Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Lennart Forsgren (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/46845-lennart-forsgren/)

asgaya3141 2021-02-24 19:50

Lennart Forsgren
 
Han är så skön att lyssna på. Vad hände honom? Tog han semester? Sjukdom?

solkusten 2021-02-24 20:08

Hörde på liven för ett tag sen att han legat lågt pga hostan, och tyckte det skulle bli fint att äntligen dra igång igen

Stekel 2021-02-24 21:55

Ser bara plats för en sån gubbe och då är Hultman långt framför. Hellre i så fall då en aktiv kusk än någon som slutade köra för över 10 år sen. Säger inte att han inte är bra, han är ok och jag gillar han. Men att det finns många andra jag hellre ser där. De hade ett race för någon månad sedan när de kastade in lite nya jokrar i liven, Magnus Djuse och några till var med. Då fick jag upp hoppet för det blev riktigt bra också. Men sen verkar de ha gått tillbaka till de vanliga uppläggen.

Tror för övrigt att Forsgren är med i gamet nu igen, var han inte med i lördags senast?

Billman 2021-02-26 16:36

Många bra på Lajven. Borgås, Matteus, Widman och inte minst Elin.Leo okej och Peter J har jag vant mig vid.

Men när dom ständigt tjattrande och nervösa Tillman och värst av alla Åke dyker upp drar jag ner ljudet. Åke tar tillbaks allt han just sagt och pladdrar på, verkar vara rädd för tystnaden. Overkill med info. Och Per Skoglunds ständigt bitande hästar till Onsdagen är nog något av det mest absurda jag sett sedan badmössornas tid. Hultman är härlig, men en usle tipster och hans värmnings"öga" suddigt. Hans underbara historier gör emellertid det hela underhållande. Nybrink är en slugger och har alltid varit det och jag gillar det, men andra retar sig på det.

Här - Hur jag mötte Lassie.

Det verkar som om ATG studion ligger i närheten av min ICA på Östermalm. Där såg jag Widman stanna med en mycket stor Merca. Dom tjänar bra dom där killarna. Eller så lirar dom bra. Han var lång och så var även Oscar Westberg. Förvånande mig något då nästan alla ser ut att ha samma size när dom sitter. Knattarna var Åke och inte minst Sandra. Mini Rubens. Dom köper snabbmackor och varmkorv.

solkusten 2021-02-26 16:55

Elin platsar med de bättre, helt klart

elwiz 2021-02-26 17:16

Borgås och Per Skoglund har jag svårt för.
Borgås är en duktig loppkommentator men inget intressant spelmässigt.
Per Skoglund får mig att känna att han tycker tydligen det är första gången jag tittar på trav. Han kommer säkert på lördag igen berätta om jänkarvagnar, huvudlag och aluminiumskor.....

Jari Åkerfeldt gillar jag. Rak och tydlig information med glimten i ögat.

peozz 2021-02-26 17:32

Den som måste bort är ju absolut Peter Andersson, går ju inte att lyssna på honom !

mikaels 2021-02-26 17:50

Citat:

Ursprungligen postat av peozz (Inlägg 737371)
Den som måste bort är ju absolut Peter Andersson, går ju inte att lyssna på honom !

Snacka inte skit om Peter, det är en snäll kille;)...

asgaya3141 2021-02-26 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 737375)
Snacka inte skit om Peter, det är en snäll kille;)...

Min hund Bonita är jättesnäll

asgaya3141 2021-02-26 18:07

Jag satt med Forsgren och Joxa på amaranten hotell . Nikola Musa var där också,

SwedishHorseRacing 2023-06-12 12:36

Det står så här om Lennart Forsgren i Aftonbladet:

Citat:

Profilen gör comeback i rutan. Tv-experten Lennart Forsgren sågs senast i rutan under mars månad.
Efter ett uppmärksammat uttalande stoppades han från allt jobb.
Vad skulle det kunna vara för uttalande?
Är det någon som vet?

solkusten 2023-06-12 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing (Inlägg 809141)
Det står så här om Lennart Forsgren i Aftonbladet:



Vad skulle det kunna vara för uttalande?
Är det någon som vet?

Han sa nåt som nån var snabb och duktig med att notera som icke PK, apropå att har kört i samma lopp som nån icke hetero till pussokramläggning. Den gången blev det avbön och struggle session, men uppfattade aldrig att det slog över till avstängning just den gången. Det här kanske var nåt annat?

tototorsten 2023-06-13 22:09

Citat:

Ursprungligen postat av solkusten (Inlägg 809142)
Han sa nåt som nån var snabb och duktig med att notera som icke PK, apropå att har kört i samma lopp som nån icke hetero till pussokramläggning. Den gången blev det avbön och struggle session, men uppfattade aldrig att det slog över till avstängning just den gången. Det här kanske var nåt annat?

Forsgren sa att det va lungt att köra i samma lopp som en som blivit utsedd till årets bög , eftersom han hade kläder på sig ! Det gick inte hem hos alla !

SwedishHorseRacing 2023-06-15 16:57

Citat:

Ursprungligen postat av tototorsten (Inlägg 809179)
Forsgren sa att det va lungt att köra i samma lopp som en som blivit utsedd till årets bög , eftersom han hade kläder på sig ! Det gick inte hem hos alla !

OK :)
Det var fyndigt sagt. :p
Tack för den infon. Man var ju lite nyfiken.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved