![]() |
Älska Adrian också! Gillar deras attityd! Samt hur jävla besviken de är om de inte vinner och att de blir trea blir de skitförbannade på!
Jag säger samma! Jag tippar perfekt men det blir fan inte vinst ändå! HAHA! Älska dig Adrian! Ring mig om du behöver någon som kan köra lite snabbjobb! |
Citat:
Erik är en av de rakaste och skönaste - sen att han tappat lite geist får vi bara ta! |
Som vanligt när vankas storlopp är det Örjan och Stall Zets hästar som får kransen.
Drottning pokalen. Sprintermästaren. Åbergs och Elitloppet dock med lite smolk i bägaren. Och nära i Kungapokalen oxå. |
Citat:
Därför jag säger att gör som galoppen! Förstapriset bör vara 4-5x mer än andrapriset. Travet har 2x typ! Därför sitter alla nöjda, glada och bara ser glada ut när spelarna förlorar sina pengar! |
Sista torskspelet för ikväll
TRIO Inlämnat: 2020-07-28, 21:40 Jägersro Lopp 11 Tisdag 2020-07-28 Start: 21:40 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 12 Who's Who 2:a: 1, 6 3:a: 1, 6, 8, 9, 11, 13 10 x 10,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: BSR QTP QFG |
Citat:
|
13 i andra ut skulle smaka på V3.....
|
Citat:
|
FAN vad skönt när det blir precis som man räknat ut det! Rak DD, VP-lir och spik på V75 (dock bara fem rätt där. Och missade snöpligt Challenge då jag chansade bort Önas men ändå nöjd med resten!
Trodde att han gett bort en längd för mycket när han skulle till varje pris spara meter och släpper ut Juul på vägen. Lite flax att han fick hjälp av Bergh också såklart. |
3-kronors - Slutresultat
Med risk för att det finns nåt fel här (nån semesteröl har glidit ner....) Vi fick alltså 3 stk på 3 rätt! Men bara en av dessa har en första reserv och det borde väga tyngst va? GRATTIS Nollkollolisten till första platsen och NicklasA följt av protestgoran på pallen! 3 Rätt Nollkollolisten (en 1:a reserv, en 2:a reserv) NicklasA (två 2:a reserv) protestgoran (en 2:a reserv) 2 Rätt Basse (en 1:a reserv) abborre Rob (en 1:a reserv, en 2:a reserv) Liisa (två 1:a reserv) SakanAA (tre 1:a reserv) Sjoestedt ( två 1:a reserv, en 2:a reserv) oblix 1 rätt Rimfrost (två 1:a reserv) Viking90 (en 1:a reserv) |
Jävla DD! Hade chansen på sju efter fem avdelningar men hade nästfavoritkombinationen på DD men det sket sig helt!
Tre femmor är långt ifrån godkänt! Synd inte Goop får vinna sista då jag tycker han borde ha kontroll på det men Bergh har ju någon jävla oupptäckt bokstavskombination! Jag kommer ta paus nu och så ses vi lagom till derbyt! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fast 3 rätt inte mycket att skryta med dock. Fast för liten peng iaf ;) |
Är inne i ett rejält bakflyt just nu, dagen slutade med bara 5 plus, efter att man legat över 20..så nu blir det paus igen...Over and out!...
|
6 rätt och 4 på V5. Spikar Etenclin framför Who’s Who på V5 efter mäktig värmning trots att den sistnämnda var förstarankad på V7. Var tvungen att gå kort, orkade inte lägga in mer pengar än ett för 132 kronors. Surt sa räven, men nya tag!
|
Citat:
|
SÅJA!!!! 24 vinnande andelar... JÄVLAR om Floris Baldwin hade vunnit andra...
V3 Inlämnat: 2020-07-28, 20:39 Jägersro Tisdag 2020-07-28 Start: 21:15 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Double Exposure 2: 1, 6, 12, 13 3: 1, 2, 5, 8, 10, 11 1x4x6 = 24 rader. 24 x 1 x 10,00 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Rättningskod: JST RTT RBK |
Citat:
|
Citat:
:hattenav: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är vinsten (eller förlusten kanske) i 3-kronors utmaningen att sammanställa nästa?
|
Citat:
Förresten tror jag det ska vara protes och inte protest. z |
Citat:
Adrian körde riktigt bra för övrigt, timingen på sändningen till dödens var helt optimal. |
Citat:
Lägg upp spelen INNAN loppen nästa gång så får vi se hur din ROI då ser ut - tror vi då framgent kan få se en liten dipp... :innocent: |