Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Åby 5 december (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/45180-v75-aby-5-december/)

hoola 2020-12-05 15:27

Elias tittar bara åt höger och blir omkörd av Jepson som hade spår 12 på kort!

viking90 2020-12-05 15:28

Det är bara att inse att jag är dålig på att värdera vinstchanser på olika ekipage, valde aktivt bort Axel Ruda på 6 hästar...Får långsam från start(där hade jag ju lite rätt med det löste ju sig optimalt trots det) minus för 3 åring mot äldre, kortdistans inte heller fördelaktigt för Axel Ruda...

Grädden på moset är väl att pappa delade en Harry Boy med grannen och Harry spikade 1 Axel Ruda och jag hånskrattade och sa nåt i stil med "Trist, borta direkt"...

mackpeter 2020-12-05 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 724550)
Var det inte ovanligt många, här inne, som klev av i första??

Tror inte, att alla redovisat sina kuponger.
Det dyker nog snart upp fler "efterhandare".

eveton 2020-12-05 15:29

Fick med Axel Ruda som sista markering på mitt reducerade, med den som vinnare behöver jag nu få in Alhambra Mail i nästa (ber mr_stylez m.fl om ursäkt på förhand)

Stekel 2020-12-05 15:33

Kan göra en efterhandare! Stekte Axel på 9 streck. Man måste ta ställning mot de hårt streckade som man inte tror på annars är man förlorad.

Fulsprit 2020-12-05 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av abborre (Inlägg 724539)
Har ingen jätte koll på superettan. Har dom något att göra i allsvenskan? eller är det bättre att vara i toppen där dom är ?

Skit samma! Har väntat länge på återkomst... Blir svårt, men man vet aldrig!

:cheers:

fri 2020-12-05 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 724551)
Jensa: "Den här gången vinns loppet knappast från spår 1. Om 1 Axel Ruda vinner detta, toppar han de dubbla andraplatser som Nimbus CD tog i Klass I som treåring 2013. Nimbus CD var en absolut kulltopp och kriteriefavorit sitt år, detsamma kan inte sägas om Axel som har sina främsta meriter från tvååringssäsongen. Hästen är spelad till elva procent. Med en chansprocent på en bråkdel av detta tillhör han omgångens mest överspelade."

Vis av erfarenheten när den gode Jensa plockar bort typ bara en eller två hästar, så gäller det att spela. Så den fick komma med som en av de första.

Gillar Jensa, men förstår inte varför han ska plocka bort ibland bara en häst (som av någon outgrundlig anledning vinner oftare än den borde bara för det).

Nobleflash 2020-12-05 15:34

Vad skönt det är utan Per Skoglund i studion. Njuter av denna lördag.

hoola 2020-12-05 15:36

Citat:

Ursprungligen postat av fri (Inlägg 724561)
Vis av erfarenheten när den gode Jensa plockar bort typ bara en eller två hästar, så gäller det att spela. Så den fick komma med som en av de första.

Gillar Jensa, men förstår inte varför han ska plocka bort ibland bara en häst (som av någon outgrundlig anledning vinner oftare än den borde bara för det).

Han plockade väl bort 8:an också men hade 7:an som blev struken och därmed kanske fick 1:an som reserv.

Fulsprit 2020-12-05 15:38

Inte med på fyra streck för mig - treåring mot äldre, men än mer att den hade runt 50% i galopper och nu från hetsigt innerspår på kort - det luktade galopp lång väg, men icke!!!

hoola 2020-12-05 15:41

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 724565)
Inte med på fyra streck för mig - treåring mot äldre, men än mer att den hade runt 50% i galopper och nu från hetsigt innerspår på kort - det luktade galopp lång väg, men icke!!!

Hade själv 2,3,9,10 och 11. Sket i Axel.

Skaegget 2020-12-05 15:42

Helt ärligt så åkte den ju med bara för att jag helgarderade första loppet. Annars vete faeen.

Fagerdahlen 2020-12-05 15:43

Åkte på 5 streck.
Glömde köpa rödvin till helgen också.
Roligare humör har jag varit på

Skaegget 2020-12-05 15:45

De körde ju som om de stulit en travhäst fullproppad med kokain?

viking90 2020-12-05 15:46

Citat:

Ursprungligen postat av Fagerdahlen (Inlägg 724568)
Åkte på 5 streck.
Glömde köpa rödvin till helgen också.
Roligare humör har jag varit på

Har du inte renat o jordgubbs/hallonsaft hemma då? :lol:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved