![]() |
En fenomenalt bra tipssida, som speciellt på kallblod är mkt pålästa och går väldigt ofta utanför kollektivet
( NETTAVISEN) V75-1 : 4 Flash Teemer – Innledningsløpet er ganske jevnt, og ikke helt lettløst. Vår ide rader ikke akkurat opp, men nå er den riktig ute, og formen virker dessuten å være veldig bra. De to siste gangene har den kommet til mål med litt krefter igjen, og den har varslet skrellform. Kan overraske om den får smyge med, og får lukene sine til slutt. Settes helfrekt først! V75-2 : 4 Au Revoire Font – Debuterer under sal i dag, men det er gode rapporter på den, og stallen tror på sin hest direkte. Det nye stjerneskuddet blant ryttere får sjansen, og Tova Bengtsson (30% seire i 2020) gjør veldig få feil i denne disiplinen. Mot en SVÆRT overkommelig gjeng kan fakta dette være en sikker vinner direkte, og det er nå den skal spilles! Neste gang kan den være «oppbrukt»… |
Inte läst en enda tipsrad eller intervju idag, det blir V4 på ren känsla med 1 minut per lopp i startlistan. Blev ganska mycket efter kollektivstrecken men inte fullt ut och det var bara den minsta favoriten som singlades så borde inte vara helt kallt med tanke på värde.
Avd 1: 5 Jessy Schermer (11, 1) 2: 1, 2, 5, 6, 8, 9, 10 (11, 4) 3: 1, 2, 3, 7, 9, 10 (8, 6) 4: 1, 2, 7, 14 (3, 15) 1x7x6x4 = 168 rader. 168 x 1 x 2,00 kr = 336,00 kr. |
En liten tvilling i nästa, spets och ryggledaren, om jag räknat ut rätt
2,3 |
Citat:
|
Dåligt av Jepsons häst. Det där skulle den ju bara vinna med den löpningen.
|
Citat:
|
Vilken insats av Sobel Jasmine
:hattenav: |
Citat:
|
Hubba-system som gäller idag. 12 vinner nästa, garanti på den!
|
Har noterat vid flera tillfällen att Björn Goop inte riktigt gillar Bobby Möller.Vet ej varför...
Nåja.Denne Bobby Möller påstår i alla fall på ATG Live idag att han intervjuar Rick Ebbing (!). Nästa gång blir det kanske Kajsa Ljunghage eller Hanna Lähderkorp. |
Citat:
En häst struken i nästa, så det blir 12-1=11 11 som vinner P.S Ett nytt sätt o räkna på det ;) |
Citat:
|
Citat:
|
V4
Vaggeryd Söndag 2020-08-02 Start: 16:06 Kostnad: 140,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Isan (5, 11) 2: 1, 2, 5, 8, 9 (10, 11) 3: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9 (8, 10) 4: 6, 7 (1, 3) 1x5x7x2 = 70 rader. 70 x 1 x 2,00 kr = 140,00 kr. Totalt: 140,00 kr. |
Citat:
|
Citat:
|
@viking90
Där vann Acredula R.L igen, men denna gg till ett skrällodds. |
Citat:
|
Citat:
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-08-02, 13:51 Vaggeryd Söndag 2020-08-02 Start: 16:48 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 7 2: 6 Majah Winner 2 x 25,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: WMK FHH JWM |
Citat:
|
Får faan tårar när man ser Bold
|
Citat:
|
Citat:
Men jag är med dig på att vi rättstavningstävlingen borde försvinna och tror jag basse håller med om det med...Men när forumets stavningspåpekarkung skrev fel måste man ju få hugga tillbaka ;) |
Undrar vad de kunde göra med omsättningen om de la all tid i tv-studios som de lägger på top 7 på något annat istället. En otrolig felsatsning som de bara fortsätter ösa på med.
|
Oj vad han borde köpa en lott där Kim, sällsynt att någon annan än Örjan får den maxklaffen!
|
Jäklar vilken smällkaramell. Hm mitt drag Key West Snapper hoppade med segern på gaffeln
Surt. |
Får göra ett försök till ett seriöst spel med påläsning också. Har fastnat för dessa på DD som borde räcka långt. Funderade länge och väl på om Lucky Truc var värd att lägga några rader på men det är marginellt som bäst, och då känns det bättre att stå över.
Avd 1: 1, 2 2: 3, 7 |
GS75....känns svårare än V86. Tycker aldrig att jag kommer rätt på det helt.
|
Ett sista försök o vända minus till plus
Avd 1: 2 Franklin Face 2: 7, 15 |
Jag provar 7 mot 3-7. Hanna DD ?
|
Vikens hygglig nästagångare, fick bra lopp med sparat där. Lite tveksam beslutsamhet av kusken dock, borde ha gjort allt för jaga på kusen att ta tredjespår där när luckan kom.
|
Hm mina drag har en jäkla förmåga att bli tvåa idag. Ufo Del Rio, Key Mom, Jessy Shermer
och Hierro Boko. Dessutom galopp för Key West Snapper med segern på gaffeln. Ibland är det uppförsbacke. |
Citat:
|
Om JP då Tingsryd om 2 veckor. Inte lättare då;)
|
Citat:
|
Nu vinner väl Hakon V H?! Känns rejält underspelad mot dessa.. :whistling:
|
Fan vad fint att se reportaget om Lukas Gallant och att han lever och mår väl! Den kusen saknar man! :cry:
|
Citat:
|
Helvete va roligt det är när referenten inte ens är nära rätt uttal.. Hackon fåånhattabuttibu:lol:
|