![]() |
Dagens raka dubbel 11-2 hundra spänn.
|
Citat:
|
Örjan kan mycket väl ta 6 segrar. Cactus förberedd? Då blir det svårt för tillägget. Har gjort tre provstarter.
|
Citat:
Pine Muscle ser jag som en liten nästagångare. Lopp i sig nu. Lång efter täten, men fick ett ordentligt ryckigt lopp och kommer nog ut i överkomlig omgivning nästa gång och mycket bättre löpningsförlopp. |
Örjan helt galen!!!!!!!!!
|
Snyggt! En liten rensare i rätt lopp. Nu är det dags för Kihlström att torska och Aetos Kronos vinna.
|
Han gör det rätt Kim och det räcker sånär, men Örjan är fan helt omutlig för dagen! Precis maxutdelning överallt förutom Sherman som hoppade.
|
Who da fuck is Kihlström???!!!
:clap: |
Men för helvete.......... Hur orkar han vinna bara.. :P Som jag sa, alltid fritt från rygg ledaren för honom, motståndarna galopperar o Örjan vinner....
Det där händer ingen annan kusk i samma utsräckning det kan jag lova... Där rök min x10 lapp, Ddlapp, och V4 x5 :( |
Men för i helvete Örjan!? Sagolikt bra flyt för honom ikväll och det är bara att :hattenav:
|
1.12.5 - då är det omöjligt att ta ett tillägg!
|
Helt sjukt vilken lekstuga Örjan har i kväll
Hatten av för en riktig uppvisning -kan inte minnas att jag sett en kusk dominera en tävlingsdag på det här sättet. Stig H vann kanske alla 6 lopp på V65 för en massa år sedan. Finns säker någon till som vunnit massor lopp men Örjans facit ikväll måste höra till i topp 5 listan över kuskuppvisning en och samma tävlingsdag? :hattenav: |
Citat:
|
Vilken xxx omgång..men grattis Örjan ..klockren idag.
Gör ett spel idag ..TV V86-8 Utgång 6 Rally Hans..bfro men mest en känsla..bra odds här.. Cheers , L |
10 spänn på att Örjan förlorar i avd 8. Mätt nu!
|
TVILLING
Inlämnat: 2020-06-17, 21:36 Solvalla Lopp 10 Onsdag 2020-06-17 Start: 21:46 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 1, 2, 3, 9 Utgångshästar 6 Rally Hans 4 x 25,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: Kanske men ej troligt123XX Lägst 50ggr.....Hoppet lever...än.. L |
Uffe O.
Citat:
Ulf Olsson har vunnit 6 lopp några gånger t.o.m. |
Grant, vad hade du satt för kuskkrav på Örjan ikväll?
|
Hög vinnare på Don Fanucci Zet
|
Nu skall vi se den framtide Derbysegraren Don Fanucci Zet - har 1500 kr. till runt 12 ggr fläsket på olika sajter - är oerhört nöjd över detta odds, även om det gick att få bättre tidigare... Efter i kväll lär den stå i 3.50-5.00... Lite överdrivet, kanske, hehe!
Skönt
VINNARE Inlämnat: 2020-06-17, 21:41 Solvalla Lopp 10 Onsdag 2020-06-17 Start: 21:46 Kostnad: 1 400,00 kr Vadet gäller startnummer 3 Don Fanucci Zet 1 x 1 400,00 kr = 1 400,00 kr. Totalt: 1 400,00 kr. Rättningskod: |
WOOOWWWW!!
7 segrar samma tävlingdag:omfg: |
Spelmässigt var det en riktigt tråkig omgång. Hoppas på en roligare jackpot-omgång.
|
Just love him!!! !2 ggr i Derbyt!!! Ja, taget ALLA dagar i veckan!!!
:clap::claps::moneybag::moneybag::moneybag: |
ÖRJAN!!!!!!!!! Djupt imponerad! Bra hästar förvisso men sättet han går till ledning....
6 av 8 lopp är otroligt. |
PS Och ett till utanför V86 ser jag nu. Hmmm....
|
986.000 körde han in idag
|
Kula att se att kusar med halvtaskig stam kan vara så överdjävligt bra - Don Fanuttcci Zet, menar jag nu... Hard Livin, även detta en Redén-kuse så han är nog riktigt glad...
Aetos Kronos också överdjävligt bra!
Green Manalish har en del att bevisa ännu och jag är INTE övertygad, ännu... :clap: |
DD 5-3, eller förlåt - ÖK-ÖK gav fantastiskt fina 22,39. Sett till kvällen som helhet så var det ett galet överodds.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Googoo Gaagaa träffar det rätt så ger lite passgångarblod bra effekt, DFZ verkar ju trava helt rent utan mkt vikter. Berg hr väl massor av vikt på Power för att få travet fungera. närmast kängor , medan DFZ kan springa i löparskor |