![]() |
Citat:
Jobba in resten nu! :KO: |
Citat:
|
Ett behagligt träningsjobb för långstegade märren Mascate Match. Bara springer och klipper med öronen i 09 tempo sista 500. En grym häst.
|
V5
Inlämnat: 2020-10-25, 15:37 Solvalla Söndag 2020-10-25 Start: 15:45 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 6, 7 (11, 5) 2: 1, 2, 3, 5, 6, 9 (10, 4) 3: 8 Ghostintheshell (10, 5) 4: 7 Mister Hercules (11, 6) 5: 1, 3, 4, 6 (11, 5) 3x6x1x1x4 = 72 rader. 72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr. Totalt: 72,00 kr. Rättningskod: PDT BTR GMP |
Två streck och båda spikarna satt. Nu har jag 22 streck kvar. Hoppas några av dem skräller så att man får åtminstone tillbaka insatsen på 332 kronor. Igår hade jag 7 rätt och förlorade en tusing:sad44:
|
Snälla låt det vara Manny Muscle
|
Elegant Ima enkelt till spets. Som jag skrev skulle den nog fått lite snällare lopp i somras inför kriteriet och breeders crown. Men inte bara den som svek. Örjans var väl ännu sämre.
|
Hoppas att Jorma vann, så jag inte åker på målfoto igen mellan mitt streck och en första reserv.
Härligt! :clap: |
Vill gärna se målfotot...
|
Jag åkte inte, men hade ju varit bättre med att Manny Muscle vann.
|
Citat:
|
Tyckte att det såg ut som att Manny Muscle var först, men Bandido Gar fick segern. Vill också se det där målfotot.
|
Citat:
|
Favoritförlust i fjärde. 14 % på Örjan. Här ramlade väl en del Harry Boysare:cheers:
|
Citat:
|
M.T.Perette avslutade grymt bra ute i spåren, men Djuse tappade ju allt vad position heter i starten och hamnade längst bak. Jaja, två spikar kvar för sju rätt.
|
Kul för Nordström med en semifinal vinnare. Nu behövs en rejäl smäll för att undvika femrättsjackpott för värdet har inte orkat upp i tusenlappen efter fem avdelningar.
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-10-25, 16:52 Solvalla Söndag 2020-10-25 Start: 16:53 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6 Head Run 2: 3, 11 2 x 100,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: THR HTW FGP |
Jorma sänkte Bergh och sig själv...
|
Surt för egen del där. Mister Hercules tvåa, som var min andra spik efter att Bank Wise As vann.
Hoppas på Västerbo Lexington i sista för lite utdelning på 6 rätt. |
Peter Andersson: "Det är uppfriskande..."
|
Undrar vad Timo o Jorma säger till varandra
|
Ja jäklar gamle Jorma levererar dagens bortkörning av både sin egen och Robbans häst.
|
Återigen så torskar min spik mot min första reserv. Johan i sista för sex rätt, men det lär inte ge så mycket.
|
Citat:
|
Två som är envisa som åsnor möts, ingen verkar ha i skallen överhuvudtaget att det är ett försökslopp och att deras hästar inte är tillräckligt överlägsna att köra sådär. Släpp och åk med till finalen istället för att köra huvet i väggen. Blev åt skogen för båda som gjorde bort sig där. Men bra att alla inte gör upp loppen innan start utan faktiskt kör om det ibland. Oj vad Nurmos måste önskat att han haft Örjan där istället. Hundra gånger bättre på att köra försökslopp än Jorma.
|
Citat:
Vad sa ledaren när Robban tok pressade på Romme med Island Life o sänkte bägge den där v75 kvällen 14/4 ??? Minnet är kort:rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
https://nastagangare.se/malfoton-v75-solvalla-25-10/ |