![]() |
Det är så jävla typiskt! Nu tar jag lååååång paus! Detta är så sjukt så jag vill ta och bränna ner alla travbanorna i hela norden :rant:
|
Citat:
lycka till i Sista Trance_error:thumbup: Ska heja lite extra på 2,4 åt dig:) |
Härligt. Jag säger bara Googoo Gaagaa.
Nu vill jag se Mister F Daag eller Tsunami Diamant få OGP kransen om halsen så blir jag riktigt glad. |
Citat:
Bägge spikförlagen inne och 1 av dragen ( kan bli 2 om Mr F daag vinner sista) Bra tippat vilket som:claps: |
Citat:
Vinner Vitruvio blir 16 vinnare 3649 kronor rikare. Övriga ger 28 vinnare 2085 kronor. |
Tack Jorma att du inte släppte :D
|
Grattis Trance_Error:clap:
Snyggt spelat för endast 72kr :claps: |
Sällan man ser lill-Goopen döda en häst chanser på det där sättet. Har han aldrig kört mot Kontio förut?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
12,2 räckte för BDG sista 800
|
Min känsla (kan räkna upp fler exempel) är att när det går bra för Goop (he's in the zone), så får han lätt "lite" överhybris och tror att han kan vinna Elitloppet med typ Rucio (Sancho Panzas åsna), och att han bara inte ger sig. Felaktig analys?
|
Är det vanligt att hästskötare följer med hästen när den byter tränare....?
Såg nån bild på Twitter att Vitruvio som nu är i Goops träning (iaf på pappret) hade samma skötare med sig idag som förra året på Oslo GP när Vitruvio tillhörde Gocciadoro... |
Heroiskt att inte stappla i mål med den öppningen ändå.
|
Citat:
|
Citat:
|
Ingen som kör V65 andelar?
|
Citat:
|
Citat:
|
Varför dröjer sista loppets resultat?? Såg att 4:an fick segertäcke även om dom dröjde.
Sätter V3 med fyran men det kommer ju inget resultat? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Trist att de skulle köra ihjäl min spik i andra när resten satt.
|
Citat:
Att det är något annat än på pappret tror jag är väldigt osannolikt. Men det går ju snabbt och enkelt att flytta över personal även på pappret. Så det här är precis som allt annat med BG. Det som inte är uttryckligen förbjudet, ja det är tillåtet. |
Citat:
Men var det inte den som tryckte sönder din spik som vann överlägset Vet inte om du sett Tayno Destrier i de lopp innan, vid sina dödensvinster, bla. Jag har gjort det och därför varna jag för den som drag. Synd att jag bara slarva bort sjua med tanke på att bägge spikarna satt och en av mina drag Tayno Destrier vann överlägset. Nåja blev lite plus ändå, men skillnad på 1300 och närmare 30k Hur som helst, formen verkar vara bra Hoppas någon tog nytta av det jag bjöd på :KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|