Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Lördagen 10 april - Jägersro V75 DD mm (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/47533-loerdagen-10-april-jaegersro-v75-dd-mm/)

Stankarn 2021-04-10 19:10

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 743319)
Al Pacino STENKLAR i sista...!!!

:ful:

Jag spelade emot. När hela studion skriker ut en Kolgjinihäst från femtespår volt, gäller det att ta betalt.

Nog dagens vinnarodds. Men jag går inte in tyngre än så på hästar som jag inte sett förut.

VINNARE
3 Kagan

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: FTM MHQ MXF

:smoke:

Indianen20 2021-04-10 19:21

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 743313)
Blir så trött på att, i detta fall Matteus, ställer ledande frågor för att de vill frammana tårar hos särskilt skötarna. Denna tjej var dock väldigt cool och hade koll på ting - härlig tjej!

Ja det är väldigt tröttsamt med att det ska göras i tv om vartannat. Per Skoglund idéer. Ibland försöker han få fram en tår själv, som förra veckan när Djuses körning började blöda ur munnen. Vad fan är det? Varför ska det lipas för, jävligt patetiskt. Tänk om syror och läkare börjar gråta varje gång de får en dålig patient de inte känner. Jävligt falskt och jävligt patetiskt

Edde 2021-04-10 19:31

Jag vet en del som gillar Nybrink ,Per S och Tillman när de rattar sändningen men allvarligt.. Per står där med alla sina bokstavskombinationer och tjatar sönder om allt och alla och tokhyllar dåliga favoriter och bla bla sen står Nybrink och Tillman där och tjafsar sönder. Som Nybrink idag ”Cyber har 11-0 bla bla” ja men nån gång torskar den och det var idag. Trött på enögda tjommar i tv.

Fulsprit 2021-04-10 19:37

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 743323)
Jag spelade emot. När hela studion skriker ut en Kolgjinihäst från femtespår volt, gäller det att ta betalt.

Nog dagens vinnarodds. Men jag går inte in tyngre än så på hästar som jag inte sett förut.

VINNARE
3 Kagan

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: FTM MHQ MXF

:smoke:

Jag kollade in denna innan jag hörde studion började yla och hade jag tänkt spela så hade jag hoppat det - man ser på oddset och denne blev ju ospelbar med halverat odds från då jag skrev att den skulle vinna...

:cheers:

Fulsprit 2021-04-10 19:41

Citat:

Ursprungligen postat av Indianen20 (Inlägg 743325)
Ja det är väldigt tröttsamt med att det ska göras i tv om vartannat. Per Skoglund idéer. Ibland försöker han få fram en tår själv, som förra veckan när Djuses körning började blöda ur munnen. Vad fan är det? Varför ska det lipas för, jävligt patetiskt. Tänk om syror och läkare börjar gråta varje gång de får en dålig patient de inte känner. Jävligt falskt och jävligt patetiskt

Jepp, så är det! Har ni sett den videon när Per Skoglunds häst vinner, "Lille plutten", eller vad han kallar den och springer omkring och skriker och gråter krokodiltårar om vartannat - det är så regisserat som det kan bli! Äkta glädje som inte är framtvingat bara älskar jag, men denna falskhet som skall frammanas är bara skit!

Indianen20 2021-04-10 20:05

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 743329)
Jepp, så är det! Har ni sett den videon när Per Skoglunds häst vinner, "Lille plutten", eller vad han kallar den och springer omkring och skriker och gråter krokodiltårar om vartannat - det är så regisserat som det kan bli! Äkta glädje som inte är framtvingat bara älskar jag, men denna falskhet som skall frammanas är bara skit!

Jag har sett den och det är regisserat. Ett tag jagade de skötare, ofta då unga tjejer. Först berömde de hästen och arbetade systematiskt fram känslorna. Sen när tårarna var på väg så kom över alltid frågan- hur känns det inombords?
Gråt-tv var väldigt trendigt för några år sedan, trodde det var på väg bort. Precis som att det ett tag var väldigt trendigt att kvinnor kysste eller hånglade med andra kvinnor på scen Likaså så står Per Skoglund varje Lördag och säger alltid det smakar så fantastiskt, det godaste han ätit i livet. Tycker bara det är jobbigt med påklistrad yta