![]() |
Citat:
|
Ole Johan Östre borde fan dras bakom stallbacken och få en rejäl jävla omgång!! Idiotjävel!! Kostade segern och halvskräll för oss spelare. Fy fan! DUMMA JÄVLA NORRMÄN!!! Svagbegåvade idioter!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Faan att inte 2 orkade..
|
Hittills så har det ju gått helt enligt plan. Nu ska vi se om Bubble Effe kan leverera också. Den ville man ju ha med i fyraårseliten under Elitloppet så då bör den duga fint i det här loppet också.
|
Hur skall Hennesy Am kunna förlora detta? Fyra i Kungapokalen senast och gjorde det bra bakom kanonhästar.
|
Stonfire US lite tvillinglir i nästa
|
Citat:
:cheers: |
Åkte dessvärre, trots fem streck på V75...
Men en liten tröst att jag fick in ett platsspel på 8 High Flyer, som jag trodde en del på med lopp i kroppen. PLATS Inlämnat: 2021-06-13, 14:17 Bjerke Lopp 7 Söndag 2021-06-13 Start: 16:15 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer 8 High Flyer 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: DNR MHT VKQ |
Det var ett öppet lopp på förhand och min chansning gick inte hem. Bra att det skrällde till i alla fall. Nu har jag ju garderat upp storfavoriten i nästa och vill gärna se en skräll till.
|
Citat:
|