![]() |
Tycker att monté är det absolut svåraste att komma rätt på. Helt omöjligt att räkna på, lika bra att blunda och kasta pil alt helgardera varje gång
|
Citat:
Nåt tillägg gör även Olsson - kanske bara en utandning som markerar ett ordslut...Svårt att beskriva men ändå hörs det tydligt. |
Dumt och glömma Jorma i Eskilstuna...
|
Citat:
|
Det var ett konstigt lopp.
|
Yes! Detta trodde jag inte strax efter start när 11an fick tre hästar i knät och tappade ca. 20 meter ...
|
Älskar när vi är nära inpå upplopp och kommentatorerna måste avbrytas för att nån dromedarjävel en halv kilometer efter de andra nu har blivit diskad.
|
Citat:
|
6-6-11-6-11 hittills.
Kanske Worrywart och Madronjo avslutar? |
Rak DD: 4-6. Kan bli svårt att slå 1 och 2 i andra loppet, men jag går för lite bättre odds.
|
Citat:
|
Var ingen omgång idag som jag la tid på. Ser betydligt roligare ut i Kalmar i morgon.
Testar ändå ett litet DD spel. Inga kuskar att hålla i handen direkt i dd-1. Många dåliga hästar också. Favoriten är nog gynnad av lång distans men har aldrig startat i lopp med mer än 40 tkr i förstapris. Fredde B Larssons Xhanthis D gjort några bra insatser på V75 och kanske kan få loppet. Framskorna åker av nu men det är nog ingen jättegrej. Chansar vilt i DD 2 . Kaj P Jussilas Madronjo ruskigt gynnad av barfota runt om men är ju ingen kusk att lita på. 17 körda lopp hittills i år utan seger. Och kan ju krävas en bra kuskinsats också från tillägg i litet fält. 4,10 - 6 x 20 kr |
Eskilstuna 14.03 kl. 16:48
Spill levert. Avd Markeringer Antall 1 6, 8 2 1, 8 4 rekker à kr 100,00 + bongavgift kr 0,00 Totalt kr 400,00 TSN-nummer: EDE41DDD0D9105 |
Jaha! En till som hoppar bort pengarna för mig idag. Då lägger jag ner det här för kvällen.
|
Citat:
|