![]() |
Vad kass han är Eklundh när han kör bland dom stora.....
|
Hittills en väldigt lätt omgång och inget vidare värde, ändå så går det inte när man hamnar fel på spikarna.
|
Kan vi enas nu om att Rackham tränar och ser bättre ut än vad han är!?
|
Dagens sista spel får bli en rak DD: 4-6.
|
Kan vi enas om att Malmin bör lämna in licensen..
|
Citat:
|
Favoriterna faller en efter en men skrällarna lyser med sin frånvaro. Synd inte ettan kunde mer efter det perfekta ryggloppet på favoriten. Bergh växlade ner dotterns passhäst.
|
Citat:
|
Får vi jackpot på 5?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag kör 4-10 en hundring till 22 gånger.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Oärligt mot spelarna, men det är väl något man får ha med sig i bakhuvudet och försöka ta reda på om han sagt något om balansen innan än det som är anmält. |
:hattenav:
Citat:
Det borde vara minst 2 timmar innan start lopp 1. Inte så att banan ändrade när vädret är som det i dag. Annars så blir det ingen start om du vill ändra |
Den mosade packet!! Dödade Örjan, svarade smygkörda! Hatten av!
"Knallhårt" säger Forsgren.... Är han full? |
Puhh, Allegra vann!
|
Det var hårt i mål. Grym insats av italienaren .
|
Gocciadoro har hyfsad segerprocent just nu
|
Synd Gina galoppera
|
Spikarna hemma och nu behöver man bara överleva sista.
|
Jag tror milady galopperar när den är slagen
|
Citat:
Varför är det synd? Vinstchans som rök? Knappast. Ens platschans? Tror inte det heller! Matlapp? Möjligtvis.... Men det tar hästen igen på orten! |
Så jävla grymt...hade samma på kupongen för 6 rätt ocksså
skillnad på pengar tebaks tycker jag DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2021-05-08, 15:55 Åby Lördag 2021-05-08 Start: 18:20 Kostnad: 280,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 10 2: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10 14 x 20,00 kr = 280,00 kr. Totalt: 280,00 kr. Rättningskod: HPG SHT KML |
Man har haft fel förr men nog måste det äntligen (för atg) vara dags för jackpott nu om någon av dom som har 10 procent eller mer av insatserna i sista vinner.
Hoppas det. För Umåker nästa helg och deras V75a brukar det finnas förutsättningar att lösa även med mindre system. |
Över 3 ggr på Who´s Who..... Jösses! Nyp mig!
|
Citat:
|
Citat:
:cheers::drunk::moneybag::moneybag::moneybag: |
Citat:
|
Citat:
Så, upp till bevis nu. Baserat på det fantastiska oddset. Hur mycket lastar du? Vi andra kanske kan få lära oss nåt...? |
Spelvärde är sig likt.
Ingen av spikarna levererade och två av tre mest överspelade vann sina lopp. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag spikade Ecurie D på V75 (där jag är borta för länge sedan), men detta lopp vinner fan i mig 5 Who's Who.
|
Citat:
|