![]() |
Citat:
|
Citat:
Spik på Tooma och Gorm lopp 6, 7. Så låångt kvar och ingen jätteutdelning om det går in. Edit: https://baraweb.se/pluscip?code=uha3iHh5VY29 |
Citat:
Spoiler:
|
Mjölner Röder får nån krona på V/P och utgång på TV
Hoppas Örre tar tidig dödens |
200809 – Dannero # 8
Trav / Sverige / Dannero 9 aug. 2020 15:45 Vinnare Regel 4 har tillämpats Big Cactus Zet (Winner)23.80 (25.00)Resultat: Big Cactus Zet 952.00 KR |
Sällan man brukar bli imponerad av Tjomsland körkonster, men det var en fin och distinkt sändning han gjorde där som han ska ha credd för! Att inte börja tveka när han får svar utan skicka på i fjärde med tempo så han kan överflygla en av de värsta hoten som ledde.
|
Citat:
Me bad...:idiot: |
1 Aperfectdream jobbar vi in nu, den är ju aviserad...
|
Bommade Axl Brown i nästa på 7 streck på rent slarv med knappandet faktiskt, vore väldigt surt om man skulle ryka på den rackarn.
|
Citat:
|
Såg nu 3-4-7 ..
Skulle Hubba gillat:) |
Citat:
|
Puh, det gick bra! Trodde Oskar var klar när han fick den där drömresan men den räckte helt enkelt inte. Nu ska vi se om man kan välta jättefavoriten i nästa så det kan bli lite intressant inför sista loppet!
|
Citat:
|
Citat:
Ryggar dig med en rak DD till 10 gånger. DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2020-08-09, 16:45 Dannero Söndag 2020-08-09 Start: 16:53 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 12 Lipstick Tooma 2: 9 Häsen Räsern 1 x 300,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: QDG KHQ BGS |
Lycka till på andelsspelet Stekel:thumbup:
Kan ju bli rätt fina pengar om du lyckas fälla Lipstick Tooma i nästa:yes: Jag är så tråkig att jag spikar 12 i första DD men om jag har fel hoppas jag det blir en riktig kantboll av de du har med på andelsspelet. Min DD 12-7,8,10 |
Citat:
|
Citat:
|
Daterade Jansson kör för sakta och Örjan bommar inte det misstaget...
|
Nej, det gick inte fälla den lampan när den travade. Tobbes häst är ju segstark också, han ska ju dra järnet sista varvet egentligen och hoppas de inte hinner ikapp. Men han kanske drog på det som gick.
|
Hoppas Gorm barfota blir succé och inte flopp nu :)
|
Citat:
|
Citat:
Till multiplikation 2x6=12 |
Citat:
|
Mjölner Apollo lär ha gått framåt rejält med senaste loppet i kroppen då han mötte bra kusar - detta är ett solklart V/P-spel... Bra spår, kanonform, i stor utveckling, startsnabb och sitter troligtvis i ledningen efter 300 körda... Hårt inne på pengarna, dock - men, det vet ju inte hästen om...
:clap: |
Citat:
|
Stekel och Ceezy kvar med spik på Gorm nu för 7-rätt va?
Heja heja! :KO: |
Och där kom Gotland och jinxade, nu är vi rökta... :ful:
|
Citat:
|
Citat:
:KO: |
Citat:
Vad snackar du om - det gjorde den visst! :cheers: |
Nehepp, den där vinnaren hamnade både bra till och var riktigt bra för dagen! Ingen som var speciellt tidig för mig när den stod på 20, så det var väl skönt att man rök på en som inte var "påtänkt" iallafall.
|
Citat:
|
Ännu en omgång som visar att det är inte iskallt att spika de stora favoriterna, kan bli bra pengar ändå. Det är skrällarna som ska hittas! En megafavorit och näst största på över 50% vinner.
|
Citat:
|
24 femmor så det blev nettovinst ändå på mitt 192 kronors haha
|
Citat:
|
Citat:
|
Trodde min DD var halvklar efter första halvlek. Men 5 i andra var jag aldrig inne på.
Var så på min DD så jag filade på en V65 rad till Biri med Jackpot i kväll. Magnus Jakobsson åker till Biri med två hästar och min tanke var att spika bägge. Förstapriserna i de två loppen är 12 000 NOK och 15 000 NOK. Täcker väl knappt resan även om han vinner med bägge? :whistling: Min skiss som inte blir inlämnat i och med att DD sprack och tanken var att lira för Vinstpengar.... V65 Biri Avd1) 2,5,7 (4-3) Avd2) 7 Beach Bunny (3-4) Avd3) 3,5,7,8,9 (4-6) Avd4) 3,5,7,8,9,10,11 (1-4) Avd5) 3,6,8 (2-7) Avd6) 1 Global Wonderland (2-5) 3x1x5x7x3x1= 315 rader/kr 7 Beach Bunny måste vara stenklar i andra OM hon går felfritt - har varit hårt betrod i sverige i 3/4 starter och mötet idag norskt bottenskrap. norrmännen tror på ”sin” treåring Listas Hotshot. Heja Blågult, heja Jakobsson. |
Citat:
Det är aldrig kallt att spika något alls om man anser att den har rimlig vinstchans i förhållande till hur hårt den är spelad. Däremot gäller ju att det ska stämma sjukt bra med minst ett par större skrällar i övriga lopp förutom där man spikar de stora favoriterna. ( Om man är intresserad av "nominellt hög utdelning". Frågan man bör ställa sig är: Vad är svårast? 1) Lyckas få in minst två större svårfunna skrällar i samma lopp där de flesta andra också garderar? 2) Fälla någon av de största favoriterna? |