Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Färjestad 20/11 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/45198-v64-faerjestad-20-11-a/)

AmaerildeRimfrost 2020-11-30 22:20

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 723763)
Gotland ligger på sjukhus och du föreslår detta? Är du läkare?

Är du forumägare?

Melander 2020-11-30 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 723765)
Är du forumägare?

Är mest oroligt för Gotland som som får tips att ta vissa tabletter! Varför bryr du dig som vanligt.

Melander 2020-11-30 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 723765)
Är du forumägare?

Utveckla den frågan snälla!

AmaerildeRimfrost 2020-11-30 23:14

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 723767)
Utveckla den frågan snälla!

Enligt dig får man inte ha kritik mot kuskar ifall man inte själv är kusk. Enligt dig får man inte tipsa om vad som är bra mot ett visst virus, ifall man inte är läkare! Jag menar att är man inte forumägare kanske man inte borde få vara på ett forum och kommentera!

Var det verkligen så svårt att förstå?

Vad ger dig rätt att ha åsikter om något ifall du inte själv är det du har åsikter om? Är du läkare, eller vad är det vi ska vara för att få kommentera något?

Du har en tråkig och negativ klang helt enkelt!

travanalys 2020-11-30 23:27

Att ge ett råd att använda kollodialt silver som troligtvis är farligt (särskilt för lungorna), till någon som har covid19, kanske melander ändå har en poäng i att man inte ska göra.

Krya på dig Gotland!

Melander 2020-12-01 01:02

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 723769)
Enligt dig får man inte ha kritik mot kuskar ifall man inte själv är kusk. Enligt dig får man inte tipsa om vad som är bra mot ett visst virus, ifall man inte är läkare! Jag menar att är man inte forumägare kanske man inte borde få vara på ett forum och kommentera!

Var det verkligen så svårt att förstå?

Vad ger dig rätt att ha åsikter om något ifall du inte själv är det du har åsikter om? Är du läkare, eller vad är det vi ska vara för att få kommentera något?

Du har en tråkig och negativ klang helt enkelt!

Du är vara så dryg så jag släpper det!

AmaerildeRimfrost 2020-12-01 03:04

Citat:

Ursprungligen postat av travanalys (Inlägg 723773)
Att ge ett råd att använda kollodialt silver som troligtvis är farligt (särskilt för lungorna), till någon som har covid19, kanske melander ändå har en poäng i att man inte ska göra.

Krya på dig Gotland!

Kolloidalt silver är inte farligt om du inte klunkar det dagligen. Och med Melanders logik borde ingen kunna uttala sig om att det skulle vara farligt ifall man inte är läkare!

T ex har fd läkaren Annika Dahlqvist rekommenderat C-vitamin, D-vitamin och kolloidalt silver bl a för att både förebygga att drabbas av covid-19 och att det även kan tränga undan den mer effektivt ifall man redan har drabbats.

Åsikterna går i sär men det är klart att den delen av samhället som enbart hanterar läkemedel inte vill att folk ska hitta billigare produkter som är minst lika effektiva. Sen får alla fatta sina egna beslut i hur de vill leva men sväljer man allt med hull och hår som kommer från högre makt (t ex Regeringen) tror jag det är en stor fara. T ex gick det jävligt snett med vaccinet mot svininfluensan för drygt tio år sen. Över 400 drabbades av narkolepsi. Då ska man även veta att svininfluensan visade inga tendenser till att vara speciellt dödlig. Var miljontals kineser som drabbats av den men dödstalen kunde du räkna på en hand i stort sett.

AmaerildeRimfrost 2020-12-01 03:06

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 723775)
Du är vara så dryg så jag släpper det!

Den dryge är väl den som vägrar att svara på frågor. Tror Gotland frågat dig tio gånger varför du anser att man själv måste vara proffskusk för att få kritisera de aktiva i dag. Sen har Gotland även frågat dig ifal han får ha åsikter om SSL (innebandy) då han dömt högt upp, eller är det nuvarande status som gäller och då får han bara ha åsikter om Korpen?

Så jag undrar vem det är som är dryg. Den som bara harklar ur sig en massa och sen flyr så fort det blir hett om öronen eller den som kan svara och ha en debatt kring det hela? Just saying!

Gotland 2020-12-01 05:29

Jag har inte Covid utan ligger kvar inne efter ha genomgått en större operation och blir väl omhändertagen så vi släpper diskussionen om andra behandlingar och återgår till travet.

OK?

:KO:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved