Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Internet troll som styr sharps (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/48843-internet-troll-som-styr-sharps/)

asgaya3141 2021-07-12 20:14

Internet troll som styr sharps
 
Skapar en tråd o säger hej då.

Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
"Steve Svensson spikar 4 Brother bill i första. Stefan [BVärnersson har den första rankad.
I 3e har samma killar 3 respektive 4 som ensamma A hästar."

Forumets regler säger klart och tydligt att man inte får publicera betaltjänsters tips - i alla fall i förväg.
Alltså borde du kastas ut härifrån!

Okej. Admin. Jag hoppar av denna sajt till fördel till trollen. Det finns 3-4 stycken. Dom verkar vara viktigare än t.e.x Voltstart. Putte64. Helge. Ibland Olle. Husse, Huselius. Hej då alla grymma tipsters. Ha ett vinstrikt liv. Ni kan ju också säga era åsikter. Inte bara sitta still i båten

Gotland 2021-07-12 20:37

Tråkigt! Jag håller med dig om att det finns ett antal användare här som endast sprider skit omkring sig och endast klagar på allt och alla. Vissa har jag öppet bett avlägsna sig från sidan medan andra fått tillsägelser via PM men ändå anser man sig ha rätt att fortsätta sprida sin skit.

Forumet blir aldrig bättre än dess användare och skribenter och att duktiga tipsters lämnar sidan då dessa tråkbollar inte förstår bättre är beklagligt.

Jag fortsätter rekommendera att man anmäler de inlägg man finner stötande samt nyttja funktionen för ignorera användare på de användare man finner svårast att stå ut med.

Ace 2021-07-12 21:20

Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 5 083
Sharp$: 9116


Jag fortsätter rekommendera att man anmäler de inlägg man finner stötande samt nyttja funktionen för ignorera användare på de användare man finner svårast att stå ut med.


Ignorera i all ära men trollen borde stängas av.
Kan anmälda inlägg leda till avstängning?

Gotland 2021-07-12 22:01

Citat:

Ursprungligen postat av Ace (Inlägg 753541)
Ignorera i all ära men trollen borde stängas av.
Kan anmälda inlägg leda till avstängning?

Absolut! Anmälningarna ligger ofta, men inte alltid, till grund för de avstängningar som delas ut efter att moderatorerna diskuterat igenom ärendet. Så fortsätt anmäla sånt ni reagerar på.

Grundinställningen är att låta forumet vara så öppet som möjligt och generellt sett uppmana till sunt förnuft. Men tyvärr finns det ett antal som har svårt att hålla sig till det.

Jag håller med om att regelverket skulle kunna uppdateras för att stävja detta beteende men exakt hur man skulle formulera en sådan regel är inte solklart. I alla fall inte för mig. Och att börja stänga av folk till höger och vänster bara för att någon har andra åsikter än en själv tror jag blir knasigt.

Att aldrig bidra med något positivt och istället ständigt hacka på andra användare (om än inom gränsen för vad reglerna tillåter) borde kunna rendera såväl varningar som avstängningar. Vi försöker dock vädja till dessa användare om bättring men vissa verkar endast vara här för att slå ner på andra. Jag antar att det tillfredsställer någon slags behov hos dessa. Tråkigt men tyvärr inte ovanligt.

Gotland 2021-07-12 22:08

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 753544)
Absolut! Anmälningarna ligger ofta, men inte alltid, till grund för de avstängningar som delas ut efter att moderatorerna diskuterat igenom ärendet. Så fortsätt anmäla sånt ni reagerar på.

Förtydligande: ALLA anmälningar leder till en diskussion kring händelsen men även tillfällen där ingen anmälan inkommit kan rendera en avstängning.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved