![]() |
Citat:
|
Kanske dags att börja ta Westholm på allvar...:p
18 platser på 48 uppsittningar i år (vinst 15%). Inte illa. |
Den var bra! Trots usel körning av kusken.
|
De körde mot varandra där framme istället för att försöka ta det lugnt och inte ge favoriten chansen.
|
Citat:
|
Nu jobbar vi in Aragorn..
|
10 Volocity De Vie är stark och älskar distansen. Tror den gör ett bra lopp direkt. Testar ett mindre platsspel åtminstone i nästa lopp på Jägersro.
|
Fyra lopp kvar, varav två spikar. Jag var lite inne på att singla 10:an i andra också pga. snacket om den, men gjorde det inte för att försöka få upp lite värde. Få se om det straffar sig.
|
1,22 tempo går det mitt i loppet då sitter Skoglund kvar med 8an i toppform i fjärde ytter istället för att glida fram till dödens.. dras bak av 7an, får runda den då de går i 1.10tempo, dras bak av 10an sen o runda den med.... suck.
Så usel kuskprestation så man blir tokig.... hur SVÅRT är det att begripa att man kan ta en lugn dödens då det går i 1.22 istället för o gå på o runda i 1.10tempo??? 2 vinner såklart nog ändå men han kan ju försöka iaf! Blir tokig på sådana styrningar. |
Totti!!! Nära han körde bort den där men luckan kom i tid skönt :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Såja, två lopp kvar, varav en spik. Grattis jAnman!
|
Trav är lätt!...tack Janman!...
|
Grattis jAnman :claps: :cheers:
|
Häärrrligt jAnman. Han hade ju allt kvar i mål efter dödensloppet. Grattis:clap:
|
Grym insats
|
Blir det 10 raka nu då de lossnat? :D
|
Dominic Wibb felfri. Kan vinna. Vinnarspel men bara en "tjuga".
Oj, oddset gick upp när jag spelat... |
Citat:
Jag streckade Totti Face och tog rygg på dig. Synd bara, att Hultman snackade upp den. :thumbup::cheers: |
Tackar! Enormt lopp och all heder till Claes som kör honom så perfekt!
|
Citat:
|
Får Classe ordning på Vine Vision kan det bli seger. Felfri är den oftast på vinnare/plats.
Precis rätt sällskap. Har en förskräcklig rad på sistone men det måste vånda snart. Rakethäst mot fina platsaren Emma Häggenäs (6.30) |
Oj, oj. oj, - lekte med resten. Bästa hästen!
|
Skit att Conrad ska sitta och svara Rene om ledningen. Där rök åtta rätt.
|
Vilken stallform. Kolgjinis skräll överlägsen dödenskross från spår 12 över 1640 på Jägers.
|
Och den tog man bort...
|
Hade jag behållit 10:an i tredje som spik så skulle jag ha varit med nu. Inget kul.
|
Danilo Brick för 7 rätt
|
Suck, den hade man jagat i 100 år känns det som, såklart den vinner direkt man tar bort den. Travtippning i ett nötskal...
12 var fin så all heder åt den men de andra var ju katastrofusla hela högen, herregud... |
Citat:
|
Grattis jAnman! Kul att det lossnat! Ser ut som att ni hittat kusken som passar!
:KO: |
Äntligen körde Adrian förnuftigt! Inte så bråttom.
|
2,3,4,5,7 eller 9 för sju rätt, men det känns ju rätt avslaget när åttan rök.
|
Postar en efterhandare då jag suttit i möten sedan 20.30 men nu jobbar vi in denna!
V86 Inlämnat: 2021-02-24, 20:24 Pressbyrån Karlstad, Sharps V86s andelsspel Solvalla, Jägersro Onsdag 2021-02-24 Start: 20:30 Kostnad: 1 335,60 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 5, 6, 7 (1, 2) 2: 5 Whelk (8, 9) 3: 3, 10, 11 (1, 2) 4: 1, 2, 3, 4 (8, 5) 5: 1, 4, 6, 7 (2, 10) 6: 4, 7, 8 (9, 1) 7: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 12 (11, 9) 8: 4 Danilo Brick (2, 9) 5x1x3x4x4x3x7x1 = 5040 rader. :KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Danilo Brick för 7:an och Gotland för 8:an !!
|