![]() |
SUCK! Mats E Djuse borde attackerat alltså. Fick för enkel inledning på 14.3 första 500m och då är det ju svårt även om den manglades i mitten av loppet. Trodde den skulle falla innan mål men övriga hade inte mycket att komma med.
Blev fel att plocka bort favoriterna i början men får väl hoppas på jackpott på femmorna minst nu iaf! |
Citat:
|
Vinner Tony nu blir det SHOW! Han kommer aldrig sluta prata....
|
Kul gardera och så vinner två favoriter.... STENDÖTT
|
Kan nog bli årets mest tråkiga omgång alltså. Ska vi gissa på att åtta rätt ger under tusenlappen?
Inte lätt att spela när fyra spikar är bland de mer betrodda och man tvingas rata favoriter för att kunna få något djup i systemet. Så vinner fan bägge jävla favoriter i inledningen som plockades bort. Nä, hästarna springer inte som jag önskar just nu! Nya tag till hemmabanan på lördag! |
Citat:
Jag tog ju alla i bägge loppen utom favoriterna :D |
Citat:
|
Citat:
Jagar inte 734 kronor för åtta rätt! Då blir det ett jävla fiasko... |
Citat:
Antagligen inte fyrorna heller :skamsen: |
Bara jag som tycker Djuse bröderna är väldigt överskattade kuskar?
|
Citat:
|
V4
Inlämnat: 2020-11-18, 20:52 SistaStallskriket andelsspel Solvalla, Bergsåker Onsdag 2020-11-18 Start: 21:15 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4, 5, 7, 9, 10 (8, 6) 2: 1, 5, 9, 11, 12 (2, 4) 3: 2 From the Mine (7, 9) 4: 1, 2, 4, 8, 9 (6, 5) 6x5x1x5 = 150 rader. 150 x 1 x 2,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. |
Otroligt fel på allting i dag! :idiot:
|
Citat:
Såja!! Äntligen en halvskräll! :KO: |
FläskCarré..
|
Fy fan va dåligt Carre körde, stolpskott!
|
Mackpeter, har du nått färskt dubbeltips? :)
|
Nämner bara tre skrällar när jag postade systemet, etta, tvåa, trea blev de. 60 ggr på tvilling nu, synd man bara hade en liten...
|
Vilket jävla stolpskott, Anna Erixon. Diskuterar säker nu och det låter så här.
-Hon var sämre idag. Ja, tjena. Den enda som var sämre är du hoppas jag hon får till svar.... |
Förstareserv
Förstareserv Förstareserv Andrareserv Andrareserv Ja, flest reserver vinner två torra och uppätna kottar från skogen! |
Citat:
|
AVGÅ AR!
|
Sex kvinnor och fem män satt i sulkyerna i V86-5. Det kan inte ha varit många lopp där tjejerna är i majoritet bland kuskarna (undantaget rena damlopp)?
|
Groupie Doll... Jösses Hur kan den vara favorit? Utv Ledaren men ändå
|
Trist, tror inte Örjan hade packat fältet i sista sväng om han fått köra om loppet. Bjöd tyvärr in Björn men sånt som händer...
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-11-18, 21:34 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2020-11-18 Start: 21:40 Kostnad: 63,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 From the Mine 2: 4 Global Attention 1 x 63,00 kr = 63,00 kr. Totalt: 63,00 kr. Rättningskod: WMR PTL KRD |
Nybrink och Sandra med rätta kritiserar Kihlström.
Per Skoglund säger inget - hyllar Våler Nikolai i stället...... PATETISKT!!! |
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-11-18, 21:38 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2020-11-18 Start: 21:40 Kostnad: 400,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 7 2: 6 Magnificent Tooma 2 x 200,00 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr. Rättningskod: WMV WTJ BRM |
Citat:
Nu fick Nybrink faktiskt tillfälle att kritisera Djusepojken också. |
En minut till start, och ännu ingen balansändring på Duke Ratzeputz. Har Nurmos somnat?
|
Örjan först 2 spår en bit bak när ledaren dra på ,,, Har vi sätt det förut
|
Skönt att det inte gällde stora pengar på Roli Eld, pengarna tillbaka iaf och ny tag...
|
Citat:
|
Citat:
Spara kritiken till dess det verkligen finns något att kritisera. |
Alltså, Kihlström gjorde inget fel denna gång. Detta scenariot kan han inte skydda sig emot.
|
Citat:
2. Det finns ingen automatik i det att man tiger och därmed håller med.Det kan vara precis tvärtom i mina ögon.Att man håller med men är för feg för att uttrycka det för att inte äventyra relationen til ÖK. |
Citat:
2. Ok. |
Citat:
Hela forumet? Hur gick det till? |
Nu måste man ta i beräkningen att Djuses visst kan göra upp lopp oxå. Tråkigt
|
Citat:
Sen undrade någon också om Djuse bröderna är överskattade. Inte Magnus A. Han är minst ett par klasser bättre Mats E imo, och jag brukar ha klart för mig.:p |