![]() |
Vad är det som händer??????
Alla låter innerspåret vara öppet så Wäjersten bara kan åka fram och fixa min fantastiska tvilling??? TVILLING Inlämnat: 2020-12-02, 20:22 Bergsåker Lopp 7 Onsdag 2020-12-02 Start: 20:30 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 3, 6 Utgångshästar 10 M.C.C.Orlando 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: NPC KHB MNL ------------------------ Rätt kombination Odds 3/10 73,38 Summa: 1 467,00 kr |
VIlket sjukt lopp.... 5an usel, varför gick man på den.. tröttnar totalt o släpper ut 2an så den vinner.. värsta möjliga vinnare, förstareserven som alltid.. blir väl den man bränner på.. suck :/
|
Kontio eller Adielsson? Valde fel ...Ändå var Westholm nära att hålla undan.
Erik bara pinsam från start. |
Det blir aldrig som man vill. I första så grejar inte Nyhet att hålla upp ledningen och Uffe kommer till spets, vilket inte var särskilt väntat. I andra så håller Westholm upp från innerspåret, men ut kommer favoriten och vinner.
|
Varför lägger man ner massa tid på trav och sen blir allt fel likväl? :D Jorma sitter fast vilket jag räknade in men nog fan är Exclamation Mark lika jävla usel som resten av Reijos stall. Mest formlösa kusen under 2000-talet!
Dissa favven - den vinner, ta med favven - den förlorar! Så jävla mycket felbeslut så jag tiltar :'( Tur det är Åby på lördag! Borde fan lägga ner allt jävla trav som inte körs i söder! SUCK! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är egentligen sinnessjukt att den där kusen startar typ 2 ggr/år och vinner. Grym kapacitet, men tyvärr skör som en snöflinga.
|
Mycket svagt att inte vinna av Trumpie....
|
Citat:
|
Haha, där slocknade mina futtiga rader. När Leif Witasp vinner, då är jag borta - alltid!
|
Citat:
|
Citat:
|
Bergsåker - Lopp 9, 2140m Volt
Vinnare: 1 Ies Juvel (1,94) Solvalla - Lopp 9, 2140m Auto Placering - Topp 3: T3 6 Comes with Age (1,40) Bergsåker - Lopp 10, 1640m Auto Placering - Topp 3: T3 2 Doctor Doxey Zenz (1,70) Solvalla - Lopp 10, 2140m Volt Placering - Topp 2: T2 11 Havana Boko (1,64) Totalodds: 7,57 |