![]() |
Någon som har koll på vad linjestart ger för effekter? Vilka gynnas och missgynnas? Rimligen bör ju spår 4 och 5 missgynnas mest?
|
Har spelat redan. Men får nog bli ett litet chanssystem också.
|
Detta lär nog ställas in. Om inte har Sjöräddningen lovat tillhandahålla med en svävare som startbil.
|
Vad händer nu med reserverna, nu när min spik samt båda reserverna stryks!?
|
Activist struken nu också
|
Eller blir det en sån där omgång där man kan helgardera alla lopp för 82 kronor.
|
Man måste älska Johan Wiman!
Vad säger du om banan? "Ja den är ju nog inte jättebra nej." :KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag skulle spika nr 2 Mr Julian då får den alla streck nu.. bara att jobba bort den med då :) |
Lägger ett spel som mitt mobilnummer ,kan funka med mycket tur:evilgrin39:
|
För er som redan lämnat in kan ni nu få återbetalning...
|
Citat:
|
Citat:
|
:lol: Bara löjligt, lämnade in ett reducerar system tidigt. 9av 20 hästar strukna. å fler lär väl komma.
Noterar dock att man kan få återbetalning, får fundera på det. |
Någon som har tips om hästar som går bra på tungt?
|
Citat:
|
Citat:
5 Candor Hall (28 %) 3 Super Photo Bood (9 %) 4 Mega Star (33 %) 11 K.B.Millanson (25 %) 12 Ridgehead Ice (22 %) 5 Dalforno (11 %) 6 Love Palema (10 %) 12 Lamona Håleryd (33 %) 7 Crown Pale (25 %) Många har ju ganska få starter på dålig bana så det kan ju finnas en del slump i dessa siffror. |
21 st hästar strukna nu. :D
|
Mitt spel idag,drog mobilnummret fram o tillbaka,kanske de går, hans.g ställer frågan,liisa,hur tänkte du när du gjorde ditt system o blev ensam vinnare2,jag tänkte på mitt mobilnummer :lol:
2 7.8 5.10 4 5.10 7.8 2.6 God tur på er härute ikväll :popcorn: |
Citat:
|
GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2021-02-21, 15:11 Örebro Söndag 2021-02-21 Start: 15:30 Kostnad: 320,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 5 (8, 2) 2: 1, 3, 5, 6 (2, 7) 3: 4, 7, 8, 10, 15 (2, 3) 4: 4, 9 (3, 2) 5: 1, 12 (15, 11) 6: 2 Mr Julian (3, 6) 7: 5 Mellby Highball (12, 9) 4x4x5x2x2x1x1 = 320 rader. 320 x 1 x 1,00 kr = 320,00 kr. Totalt: 320,00 kr. Såhär blev det istället, efter återbetalning och makulering av förra systemet. |
V75
1,2,3 3 7,8 2,3,4,9 1 2 5 |
Eventuell strykning på Hector Boko.
|
Kan eventuellt bli inställt...
|
Skulle inte förvåna om dom kör det antal lopp som krävs för att GS75 ska räknas och sen ställer in . Då dras alla miljoner i intäkter in.
Måste vara vanskligt att vara kunskapsspelare på GS75 idag med linjestart och utan att veta vidare strykningar när det drar igång |
Hur det än blir så har vi redan fått dagens behållning i banveterinärens majestätiska bryn! :popcorn:
|
Inställt!
:KO: |
Inställt!:cry:
|
Återbetalas det man lämnat in automatiskt då?
|
Då går vi med vinst allihop :clap:
|
Alla fick återbetalning, tänk så många som sparade pengar idag! De flesta utom de som kört häst till banan då, de är losers allihopa.
|
Jäkligt trist.
|
Inga pengar återbetalas. Alla satsade pengar från dagens omgång går till multijackpot i påsk. :evilgrin39:
|
Citat:
Det vore något det! :D :cheers::cheers::cheers: |
Usch vad mycket tid jag lagt ner på denna omgång, kan man fakturera vädergudarna för tidsspillan? Men men, har bra info på alla starthästar idag till kommande lopp iaf och lyckades också hitta ett lillplus på liret...
V&P Inlämnat: 2021-02-21, 15:07 Örebro Lopp 3 Söndag 2021-02-21 Start: 14:46 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer 4 Espri Launcher 1 x 2 x 75,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr. Rättningskod: CJR CTK TCT |
Mina bongar kan inte återbetalas :(
|
9-10 plus idag och imorgon nere på Axevalla. Känns som det är risk för liknande och kanske bäst att ta det lite lugnt med att pluggandet ett tag tills man vet förutsättningarna och om det öht blir tävlingar. Men Solvalla på fredag måste det pluggas till!
|
Förlorade 2 öre idag på avrundning på inlämnade andelsspel och cirka fyra timmar. :lol:
|
Citat:
Trist sen om kylan skulle återkomma för då blir det ännu en runda med tjällossning och problem längre fram. Hoppas istället att mildvädret skapar förutsättningar för bra förutsättningar för bra banor när dom får köra barfota igen nästa måndag. Tjälfria banor då och det blir riktigt kul för kunskapsspelarna när det börjar hända saker på allvar igen med hästarnas balanser. Ju bättre banor ju tidigare börjar också de riktigt bra hästarna komma ut igen efter vinterträningen. |