Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   GS75 Vaggeryd (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/42990-gs75-vaggeryd/)

mr_stylez 2020-08-02 09:54

GS75 Vaggeryd
 
Öppnar väl upp diskussion för Gs75an idag från fina Vaggeryd!

Har ni några fina idéer som ger oss miljoner idag? :)

Kort om loppen från min sida:

1: Öppet om inte nr 3 bara är bäst. Men skor på denna gången, bara gått barfota i Sverige vad jag kan se hur påverkar detta? Får avvakta intervjun där med tränare.
Varnar för nr 4 och 10 bakom som är för lågt streckade tycker jag. Men här kan många vinna.

2: Monté... inte min favorit då jag är för dålig på det men jag vet att 4 och 1 har de 2 bästa ryttarinnorna iaf...streck för båda! Lägger till 3 5 8 så hoppas jag att vinnaren är med där.

3: Intressant Lopp! Apple Rose ska vara favorit med dagens förutsättningar, ändrar till barfota bak, jänkarvagn och openeye-huvudlag, kanske vinner enkelt från spets? Spikas givetvis direkt om 8 blir struken. Men nu är den inte det och då blir det tufft att försvara tät då den är supersnabb ut, lär bli körning ett tag här och då bjuds andra in i loppet..
Bakom lurar flera st motståndare. 7 har superform, vann sist, kan vinna igen. 10 satt fast senast och 6an går jämnt o bra hela tiden mot tufft motstånd.

4: Här var man tacksam då man såg strecklistan igår.. 5an jättefavorit? Helt galet i min värld. Tyvärr lyftes ju mina två bud 1 och 10 upp i "uppdrag Grand Slam" samt av Eskil i Expressen så de lär väl vara ikapp på strecken vid spelstop :/
2 3 4 kan också vinna så antingen lås 1 10 lr strecka på här känns det som.

5: Här låser jag på fyra streck. 2 och 5 kör om spets/vinnarhålet. 1an i form smyger med och 9an spurtar som vanligt bra bakifrån. Räcker med dessa fyra.

6: Här har såklart 2 Franklin Face jättebra chans... Bör ta spets av Vikens Fingerprint och då är mycket vunnit... 1an blir såklart farlig från rygg ledare lr om den går ut och tar dödens?
Bakifrån lurar 7 och 9 med... särskilt 9 går alltid jämnt o bra, vinner sällan men här har den ju 2 utmärkta startryggar, kan sitta där till låg procent..

7: Här tycker jag 1an är alldeles för stor favorit. Den lär ju få spets här och ska räknas på det, men verkligen ingen spik i min värld.. Får visa mycket mer innan jag tror på den. 3an given förstahäst till fin procent. 6an har bättre form ön raden ger sken av och från bakspår kan både 14 och 15 vinna om de bara går på i tid. Vad jag sett av 14s kusk så kör hon väldigt defensivt dock så där får man nog hoppas på luckor för den. Ville med 15 kan ju ladda på ibland men ofta väntar han med för länge tycker jag..

Funderar på chansspik på 3an här som avslutning så man har ngt att jobba in!


Sammanfattningsvis en SVÅR omgång som ger bra betalt tror jag! :)

Efterhandaren 2020-08-02 10:14

Snabbfundering.
Lite halvlurig omgång. Får se om jag får ihop något system.
Söndagsomgångarna brukar dock vara ganska spelvärda. Och det går att hitta bra odds. Lite bakis stämning på spelfronten.


1) 3 Alex P med dreamteamet Ebbinge / Engwerda är väl hästen att slå men skor på känns lite minus.
9 Ufo Del Rio kan komma bra till från springen. Skoryck !!
Dessutom Varennare :)

2) 4 Au Revoire Font gör monte’ debut. Funkar det med ryttare på ryggen är hon ensam på målfotot. Mycket bra för klassen.

