Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Onsdag 9 juni - V86 Vaggeryd (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/48481-onsdag-9-juni-v86-vaggeryd/)

KalleKlut 2021-06-09 08:50

Onsdag 9 juni - V86 Vaggeryd
 
Avd 1. Gick 4 Maestro Crowe i botten senast och får betala för det nu? 7 Hurricane Silas står pissigt inne. Då återstår "bara" en lite galoppbenägen 8 Racing Ribb. Spik eller 3 hästar..

Avd 2. 7 Becker Grif, tyvärr bara att bläddra vidare med tanke på senast.. 14 Moons Lilla Olle för dom som inte tror på sos för 7.

Avd 3. Låg klass och jag tar alla! 2 Oaktree Oliwer är mitt första streck..

Avd 4. Bara 10 hästar igen så 10 Namaste borde ha en vettig chans att runda. 10, 7, 8, 2 och det är helgaddat..

Avd 5. Låg klass med bara ston. Nästagångaren är 3 Gasette, solklart streck även för 6 T. Wall's Joplin som kan spetsa hem det. Fint lås eller många!

Avd 6. Lite högre klass med bara ston igen. 3 Gaya De Pervenche möter lite tuffare nu men är absolut första valet. Skrällvarnar för 7 Alfredo Sauce och 11 O.M Faststeep. 5 Nouba Mom given på läget och bf.

Avd 7. Inne på att 1 Morotai Degato håller upp och blir då farlig. 4, 1, 5, 10, 11, 9 landar jag "safe" på..

Avd 8. 3 Incredible Wine tror jag tar sig förbi invändiga med en gasglad Victor. Lite risk att det kommer gå undan här så en eller många..

Shooter 2021-06-09 10:38

Citat:

Ursprungligen postat av KalleKlut (Inlägg 750585)

Avd 8. 3 Incredible Wine tror jag tar sig förbi invändiga med en gasglad Victor. Lite risk att det kommer gå undan här så en eller många..

Jag är inne på att spika Bolt Kronos i sista. Det är nog bästa hästen och kanske kan överta ledningen.

shjuve9le 2021-06-09 12:14

2 bolt kronos kommer mest troligt få överta efter incredible wine spetsat.

spikar

7 becker grif

5 nouba mom

2 bolt kronos

än så länge iaf :)

Efterhandaren 2021-06-09 12:54

V86 1) 4 Maestro Crowe fick sitt elddop i HH och fick för en gångs skull gå sig trött och lunka i mål stort slagen. Beskedligare motstånd idag och om inte loppet sitter i huvud och ben så är väl vinstchansen god.

V86 2)7 Becker Grif. Befogad favorit är ju trots allt Varennare ;) Men 71% är i mesta laget. Distansen är väl ingen fördel, eller ? Frågan är vem som kan utmana ?
6 Ryssebos Kungoscar är en stark rackare men frågan är om han travar i 2,5 varv.

V86 3) Öppet och lurigt sprinterlopp. 3 Nicios Du Gull är väl första hästen på läget men lite onödigt många G i raden. 9 Knight Of Steel kommer med två raka och verkar trivas hos Unter. 8 Littlebrownmalt får en stänkarvarning trots spår 8.

V86 4) Vidöppet stolopp. 7 Kaulia Boko känns distansgynnad och prickar Skoglund starten med hästen i trav kan räcka långt. Lövgrens känns inte så het på distans och läge.
4 Hi D. Kommer från två fina prestationer och får en stänkarvarning.

V86 5) 5 Chloe’ Degli Dei känns mogen för första Sverige vinsten.

V86 6) Välstammade favoriten 3 Gaya De Prevenche kommer från överlägsen vinst på Vaggeryd dock i enkelt gäng. Hm det lutar åt våldsam startrusning och det kan ställa till det.
4 Zaira Del Ronco har perfekt läge och distansgynnad.
Blixtrande startsnabb. Spets och slut ?
8 Brezza Du Kraz kan få loppet i halsen med överpace.

V86 7)4 Amornero Roc. Svårslagen. Mika tar nog en safety start och tuggar ner dom så småningom.
9 Tabasco C.D. Är väl lika klar andrahäst för den som garderar.

V86 8)2 Bolt Kronos och 3 Incredible Wine blir väl med rätta hårt betrodda på läge och visad form.
10 Unacerveza Broline har oxå formen på topp och hugger direkt om han får chansen. Men känns väl bortlottad.
Vi måste ju ha en stänkare oxå. 6 Mirakel Håleryd 2%. Hästen är bra när han fungerar och kommer från övertygande vinst. Dock 6 veckor sedan. Dessutom startsnabb och kan hamna bra till direkt. Jag bevakar.

Shooter 2021-06-09 13:18

Cash and Carry har bra chans i femte nu när det är två strukna hästar i loppet. Bara nio att runda och då kan det nog bli ett par som hoppar bort sig också.

Billman 2021-06-09 13:50

Någongång måste man kunna diskutera våra programledare på Liven och deras beteende. Vi är snart tillbaks till badmössornas tid med Per Skoglund.

I tipsprogrammet om V86 sitter han framför en spilta och blir hela tiden biten av olika hästar från ponnies till varmblod. Mycket bisarrt - har nu pågått en lång tid. Varför?

Samma med den reklamsnutt om glädje från ägare, skötare och tränare. Bra! Men den man punktmarkerar är... Per Skoglund! Han springer upp på läktaren för att se sin häst i monitorn, väl medveten om kameran bakom honom. Han hoppar, knyter sig, gömmer ansiktet i händerna skriker och skulle vinna en Rasberries med råge(anti-Oscar - sämsta skådisen)Tillgjort och platt.

Men man tycker ändå inte på redaktionen att vi har fått nog av kråmandet. På slutet dyker en snyftande person upp som gullar med sig själv om en häst. Per Skoglund. Man ska hylla glädje och tårar - men det är inte programledarna som ska stå för det. Några andra måste det finnas. :cry:

hoola 2021-06-09 14:57

Jens Sjödén och Daniel Berglund V86 Vaggeryd på Service Plays

Edde 2021-06-09 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 750596)
Cash and Carry har bra chans i femte nu när det är två strukna hästar i loppet. Bara nio att runda och då kan det nog bli ett par som hoppar bort sig också.

Känner ju Anders men han lät uppåt i en intervju

Efterhandaren 2021-06-09 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av Billman (Inlägg 750597)
Någongång måste man kunna diskutera våra programledare på Liven och deras beteende. Vi är snart tillbaks till badmössornas tid med Per Skoglund.

I tipsprogrammet om V86 sitter han framför en spilta och blir hela tiden biten av olika hästar från ponnies till varmblod. Mycket bisarrt - har nu pågått en lång tid. Varför?

Samma med den reklamsnutt om glädje från ägare, skötare och tränare. Bra! Men den man punktmarkerar är... Per Skoglund! Han springer upp på läktaren för att se sin häst i monitorn, väl medveten om kameran bakom honom. Han hoppar, knyter sig, gömmer ansiktet i händerna skriker och skulle vinna en Rasberries med råge(anti-Oscar - sämsta skådisen)Tillgjort och platt.

Men man tycker ändå inte på redaktionen att vi har fått nog av kråmandet. På slutet dyker en snyftande person upp som gullar med sig själv om en häst. Per Skoglund. Man ska hylla glädje och tårar - men det är inte programledarna som ska stå för det. Några andra måste det finnas. :cry:

Tja Skoglund är ju en lite jobbig klämkäck tjötgubbe men trots allt en rutinerad mediaprofil som håller ihop sändningarna. Jag brukar slå dövörat till när han drar sina monologer. V86 tipset har jag sett en gång. Värdelöst i min värld, och du Bellman man måste inte titta på all smörja !
Tipsexperter.
Papegojan Tillman och även Sandra är ju helt TV fixerade och säkert påverkade att visa upp ett gladlynt och snyggt fodral där innehållet är mindre viktigt.
Tacka vet jag Elin Gustavsson. Bästa tipsexperten i TV rutan. Och om vi tar herrarna är ju Forsgren outstanding. Hultman njaa. Lite av grammofon skiva.
Nybrink har tacklat av och snart faller bilan.
Men som sagt jag kan kolla på Vinnare för att se loppen och tränar/kusk intervjuer men slår dövörat till när det svamlas i studion och suger i mig livens färskvara och värmningar på plattan mellan varven.

mikaels 2021-06-09 15:40

Ofattbart att gamla "tyckaren" Nybrink, numera är en rätt flat figur som Skoglund kan tysta när han vill...

Liisa 2021-06-09 15:47

Han har väl rätta in sig i ledet den stackarn(Nybrink),mobbning och utfrysning förekommer ju på arbetsplatser om man inte passar in;) P.S tycker tillman ska söka annat jobb,Elin däremot är fantastiskt bra med sina tips.:clap:

Efterhandaren 2021-06-09 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av Edde (Inlägg 750602)
Känner ju Anders men han lät uppåt i en intervju

Såpass. Är han negativ i vanliga fall :whistling:

Edde 2021-06-09 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 750603)
Tja Skoglund är ju en lite jobbig klämkäck tjötgubbe men trots allt en rutinerad mediaprofil som håller ihop sändningarna. Jag brukar slå dövörat till när han drar sina monologer. V86 tipset har jag sett en gång. Värdelöst i min värld, och du Bellman man måste inte titta på all smörja !
Tipsexperter.
Papegojan Tillman och även Sandra är ju helt TV fixerade och säkert påverkade att visa upp ett gladlynt och snyggt fodral där innehållet är mindre viktigt.
Tacka vet jag Elin Gustavsson. Bästa tipsexperten i TV rutan. Och om vi tar herrarna är ju Forsgren outstanding. Hultman njaa. Lite av grammofon skiva.
Nybrink har tacklat av och snart faller bilan.
Men som sagt jag kan kolla på Vinnare för att se loppen och tränar/kusk intervjuer men slår dövörat till när det svamlas i studion och suger i mig livens färskvara och värmningar på plattan mellan varven.

Tillman och Sandra i Uppdrag Grand Slam är ju urvattnat jävla tomtar som har fel jämnt. Samma med Per som har alla disgnoser. Nej Forsgren,Elin Hultman samt Oskar är bäst. Har börjat gilla Kajsa nu på Liven med. Men Leon är kass och de andra med Åke ska vi inte prata om..

Edde 2021-06-09 15:50

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 750606)
Såpass. Är han negativ i vanliga fall :whistling:

Haha nej en skön lirare. Okej träffar han inte varje vecka men när man ser han hälsar man och pratar lite. Men de tränar 2 dagar i veckan och då vinner man inte många lopp

Liisa 2021-06-09 15:54

Lämna in tidigare idag!

4.7
7
8
7.8.10
5.6
5
10
3.5.6.7.9.11

God tur på er härute ikväll :popcorn:

Höll på att glömma rättningskod : KRP GHT KKT



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved