![]() |
Är väl knappast nån med alla rätt hittills?
|
Citat:
V&P Inlämnat: 2020-08-16, 17:06 Tingsryd Lopp 10 Söndag 2020-08-16 Start: 17:08 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer 4 Oliveria 1 x 2 x 30,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: NCB FTB FGC |
Ridå. Nya tag i morgon
|
Lövgren: "- 4 Oliveria (GS75-7) har gjort det bra i tidigare i regi. Hon är väldigt startsnabb och om Kim kommer till ledningen så utgår jag ifrån att han kör där, då jag har valt kusk med omsorg. Kanske den bättre chansen av mina två. Inga ändringar.
|
Citat:
|
Ingen med 7r. Behövs en dåre för att klara alla rätt på en sån rad. :)
|
Citat:
Men du hittade ju den mest svårfunna. Grattis igen. |
Jackpott idag igen. ATG tjuvarna härjar i kassavalven.
|
Citat:
|
Ja får ta nya tag nästa helg med jackpot både lördag och söndag! :clap:
|
Citat:
En bra söndag blev det trots allt |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
att om det sitter vart annat år så är jag more than happy:thumbup: |
Citat:
Att man hellre kanske är en rik dåre än en klyftig fattiglapp är en helt annan femma. Men att avsiktligt ha alla rätt på dagens rätta rad innebär att man har spelat dåraktigt. |
Citat:
|
Citat:
Om du vet att en rad har otroligt mycket större chans att inträffa en vad alla andra dårar har värderat den till. Ska du då sälla dej till dom och avstå, eller våga spela den? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
När det skenar iväg som idag är det givetvis fullt möjligt, men högst osannolikt att man med någon slags skicklighet, lyckas med sin bedömning så mycket bättre än kollektivet. Genom åren har jag naturligtvis själv upplevt den totala hybrisen av att sätta en HELT annan sannolikhet på den minst spelade hästen än kollektivet. Detta till en sån grad att jag inte kunnat göra annat än att spika. Exakt hur många ggr det inträffat under de senaste 30 åren har jag inte fört statistik över. Däremot kommer jag ihåg både ggrna som spiken vann. Både ggrna var på andra halvan av 90-talet när info-flödet var ett helt annat än idag. |