med alla galopper på övriga, men jag får väl skylla mig själv när jag spelar Kolgjini i nuläget, inget flyt för dagen.

Zurich As och Arno Dell’Est hade dock mycket väl kunnat vara i striden felfria, trots tuffa löpningar. Får ta de nästa gång.

Irish Steel var bra, men Princess S.W. var tuffare.

Fulsprit 2020-06-09 21:43

SÅÅÅÅ fucking suuuurtt - har 800 kr vinnare på den flygande holländaren till 7.56 på Betfair! Hur mycket hade denne inte vunnit med utan denna tappstart som dessutm borde varit omstart på! Djävla kycklingar till måldomare!!!

AmaerildeRimfrost 2020-06-09 21:48

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 695155)
SÅÅÅÅ fucking suuuurtt - har 800 kr vinnare på den flygande holländaren till 7.56 på Betfair! Hur mycket hade denne inte vunnit med utan denna tappstart som dessutm borde varit omstart på! Djävla kycklingar till måldomare!!!

Nu kan du inte skylla på mig. Jag hade Beckham :D Det borde du också haft tycker jag!