![]() |
Citat:
Skulle vara trevligt med lite spelpengar inför morgondagens Jack. L |
Jaaaaaaa!!!! ,nu jäklar!!:p
|
3 eller 6 för Full pot för V65/V4 och LD (20:- /komb) Vore lite trevligt med lite klirr i kassan .. men vart med förr så..inställd på att svära som Cpt Haddock i 1 min och gå vidare:)
|
Nu börjar jag bli nervös...tagit ledigt idag och tagit ett par öl vilket får pulsen att vara okej än så länge....
Dax.. |
Lazze grattis, den var du värd !
|
Snyggt Lazze! Grattis!
Ryggade med en DD men de oddset dök ordentligt... |
Grattis Lazze:claps::clap:
Snyggt tippar på en förhållandevis liten kupong:thumbup: |
Tänk om Saga Doc får köras med en riktig kusk....vinner med offensiv styrning
Grattis Lazze - snyggt!! |
Stort Grattis Lazze liten trampa inte i skiten (denna gång)
|
Solvalla - Lopp 7, 2140m Auto
Vinnare: 6 Goldstile (5,40) Betalt: 13/11, kl. 14:28 Total insats: 100 kr Möjlig vinst: 540 kr Spelat via: internet Solvalla - Lopp 7, 2140m Auto Vinnare: 6 Goldstile (5,60) Betalt: 13/11, kl. 14:29 Total insats: 100 kr Möjlig vinst: 560 kr Spelat via: internet Solvalla - Lopp 7, 2140m Auto Vinnare: 6 Goldstile (5,60) Betalt: 13/11, kl. 14:29 Total insats: 100 kr Möjlig vinst: 560 kr Spelat via: internet Tornadon nöjd ocksåå |
Citat:
|
Citat:
Slutade på 7,84. Det spelet skulle man gjort på SVS istället:cry: |
Tack boys(and gals) värmer och jag behövde detta nu ,bra timing.Lycka till alla på V75 imorrn!!
Redigerat: Tot vinst= 50273:- = En bra dag! Tack för comments guys! Mvh, Laz |
Mkt snyggt Lazze! Tyvärr var det en häst du hade som inte jag hade, men fick in lite spelpengar själv också. :) Väldigt bra rens i sista också, så bra betalt på en förhållandevis lätt rad...
|
Tack ,
Synd att du missade min "kanskespik" i monteloppet , spelade sent annars hade jag flaggat för denna(om man tittar på senaste loppet=måstestreck) Lycka Till imorrn. Mvh , L |