![]() |
Citat:
|
Wow det där var ingen vardagshäst Mattias Djuse hade
|
Härliga unghästar!!! Otroligt vilken utveckling de senaste decennierna...
|
Såklart favoriten då man satt med 7 hästar..... :( Då bränner väl goop nu så skulle man garderat avd 5 istället...
|
Det var detta jag var ute efter:
lLopp 5 Bestraffningar: Leo Emilia, 4750 kr, för körning/ridning i halvspår. Jag tyckte att hon efter halvspårskörningen gick ut ett halvt spår till och skickade ut Erik en bit ut i sidled. |
Jag kör en TVkupong till DDn
4-5 4-6-9 6 rader |
Citat:
Det är sant och riktigt men när fick lille Goop böter för halvspårskörning? Denna godtycklighet inom domarkåren blir äckligare för var dag... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Uffe. Det går inte att fega. Han skulle aldrig få köra min häst mera. Otur säger liven. Njet
|
Mattias Djuse lär väl få lite böter efter den körningen på upploppet...:D
|
Det går inte att slå Goop men det var en smyg ett tag i DD1 den var rejält borttappad i förhandssnacket Climber idag med facit i hand var det i och för sig rätt:rolleyes:
Citat:
|
Måste ge Anders 5+++++ i liven,jösses så bra han är.
|
Citat:
Djuse är ju inte en av de stora i travet nej. |
Givetvis blir han fastlåst givetvis får han luckan för sent.... alltid miss i sista... alltid alltid alltid..... så vidrogt trött på detta nu.
Skitsamma om de var 1200 lr 1200000 kr man missa det måste fan få ett slut ngn gång.... Och giveyvis förstareserven med... Är väl bara o ta de faktum att jag rankar bra men bygger system som en idiot... |