Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Örebro (9/7) 19.30 - Snack om kvällens tävlingar! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/42569-v64-orebro-9-7-19-30-snack-om-kvaellens-taevlingar/)

linfre 2020-07-09 21:05

Suck, sitter med flerbong med lås på Ulf och Örjan med alla i sista och missar som vanligt på Björn. Fan att man inte lär sig...

Stekel 2020-07-09 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 701172)
Med facit i hand så är det oerhört att släppa i väg denne till tio ggr pluringen med Goop! Svagt av spelarkåren - när skall de lära sig att dessa utländska kusar alltid skall räknas?

Ja visst, men den hade ju inte rosat marknaden hittills direkt. Dock, bricka 5 och bike och Goop. Klart 10ggr är lite för mycket. Satt och kikade på den länge och väl men lyckades ändå bestämma mig emot. 10k/start är ganska kasst i Sverige för en häst som kommit upp i lite klass. Men inte i Belgien där den kommer ifrån såklart.

abborre 2020-07-09 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av linfre (Inlägg 701173)
Suck, sitter med flerbong med lås på Ulf och Örjan med alla i sista och missar som vanligt på Björn. Fan att man inte lär sig...

Björn innan. Inga direkta vinstchanser. Japp jänkarvagn på, bombar till Led o vinner överlägset. Förbättrad med många meter. Inte lätt att vara spelare.

Fulsprit 2020-07-09 21:12

Han Herred är det fasiken dags för nu - måste väl gå felfritt och få utdelning för sin hysteriska form, någongång, kan man tycka! Har jagat denna länge och då jag INTE spelar så är det bara att lasta in...

:clap:

Dahle 2020-07-09 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 701176)
Han Herred är det fasiken dags för nu - måste väl gå felfritt och få utdelning för sin hysteriska form, någongång, kan man tycka! Har jagat denna länge och då jag INTE spelar så är det bara att lasta in...

Bon Ego runt om
Tvilling mot Smokey H och Han H

Fulsprit 2020-07-09 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 701174)
Ja visst, men den hade ju inte rosat marknaden hittills direkt. Dock, bricka 5 och bike och Goop. Klart 10ggr är lite för mycket. Satt och kikade på den länge och väl men lyckades ändå bestämma mig emot. 10k/start är ganska kasst i Sverige för en häst som kommit upp i lite klass. Men inte i Belgien där den kommer ifrån såklart.

Jo, men hur många kusar har man inte gett mångt fler chanser än vad man gett denne?

Fulsprit 2020-07-09 21:18

Walmann på gång - men vad hände med Han Herred? Stensjuk!?

Dahle 2020-07-09 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 701176)

Han Herred får man också skicka till slakteri, likt Rudisha. Alltid uppsnackad men inte levererar alls.
:thumbdown:

abborre 2020-07-09 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av abborre (Inlägg 701145)
Först gången Jepson på Han Herred. Tycker den är lite vek men med ny kusk vet man aldrig. Har ju varit mest V 75 senaste tiden.

Inte ens CCJ kunde lura den

Fulsprit 2020-07-09 21:20

Är det denne Glenn Strömberg äger - lär väl ha skrikit grannarna hur huset, i sådana fall, hehe!

Basse 2020-07-09 21:24

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 701151)
Flemming kommer med 2 hästar - Eenymeenyminymoe i avd 4 och 10 Copimade i avd6.

En Platsdubbel på dessa ger 10,25 på SVS.

Lycka till ni som spelar:thumbup:

Synd att jag inte fick se Eenymeenyminymoe felfritt:sad:

Tror platsdubbeln hade suttit men det får vi aldrig veta. Copimade grejade sin del av dubbeln iaf.

Flemming bottnade inte Copimade alls utan körde bara för att ta tredjeplatsen = ett bra prepare’lopp alltså. Den får man nog passa i lämpligare omgivning. Tror den vinner lopp snart;). NG

Nobleflash 2020-07-09 21:25

Hade 5 rätt.

Satte spiken i första avdelningen och andra spiken med Önas Prince.

Åkte på tredje spiken Kaptah, som var 2:a i sitt lopp.

Nära.

dado 2020-07-09 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 701139)
1) Knightgi är en häst, man jagat lääännngggee. Vågar inte släppa. Intressant vad Jackpot T kan göra i debuten för Reden. Gooner är en stark rackare. Blir o strecka på några st.

2) P22 lopp. Streckar på här också. Första streck hamnar på Love in Vain, tätt följd av Listas Marion och Dolly Streamline

3) Känns som Önas Prince kommer leda runt om. 71% är i överkant. Kanske att jag garderar med Vici V och Custom C.

4) Dwayne Zet ska vara favorit. Jag plockar med tre hästar till. 3,5,9

5) Står mellan Fleet A och Kaptah. Vill inte låsa på dessa så det blir och ta ställning för en av de. Har inte bestämt mig än. Men spik på 2 eller 6.

6) Valley B är favorit. Tycker det är frågetecken om den håller spets från spår 1. Första streck blir Bon Ego, kan vara en chansspik då den är både snabb o stark. Garderar man vidare, då är både Smokey H och Han H intressanta till låg %

God tur

Bra tips.. alltid roligt läsa dina tankar. Nya tag imorgon Axevala

Fulsprit 2020-07-09 21:30

Vad heter han som refererade nyss på Bergen? Han är totalt värdelös och vet inte vilka hästar, kuskar eller har koll på vart hästarna sitter i loppen... Schasss!!!

Fulsprit 2020-07-09 21:36

Walmann igen - bara spela detta stall framöver!