Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Solvalla 29 juli (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/42907-v86-solvalla-29-juli/)

hoola 2020-07-29 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 705091)
Wingmaster!!!

Trodde jag också på men med facit i hand förstår jag inte vad Kim E. sysslade med hela tiden.

viking90 2020-07-29 21:52

Snark...zzzz.... återigen en speldag som kan sammanfattas nåt likt katastrof...
Ett sista ryck över helgen innan det är tillbaka till vardagslivet och en liten paus från ett så här intensivt lirande...Bra för plånbok o hälsa :no: :D

AmaerildeRimfrost 2020-07-29 21:52

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 705093)
Givetvis mycket mer än 100k, då jag kan lira på både på svs och Unibet(min son fattar inte varför jag kan lira på unibet och inte jag heller;))...

Ingen annan fattar att du kan lira överhuvudtaget! Kanske är du den i hela Sverige som tjänar mest per månad på travet?

Sätter du 95% av alla vinnarspel och med ett snittodds på 4.00? Jag är sjukt impad iaf oavsett vad andra säger. De är nog bara avundsjuka!

Aldrig sett en bättre spelare än dig måste jag säga! Jag är verkligen avundsjuk personligen!

Önskar dig all lycka att kunna fortsätta din fantastiska form - för den verkar aldrig ta slut! Tänk bara på att skriva spelen här vid "rätt" tidpunkt!

tvablaa 2020-07-29 21:53

Glöm inte oss som alltid publicerar men aldrig vinner!????

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 705043)
Jo, du lägger ut en del tio minuter efter att hästarna gått i mål. Du ska ju dock ha cred för att du faktiskt lägger ut det! Finns ju de spelare på sidan som alltid vinner men inte ens efter loppen lägger ut hur månget de vunnit! Det tycker jag är dålig stil. Bättre då med dina efterhandare!

Fulsprit 2020-07-29 21:54

Citat:

Givetvis mycket mer än 100k, då jag kan lira på både på svs och Unibet(min son fattar inte varför jag kan lira på unibet och inte jag heller;))...

Ja, du - jag förstår inte varför du då inte kan dela med dig? Kom igen nu - vakna upp ur bubblan...

:smoke::cheers:

AmaerildeRimfrost 2020-07-29 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 705099)
Glöm inte oss som alltid publicerar men aldrig vinner!????

Jag glömmer aldrig er, tro mig! Brukar ge Sharp$ så ofta jag kan men gör det så klart inte alltid och antagligen inte mer än 15%!

Fulsprit 2020-07-29 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 705096)
Trodde jag också på men med facit i hand förstår jag inte vad Kim E. sysslade med hela tiden.

Nu hade han lite otur i tänket, men inte går det bättre för honom, snarare tvärtom, eller har i alla fall stagnerat som ksuk. Vinner inte ofta längre...

:cheers:

shasha 2020-07-29 21:58

3 rätt på 3-kronors lappen och 4 rätt på 162 kr spelet- kanske ska spela för 3 kronor framöver :-) och spara pengar, antingen är man rätt ute i omgången eller så är man inte det.

mikaels 2020-07-29 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 705100)
Ja, du - jag förstår inte varför du då inte kan dela med dig? Kom igen nu - vakna upp ur bubblan...

:smoke::cheers:

Jag delar ju med mig av det jag kan...principen av att spela på "överspelade favoriter", har jag väl redogjort för en massa gånger?!?

Fulsprit 2020-07-29 22:00

Citat:

Vad blev resultatet idag?

AmaerildeRimfrost 2020-07-29 22:00

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 705104)
Jag delar ju med mig av det jag kan...principen av att spela på "överspelade favoriter", har jag väl redogjort för en massa gånger?!?

Men det är ju många överspelade favoriter som inte vinner! Hur lyckas du alltid ducka dessa! Så imponerad av din fingertoppskänsla!

Kan man få köpa en liten genpool från dig ifall man tänkte skaffa ungar? Jag må vara smart men mina ungar kanske tjänar på en bättre avel?

hoola 2020-07-29 22:01

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 705102)
Nu hade han lite otur i tänket, men inte går det bättre för honom, snarare tvärtom, eller har i alla fall stagnerat som ksuk. Vinner inte ofta längre...

stagnerat som ksuk.

Förmodligen har bokstäverna kastats om eller så skulle "s" inte varit med alls?
:evilgrin39:

Fulsprit 2020-07-29 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 705104)

Nej, oftast så pratar du kanske om dem men säger ingenting om att du spelat dem...

Redovisa då dessa INNAN - är ju upp till alla andra och bedöma om oddset är värt att följa/spela...

Fulsprit 2020-07-29 22:03

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 705107)
stagnerat som ksuk.

Förmodligen har bokstäverna kastats om eller så skulle "s" inte varit med alls?
:evilgrin39:

Hehe, i bland vet hjärnan mer än vad jag vill ha sagt...

mikaels 2020-07-29 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 705106)
Men det är ju många överspelade favoriter som inte vinner! Hur lyckas du alltid ducka dessa! Så imponerad av din fingertoppskänsla!

Kan man få köpa en liten genpool från dig ifall man tänkte skaffa ungar? Jag må vara smart men mina ungar kanske tjänar på en bättre avel?

Lyckas givetvis inte alltid, spelar ju inte på sådana som "befogat" ska dissas...men bland dom som obefogat dissas så blir det en väldigt bra avkastning...