![]() |
Citat:
|
Rak DD: 4-6.
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Oj, vad säker jag var på att Torpa Oda skulle ta det i sista sväng. Men, de är för härliga dessa kallblod - de gör lite som de vill. TO stannade och tappade fyra, fem längder för att sedan komma på att han inte var i mål ännu och spurtade bra. Nu kan jag le åt det - det hade jag INTE gjort om jag spelat...
;) |
Citat:
Det var min enda tvilling idag. Har t.o.m. missat att lämna in V4:n som alltid har samma hästar som min V86-bong. Har fortfarande en chans till 6 rätt och lyckas jag med det så kommer jag gräma mig för missad V4. |
Citat:
Hade vinnaren som A-häst länge men ändrade sent in på inlämning till Olle Alsén istället... tji fick jag... Hade suttit kvar med alla - Hummer scott nu är det stället spik gånger 2 på Robin Bakker... Jaja, trav är inte lätt. |
Citat:
6, 7, 11 mot 3 för 7 rätt åtminstone! |
DD
4 4 |
Citat:
|
Kan bara vara skadeglad åt fegstruten Magnus Jakobsson som inte ens vill försvara sin spets. Släpper och liftar med och får en niondeplats typ! Sopa!
Dock kan han malas i en slaktkvarn! Citat:
|
Citat:
|
Han är så underbar Robin Bakker - en Kihlström i jollen. Helt suverän att köra och vilka kusar dessa holländare har!!!
:clap: |
Hade definitivt krävts gunga på 4,5 och säkert någon till för att GW skulle ha hittat linjen först... :skamsen:
|
Citat:
|