![]() |
Bicc,s 4,35 på Unibet, tycker jag kan testas...
|
Citat:
|
V4
Inlämnat: 2020-07-08, 20:40 Visby Onsdag 2020-07-08 Start: 20:46 Kostnad: 90,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 4 (8, 10) 2: 4 Carioca (1, 2) 3: 3, 5, 6, 13, 14 (8, 7) 4: 2, 6, 7 (1, 5) 3x1x5x3 = 45 rader. 45 x 1 x 2,00 kr = 90,00 kr. Totalt: 90,00 kr. Rättningskod: FVN QHQ DBM |
Robban igen ? Gigaro är rikstoto härdad.
|
V4 kan väl inte vara så här lätt?
Avd1) 4,10 Avd2) 4 Avd3) 5,6 Avd4) 3 |
Citat:
|
Imponerande...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ser lovande ut :clap: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
V86 Inlämnat: 2020-07-08, 19:18 Visby Onsdag 2020-07-08 Start: 19:20 Kostnad: 144,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 7 (5, 8) 2: 3, 8 (9, 2) 3: 1 Zaffiro Roc (5, 4) 4: 9 Brunello Hall (2, 8) 5: 4, 5, 10 (3, 7) 6: 3, 4 (5, 2) 7: 2, 3, 5, 6, 8, 12 (14, 15) 8: 3, 5, 6, 7 (2, 9) 2x2x1x1x3x2x6x4 = 576 rader. 576 x 1 x 0,25 kr = 144,00 kr. Totalt: 144,00 kr.[/QUOTE] Riktigt snygga system grabbar! Snygg spik på Napoleon, helvete vilket race den gör. 1.12 heöa vägen i ledningen. Brutala tryckare i omgångar... |
Goops sätt att ta sig ut med Zaffiro är i sig inte regelvidrig då ingen blir trängd. Däremot anser jag den innehålla en viss vidrighet i alla fall.
Vill Goop ta sig ut med en häst så gör han det, de andra får helt enkelt flytta på sig. Så funkar det helt enkelt. De andra rättar sig för att inte kroka ihop och vara med i olyckor. Hans slalombackande idag kan ses som mästerligt men kräver att inte något annat ekipage plötsligt också byter spår. Skulle alla köra som Goop hade förmodligen olyckorna inom travet duggat tätt. Min respekt för den mannen är sen länge borta. Sen att han är en förbaskat bra kusk i övrigt kan inte ens jag blunda för. Därför är det skit att det känns som att han har en egen oskriven regelbok hur man får agera som kusk. |
Citat:
Kämpa på kompis :KO: |
Citat:
Även Gotlands lilla goda och Sasha är kvar på sina lappar Lycka till alla tre:thumbup: Unnar verkligen MrStylez en fullträff efter många system på slutet som nästan nått hela vägen fram:) |
Lever också men riktigt tunt
2,4 5 Master Sea 2 Chaurra Forlan Kanske ger 10k om den sitter? |
Citat:
Segt med Goops jättefavorit i 3e, men Ulf O satt o sov i andra ytter med 5an tyvärr, Goop ville vinna loppet ingen annan.. :/ Hoppas på ngn skräll nu, gärna 7-9 på DDloppen haha =) |
Nu håller vi tummarna för mr-stylez, shasha och gotland för 8 rätt:thumbup:
|
Citat:
Som sagt, så länge vi har amatörer som dömer så är denna manöver mästerlig och inget annat... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Vore kul att få in en V86 för första gången någonsin. Men V86-6 tycker jag känns svårt. |
Lycka till ni som är kvar. Inser att det är väl optimistiskt att försöka sätta 4 spikar och ryker hittills på två förstareserver.
Nu ett vinnarspel på sonens drag Speedy Desideria:D |
Puh!
|
Underbart 1 seger på 54 starter... när jag spelar såna hästar brukar de sladda sist invändigt
|
Bra Bergh!! :clap:
|
Wow det såg man inte komma Robert Bergh fram å baklänges
|
Citat:
Lycka till i sista två avdelningarna:KO: |
Två levande system för att ta hem full pott!
Kom igen nu! |
Surt för er då jag inte hann skriva ut denna vinnare i kväll - spelade denna sist och då jag hade denna till 25 ggr fläsket men galopperade med Hanna G. på Fornaboda. Gå tillbaks om ni inte tror mig. Nu kom utdelningen, i stället...
:clap: |
Jävlar vad värdet drog iväg nu på Bergh och en 8%-are. Inte ofta det skjuter iväg på det sättet!
|
Fan, försökte säga till sonen att vi borde spela hästen som nästan heter som glass..
Citat:
|
Nu verkade flera ha med denna ändå - bra jobbat grabbar och flickor!
:clap: |
Mörkat och klart där av Bergh. Tror han spottade ur sig en knappt hörbar mening om den i intervjun inför. Redan där var det lite lurt. 1 vinst på 54 starter och inte varit topp 3 på sina 8 Bergh-starter. Så står han under 10ggr och halvhårt betrodd på strecken. Fram i dödens och manglar i två varv och vinner med 40 meter.
|
Citat:
|
Citat:
Tror mest på 2 och 8:a i V86-7. I sista tror jag mest på 6:an men tog med några till, trav är ju trav. |
Charrua farligt bortplockad på den där lappen men i övrigt ser det i princip heltäckt ut! Funderar på om inte Elche är alldeles för bortglömd i DD-1, lägger nog min insats på den.
|
SKönt med en skräll där, får se om man kan jobba in den nu då..
Jag hade ju inte precis gråtit om nr 7 vunnit nu...... Men då bränner Sasha så jag kan nöja mig med 3 lr 6 med ;) Tror 6an vinner lätt om den får spets, vi får se hur Bergh kör med 15 bara..... |