![]() |
Spelar Rexine nu!
|
Varför ha en regel som säger att man kan diska för händelser som sker under hela loppet om man aldrig använder den?!
:holms: |
V4. Minst en svarting och minst en röding som krav!
Spoiler:
|
Citat:
|
Fucking Bergh! Där fick du din galopperande åsna!
|
Har Bergh haft en stroke, eller ??
Bara full gas från start som gäller oavsett vad han kör numera..... |
Kul att tappa över 5 lök på högst 10 cm i två lopp!!!
Matchade spel Sortera efter matchat datum Backa (spela för) Odds Insats Vinst 12. Rexine10.72300.00 kr2,914.54 kr 300.00 kr Spelinfo Matchade spel Konsolidera Snittodds |
Blä. Lever på min platsfyrling men min trippel med en plats och två vinnare föll nu då Goop inte vann. Trodde han fick loppet men icke! Nu vinner dock hans häst från bricka 10! Annars har jag läst lopparkivet helt fel!
|
Kanske en liten beef mellan Bergh och Unter? Eller så är han bara allmänt gasglad. Han är bra att träna Bergh, men det skulle ta emot att sätta häst i träning där för det är ju en påtaglig risk att han knäcker dem i loppen under vägen.
|
Citat:
|
Får bli en DD 4 mot 7 för 30 pix.
|
Spik på Tyra nu :KO:
|
Tyra Palema nu!
:clap: |
Citat:
|
Fy, faan vilket djävla pack domarna i många fall är! Klart som fasiken de kan diska! De behöver inte fundera på om hästen ändå kunnat vinna - de måste bara utgå ifrån vad som blev. Inte vad som kunnat ske! Det är ju helt otroligt att döma efter något som skulle kunna ske!!!
|
Citat:
|
Om min lilla V4 för 12kr ska fortsätta att leva så krävs det att spiken på 1. La Cerise sitter nu. Så kör nu Henriette! :KO:
|
Fasiken vad dålig Tyra P. var!
|
Rosleff gjorde en Goop där va? Tog båda spåren på open stretch första 100-150m typ...
Får de var Goop som gjorde de härom veckan va`? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Mikaels - var är du?! |
Citat:
|
Citat:
|
Har en trippel på Sv spel.
Vinnare Mellby Happy Plats Dali Pagadi Plats Thengill Face Borde kunna gå. Odds 29,55 |
Se upp för Conrads Massiv nu - har för mig jag har den som nästagångare...
:p |
Spik 5 Sweetman i avd 5 och 1,2,3,9 i sista för 5 r och ev tröstpengar
|
Citat:
|
Tvilling 3/7 - har tyvärr inga penningar kvar på ATG, bara Betfair så inget spel på Tvilling för mig, men varsegoda...
:claps: |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Jo, men jag skiter i deras förluster - jag tänker på mina egna!!! Det är inte dig jag "skäller" på nu, hehe! Kan inte förstå varför man skall kunna vinna efter att ha begått grova förseelser...???!!! :innocent: |
Självklart så blev Dali fyra. Det slår aldrig fel.
|
Oj vad Hummern kommer pissvinna nästa gång! Skulle lira på den men hann som tur var inte få in spelet då datorn plötsligt strejkade. Tack skräpdator :)
|
Citat:
Hoppas du spelade?! Djävlars vad bra båda var - moraliska vinnare, båda två!!! :claps: |
Ingen (INGEN!!!) jobbar lika bra på upploppet som Goop!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Sen är diskning eller resultatkorrigering aldrig en bestraffning utan en förändring av ordningsföljden. Bestraffning är böter och/eller avstängning. |