![]() |
Äckliga Westholm... när man plockar bort han vinner hannär man ska ha han vinner han inte IDIOT !!!
|
Äsch, höll inte denna gång efter tung löpning men nästa gång: Nr. 8 Religious
|
Pajasen snackar rövslickande goja om Westholm och mähäna i studion håller förstås med!
|
Får bli nya tag på onsdag för min del. Endast chans på 6rätt nu samt spik i nästa på 9:An
|
Då åkte man direkt. Hade 4,5 i första. Trodde att det skulle bli åtminstone någon körning om täten där... Hade Westholm fått lite press någon gång under loppet, så tror jag Merritt hade tagit det. Hoppas på ett par sexor istället.
|
Citat:
Men så här är det så länge inte riktiga produktioner och journalister gör trav-tv. |
...och så ursäktas Wäjersten för att inte ens ha försökt mana på hästen utan snackar om hans känsliga händer!
Fy fan! |
Citat:
|
Citat:
|
Inte hunnit läsa på till idag. Skulle sova middag en timme men blev tre. Fantastisk omsättning måste sägas. Över 100 mkr i en helt vanlig norrlandsomgång helgen innan lön.
För er som retar er på besättningen i tv12 så finns Oscar Westberg, Stefan Hultman och Elin Gustavsson i atg live. Svårt att klaga på det. |
Kihlström nudå!
|
Vad håller Erik Adielsson på med då?
Han försökte inte ens.....eller missade jag nått? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Backträningen har verkligen gett resultat....:evilgrin39:
|
Man vill ju bara krakas...
|
Många spelare som inte var nöjda med att favoriten vann andra . Vad jag såg ansågs det loppet vara dagens mest öppna enligt spelexperterna.
|
Bra vinnare men Kim borde få bättre fart på Highsurprise Laday med det loppet. Drog han ens tussarna?
|
Tja.. Vad ska man säga, LH var bara bäst:sleep:
|
Byte från Dunder till Highsurprise sista ändringen :)
|
Citat:
Dunder från det läget håller i alla fall inte jag i handen på V75... Nu är Kontio i mitt blickfång igen då han drar med sig halva fältet med usel häst och i princip hjälper hästarna i tredjespår att eliminera halva fältet. Vem kunde räkna på det? Sjukt irriterande.... |
Tillman tillför ingenting som vanligt. Håller alltid med de andra jämt, aldrig att hon har en egen åsikt eller själv tar upp något.
|
V5
Inlämnat: 2021-01-23, 16:37 SistaStallskriket andelsspel Bollnäs Lördag 2021-01-23 Start: 17:05 Kostnad: 360,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6, 10, 11 (8, 5) 2: 2, 7, 11 (8, 1) 3: 1, 2, 3, 9, 11 (6, 5) 4: 5, 6, 7, 8, 10, 12 (3, 2) 5: 2 Marschall Match (7, 12) 4x3x5x6x1 = 360 rader. 360 x 1 x 1,00 kr = 360,00 kr. Totalt: 360,00 kr. Rättningskod: DFF VTG SZN |
Nä, bättre än så här blir det inte.
Hästar 5, 6, 10, 11 Utgångshästar 8 Guli Rubin 4 x 100,00 kr = 400,00 kr. Rättningskod: LKL QTD TSQ |
Citat:
|
Allt är relativt, att hamna sist från springspår kanske inte är maximal vingel direkt men inte så vasst heller kanske. Räknade med det där och att det sen skulle kunna bli en hel del trafik på vägen, men det löste sig riktigt bra för han. Sen var ju hästen riktigt bra såklart.
|
Ett litet bidrag till potten:
V5 Avd 1: 8, 11 (4, 6) 2: 2, 7 (11, 1) 3: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 11 (10, 7) 4: 6, 7, 10, 12 (8, 3) 5: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 7) Rättningskod: MCL QTF WSN |
Svårt med sådana hästar som Västerbo Pokerface i avslutningen. Inte startat på länge och skor troligen minus. Samtidigt finns noterat att första amerikansk jänkarvagn i senaste starten gav ruggig effekt. Ska tävla med den även idag enligt förhandsinfon från stall Nurmos.
|
Nu vill jag se Bokli Rapp N.O. ta ner den från dödens och svara bakomvarande.....
Men vad håller Tomas Pettersson på med....? Otroligt |
Citat:
|
Det där var mäktigt att se Tekno Jerven!
|
WOW!
Den du! :KO: |
Herrejösses, även här räknade man rätt men underskattade kusen! Det ska ju inte gå!!!
|
Det där skulle ju bokli rapp vunnit med 50 meter når dom körde sådär.
|
VAD ÄR DET FÖR JÄVLA LOPP TEKNO JERVEN GÖR!!? SJUKT!! Det var det värsta!!! :omfg:
|
fy för helvete... värst i detta årtusendet
|
Tekno järven, ja jävlar vilken lekstuga den hade.
|