3) 3-7-8 känns helgarderat. Ihåligt stolopp med många ägg i korgarna. Psst 7 Key Mom gick mycket bra senast och är dessutom Varennare :)

4) 5 Jessy Shermer. Ebbinge/ Engwerda levererar igen :)

5) 2 Walter På G har gått bra i enkla gäng och är nog med på linjen från perfekt läge och André’ har stallform.
10 Key West Snapper får en stänkarvarning. Brukar oftast bevaka Järpedals start hästar och det kan löna sig. Gick bra senast och 4% är mums.

6) 2 Franklin Face är rikstotohärdad och normalt huvudet högre än övriga. Perfekt läge.
7 Hierro Boko. Hanna från Halmstad hej, du är en duktig travtjej. Och hästen är helt ok oxå. Gick bra senast efter paus och dessutom barfota ryck. 4% är mums.

7) 3 Vikens Brummer gick mycket bra senast efter paus som tvåa i tufft årgångslopp. Min förstahäst i lurigt 15 hästars lopp med två tuffingar på 40 volten.

Rob 2020-08-02 10:21

Jag tar pengarna från V75 från igår och kör ett rent 3x3 system rakt igenom. Har historiskt gett god avkastning och hoppas på mer tillbaka denna gång iom jackpott

mr_stylez 2020-08-02 10:43

Citat:

Ursprungligen postat av Rob (Inlägg 705827)
Jag tar pengarna från V75 från igår och kör ett rent 3x3 system rakt igenom. Har historiskt gett god avkastning och hoppas på mer tillbaka denna gång iom jackpott

Scch har redan fyllt i en sådan kupong, sprid det inte ;)

NicklasA 2020-08-02 11:30

Blir det inte så att det kommer bfro på Ebbinges styrning närmare start? Vet att det hänt ett antal gånger att barfota dyker upp strax innan det är försent. Bara en reflektion :)

NicklasA 2020-08-02 11:32

Ser att även 5 Jessy Schermer är anmäld skor runt om, så jag tror det kommer en ändring om en stund :)

NicklasA 2020-08-02 11:36

Konstigt att S Aronsson inte sätter upp J Ivehag på 8 Davici ;)

mr_stylez 2020-08-02 12:10

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasA (Inlägg 705838)
Konstigt att S Aronsson inte sätter upp J Ivehag på 8 Davici ;)

Ah det måste hänt ngt...... ;)

Dahle 2020-08-02 12:36

Nämner två stänkare som bör streckas

GS75-1) nr.11 Olga Utca, stark, gör ofta bra ifrån sig
GS75-5) nr. 4 Pim Pim Joli, bfro ffg, André ffg


God tur på liret idag

dado 2020-08-02 12:55

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 705850)
Nämner två stänkare som bör streckas

GS75-1) nr.11 Olga Utca, stark, gör ofta bra ifrån sig
GS75-5) nr. 4 Pim Pim Joli, bfro ffg, André ffg


God tur på liret idag

Spikar du Tova igen i monte ????

Dahle 2020-08-02 12:57

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 705857)
Spikar du Tova igen i monte ????

Nej, vill ha med 8 också, så det blev till slut 5 streck

Grant 2020-08-02 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av mr_stylez (Inlägg 705830)
Scch har redan fyllt i en sådan kupong, sprid det inte ;)

3x3 direkt från strecklistan eller eget hittepå? En viss skillnad.

Mvh Uffe :)

SistaStallskriket 2020-08-02 13:30

Alla försöker få bort storfavoriten i första... Lirad under 2 ggr...

Funderar starkt på att inleda med spik! Den är ju kapacitetsmässigt överlägsen tror jag men första volt och första 3140 får en att göra i brallan ju...

fri 2020-08-02 13:32

Fick för mig att både Apple Rose och Walter på G. skulle gå med jänkarvagn idag för första gången, men det kanske var fel info?

mr_stylez 2020-08-02 13:36

Apple rose var första med open eye tror jag, jänkarvagn har den haft innan.
Walter på G vet jag ej :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved