Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V65 Boden (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/46343-v65-boden/)

hoola 2021-01-22 12:53

Då är man borta på allt...

Shooter 2021-01-22 12:55

Den skrällen hade jag med i alla fall, men det hjälper ju inte när Laxfaks hoppade bort sig.

linfre 2021-01-22 12:57

Självklart bytte jag bort den i sista sekund mot JärvsöTekno V4-1, varför lär man sig aldrig!? :lol:

Avslutar lunchen med vinnarspel på Gun i sista, hoppas på kross nu :KO:

travanalys 2021-01-22 13:28

En sådär speldag, har chans på en v4:a med 5,7,10 men hade varit chans på 11 st om 9-11 vunnit i v4-2. Lillplus blir det troligen men hade hoppats på mycket mer idag. Hade bestämt redan innan att jag tar ett break från travet ett tag efter idag, mest med tanke på v5:an i onsdags då jag missade hela potten på att byta ut en häst i sista sekund och det känns tungt att missa en halv mille på det. Så ska samla lite nya krafter och fokusera på annat ett tag. Kanske varar det för evigt eftersom jag flyttar utomlands efter vaccination och min tjej är inte överdrivet förtjust i spel eftersom hennes pappa var gravt spelberoende på tuppfäktning under hennes uppväxt. :D Önskar alla här inne lycka till i era framtida spel!

Gotland 2021-01-22 13:36

Citat:

Ursprungligen postat av travanalys (Inlägg 732811)
En sådär speldag, har chans på en v4:a med 5,7,10 men hade varit chans på 11 st om 9-11 vunnit i v4-2. Lillplus blir det troligen men hade hoppats på mycket mer idag. Hade bestämt redan innan att jag tar ett break från travet ett tag efter idag, mest med tanke på v5:an i onsdags då jag missade hela potten på att byta ut en häst i sista sekund och det känns tungt att missa en halv mille på det. Så ska samla lite nya krafter och fokusera på annat ett tag. Kanske varar det för evigt eftersom jag flyttar utomlands efter vaccination och min tjej är inte överdrivet förtjust i spel eftersom hennes pappa var gravt spelberoende på tuppfäktning under hennes uppväxt. :D Önskar alla här inne lycka till i era framtida spel!

Tack för allt du delat med dig! Jag har alltid uppskattat dina inlägg och så sent som idag levererade du en stenklar skräll i Rappodina!
Vila fint och kom tillbaka ännu starkare!

Ha det gott!

:KO:

Strappa71 2021-01-22 15:09

Citat:

Ursprungligen postat av travanalys (Inlägg 732811)
En sådär speldag, har chans på en v4:a med 5,7,10 men hade varit chans på 11 st om 9-11 vunnit i v4-2. Lillplus blir det troligen men hade hoppats på mycket mer idag. Hade bestämt redan innan att jag tar ett break från travet ett tag efter idag, mest med tanke på v5:an i onsdags då jag missade hela potten på att byta ut en häst i sista sekund och det känns tungt att missa en halv mille på det. Så ska samla lite nya krafter och fokusera på annat ett tag. Kanske varar det för evigt eftersom jag flyttar utomlands efter vaccination och min tjej är inte överdrivet förtjust i spel eftersom hennes pappa var gravt spelberoende på tuppfäktning under hennes uppväxt. :D Önskar alla här inne lycka till i era framtida spel!


Att då och då ta paus från travspelande är ingen dum idé. Det går ju åt en del energi både före och efter loppen och att hitta en balans där man orkar vecka ut och vecka in är inte lätt.


Off topic:

Har du fått någon information om hur länge skyddet från vaccinet förväntas hålla i sig och hur det ser ut för dig när det gäller att bli tilldelad en ny vaccination i ditt nya hemland?

mikaels 2021-01-22 15:14

Har precis inkvarterat mig i Borgafjäll, resan gick bra, men snöstorm(20 m/s) kan vänta ...på vägen upp ser jag att Laxfaks är 46% och står i 2,15!!! Kan någon svara mig hur detta kan ske?...hästen är notoriskt osäker och funkar inte ibland även felfri, har själv följt denne och gav han "sista chansen", näst senast..skrek dom ut den som klar på atg?, eller hade hela spelarkollektivet börjat unna sig, redan mitt på dan?...kan någon ge mig en vettig förklaring?...16 lopp utan seger, då kan man väl knappast gå på de 11 första som gav 10 vinster?...

mikaels 2021-01-22 16:13

Har inte fått något svar än..fattar ni inte heller?...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved