![]() |
Såja!! 9 bra för både V6 och privat V4....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tvilling;
2, 4, 9 ;) |
Citat:
|
Ett klart bra spel till nuvarande odds, knappt 20 gånger pengarna. Kommer dock sjunka ner till runt 8-10 gånger dessvärre men kunde inte spela det till bättre hos de fasta oddsen! Så chansar att det håller sig över 12 gånger men ytterst tveksamt! Vinner man så vinner man :D
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2020-07-10, 20:47 Axevalla Fredag 2020-07-10 Start: 20:56 Kostnad: 77,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Bling Bling 2: 8 Ganga Bae 1 x 77,00 kr = 77,00 kr. Totalt: 77,00 kr. Rättningskod: HXT NHZ HNL |
Mellby Harissa lär bli storfavorit i consolationloppet om de nu väljer att vara med där. Hade nog vunnit felfri som det såg ut.
|
DD:
3, 4, 11 8, 10 |
Ska det bli drömodds på 4-8? What? Över 21 gånger just nu! Stäng spelet nu så vi kan fira dagens bästa överodds!
|
Citat:
Otur för dig så tror både jag och Mattias på ATG på Bling Bling... Kan det gå mer åt helvete för dig, hehe?! :skamsen::holms::cheers: |
DD
3 1,2,7,10 :clap: Känns bra på förhand! |
Citat:
|
Får 20300 om Ganga vinner sista, hur gardera ?
|
Kors i taket!
Diana höll ledningen:ohmy: Hade sett fram emot hur Örjan skulle lösa loppet efter att ha missat ledningen. |
Gött att Bling Bling missade finalen då de inte ville tävla - jävla fegisar!
|
10 ggr på plats på Melanders Fuel Burn och 60 ggr på Tvillingen med Diana Zet - fina odds...
|
Citat:
|
Stefan Melanders resultat hittills med sina hästar...
3/2/1,2/d,d/2 Bra facit och det blir väl 1 och vadå nu i sista? |
La 2550 på Börje till 7,75 på Unibet...Låt gud vara god och en av dom vinner...
|
1188 borde den ge med Ganga Bae som vinnare men många som sitter på raden då den endast ger 945 kronor! Ett tapp med 20%.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ganga Bae helt klart min favorit till slutsegern efter att ha sett alla uttagningsloppen. Stall Melander är glödheta! :KO:
|
Allt är lugnt...efter två "semesterdagar", så plussar jag igen, fast nära ögat var det(fast egentligen inte;))...imorgon kommer jag att torska, annars är det helt fel...
|
Citat:
Vad vann du på? Grattis! :cheers: |
Kombade AH o GB...det räckte...
|
Milk and Sugar!:moneybag:
|
Undrar om jag är Sveriges bästa travspelare, kan vara så?...men man vill ju inte vara skrytsam, så gäller att vara ödmjuk...;)...
|
Citat:
|
Citat:
:cheers::whistling::smoke::moneybag::moneybag::mon eybag: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hehe, mina bekanta vet och min sambo(som är gammal bankdirre), fattar inte hur jag lyckas och har gjort det länge och gör precis som jag sagt till er under lång tid..grejen är att jag ställer mig "utanför"...och ni måste agera smartare än andra, för att vinna...så enkelt är det(eller så "svårt")...Lycka Till!...
|
Citat:
Snyggt lirat:claps: |
Loss från era gamla beteendemönster(som oftast leder till förlust)...tänk "mitt emellan", på något sätt, fattar ni?...jag är nästan hundra år och fattar väldigt mycket om detta...så är det...
|
Citat:
|
Sorry för efterhandare
Inte hunnit sitta o kolla på kvällens omgång Två dar i rad hade jag en hel del fina idéer som jag lagt ut här men lyckas inte sätta systemen. Och då har man pluggat på. Ikväll gjorde jag en liten på 4-5 min när jag var o handlar. Då sitter den, trots ingen pluggande alls. Det är sjukt detta med trav. Dessutom hade jag 7 streck i femte, där en jättefavve vann. Surt det inte kom en av mina skrällar där. Oavsett, nöjd är jag. V64 Inlämnat: 2020-07-10, 18:18 V6 - endast vinst vid 6 rätt Axevalla Fredag 2020-07-10 Start: 19:30 Kostnad: 131,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 7, 9 (2, 12) 2: 4 Mahma Lane (1, 3) 3: 3, 4, 9 (2, 1) 4: 8, 9 (1, 2) 5: 1, 3, 4, 6, 9, 10, 12 (7, 5) 6: 8 Ganga Bae (10, 12) 3x1x3x2x7x1 = 126 rader. 126 x 1 x 1,00 kr = 126,00 kr. Avgift 5,00 kr. Totalt: 131,00 kr. Rättningskod: DZP PHQ BVF |