Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Axevalla 13 mars (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/47040-v75-axevalla-13-mars/)

Edde 2021-03-13 21:52

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 739620)
Poängen är att du ändarde dig, din nolla! Du är en imbecill DJÄVEL! Slå upp detta ord så skall du se att det finns och att jag använde detta korrekt... Jösses, vilken kretin...

Tack för att du varit delaktig i att förvandla Sverige till en sopstation...

Och du håller på? Säkerligen något ekonomiskt, dopat lag, Man C. månne?

:ful::holms::gun_bandana:

Nej United självklart. Och din mentala ålder är ? 12? Jag har inte ändrat mig ett smack. Jag har förklarat hur det generellt är. Sen kan det absolut gå utanför ramen. Men normalt vinner mellan 2-3 favoriter och i guld har man de 3 mest spelade så överlever man 8/10 V75. Men jag säger inte att det SKER JÄMNT. Och med hans spik absolut hästen är bra och Örjan är bra men räkna ut det innan. Alla visste att Maestro och eventuellt Adrian vinner i början. Då är det lätträknat att det blir låg utdelning och med andra ord kanske man skulle gardera Phoenix som jag gjorde ? Men ja alla gör som de vill men enligt mig var den dålig spik. Men som sagt att diskutera med dig är som att diskutera med ungarna på förskolan.

Fulsprit 2021-03-13 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av Edde (Inlägg 739624)
Nej United självklart. Och din mentala ålder är ? 12? Jag har inte ändrat mig ett smack. Jag har förklarat hur det generellt är. Sen kan det absolut gå utanför ramen. Men normalt vinner mellan 2-3 favoriter och i guld har man de 3 mest spelade så överlever man 8/10 V75. Men jag säger inte att det SKER JÄMNT. Och med hans spik absolut hästen är bra och Örjan är bra men räkna ut det innan. Alla visste att Maestro och eventuellt Adrian vinner i början. Då är det lätträknat att det blir låg utdelning och med andra ord kanske man skulle gardera Phoenix som jag gjorde ? Men ja alla gör som de vill men enligt mig var den dålig spik. Men som sagt att diskutera med dig är som att diskutera med ungarna på förskolan.

Du ändrar dig likt den värste politikern, men okey - det får stå för dig!

:clap::claps::thumbup:

GGS 2021-03-13 22:23

Citat:

Ursprungligen postat av Edde (Inlägg 739603)
Absolut självklart fullt enig. Men det är oftast trist och veta att ”wow nu blir det favoriter” inför avdelning 6 och man vet att 2-3 redan vunnit så spikar man en favorit. Är du med på vad jag menar?

Ja jo, men om du spikar mot slutet och det redan har vunnit flera favoriter så har det trista redan hänt, nämligen att du spricker redan där om du nu spelar rader som kan ge stora pengar .

Edde 2021-03-13 22:32

Citat:

Ursprungligen postat av GGS (Inlägg 739626)
Ja jo, men om du spikar mot slutet och det redan har vunnit flera favoriter så har det trista redan hänt, nämligen att du spricker redan där om du nu spelar rader som kan ge stora pengar .

Haha ja där har du rätt

Edde 2021-03-13 22:33

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 739625)
Du ändrar dig likt den värste politikern, men okey - det får stå för dig!

:clap::claps::thumbup:

Gubben jag tycker vi lägger ner stridsyxan för ikväll. Om du fick 7 rätt idag så gratulerar jag ödmjukast och så laddar vi om inför V86:)

SistaStallskriket 2021-03-13 23:04

Du ser mitt system i tråden och jag var rätt ute! Korrekt vägt system trots 6 rätt. Det enda jag gjorde fel var att gardera Maestro men spikar hellre 29% i sjätte än skyhöga Maestro från tolfte även om det var tre varv. Hästen är så osäker att den aldrig bör överstiga 50% enbart på den faktorn.

Om det var dåligt spelat? Fortsätt som du lirar. Du fick fem rätt och fick förmodligen inte in andra så redan där var systemet ändå dött...

Edde 2021-03-13 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av SistaStallskriket (Inlägg 739631)
Du ser mitt system i tråden och jag var rätt ute! Korrekt vägt system trots 6 rätt. Det enda jag gjorde fel var att gardera Maestro men spikar hellre 29% i sjätte än skyhöga Maestro från tolfte även om det var tre varv. Hästen är så osäker att den aldrig bör överstiga 50% enbart på den faktorn.

Om det var dåligt spelat? Fortsätt som du lirar. Du fick fem rätt och fick förmodligen inte in andra så redan där var systemet ändå dött...

Och du kör bara andelssystem och alltid snacka om höga procent. Maestro är en världsklasshäst och förra gången var det vattnet som ställde till det.

Edde 2021-03-13 23:13

Citat:

Har sett dina spikar på andelssystemen och det är sällan du vågar gå utanför boxen

Edde 2021-03-13 23:27

Citat:

Jag skrev vart jag rök förut? Du var överlycklig för du fick in skrällen i andra för där hade du med alla utom en ? Men nästa gång grinar du för du missar en skräll på 8 ? Var lite saklig och sluta lipa man vinner inte jämnt.

tvablaa 2021-03-14 00:01

Trist med nivån i tråden tycker jag, är väl bättre att ni skickar PM till varandra?
Som någon noterade så satte Berglund sjuan igen, grymt skicklig får en säga.
Detsamma kan väl inte sägas om Jens Sjödéns ständiga lust att ta bort en häst i stället för att helgardera. Idag gjorde han det i både avd 2 och 3 och självklart vann den i andra. 200 kr sparade han på det på ett system som nu kostade 3234 kr.

AmaerildeRimfrost 2021-03-14 00:09

Nu tar alla och lyssnar på den här låten och låter Jesus ge er lite kärlek!

https://www.youtube.com/watch?v=M_E9PwWlpxE

AmaerildeRimfrost 2021-03-14 00:11

Citat:

Ursprungligen postat av SistaStallskriket (Inlägg 739609)
Skalban är bra! :popcorn:

Skalman heter han! Kompis med Lille Skutt och Bamse! Kan ni ingenting? :innocent:

Wolfman 2021-03-14 00:19

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 739598)
Tycker att ni ska kolla intervjun som Johan Lindberg gjort med Lutfi Kolgjini. Finns på travronden . En timmes oerhört intressant tillbakablick på hans karriär. Tänk om han inte i det ekonomiska läge han var i under mitten av 90 talet fixat hit Viking Kronos . Väldigt många topphästar som aldrig kommit till världen då. Som Maharajah. Travsporten har väldigt mycket att tacka honom för.

Nja. Lufti har mycket att tacka svensk travsport för sin existens.

AmaerildeRimfrost 2021-03-14 00:20

Citat:

Ursprungligen postat av Wolfman (Inlägg 739639)
Nja. Lufti har mycket att tacka svensk travsport för sin existens.

Ja, hade inte svensk travsport funnits så hade rimligen inte Lutfi lyckats bli en travtränare i Sverige så i sak där har du ju helt rätt!

Wolfman 2021-03-14 00:34

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 739640)
Ja, hade inte svensk travsport funnits så hade rimligen inte Lutfi lyckats bli en travtränare i Sverige så i sak där har du ju helt rätt!

Det är väl det. Det finns inga albanska travhästar i Sverige, inte ens på Jäsersro, om man säger så