Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Låt inte trollen styra ditt liv (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/48981-lat-inte-trollen-styra-ditt-liv/)

asgaya3141 2021-07-23 20:13

Låt inte trollen styra ditt liv

Har ångrat mig. Jag kommer att läsa/gilla inläggen som jag gillar.
Trollen: EDDE. SCANDAL PLAY. MELANDER
Med mera. Det går ju att blocka er. Ni får inte vinna

Melander 2021-07-23 20:26

Detta var nog det dummaste du har skrivit på detta forum. Ps jag försöker inte vinna något, varför lägger du så mycket tid på oss dårar. är min fråga till dig?

Edde 2021-07-23 20:40

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 754479)
Detta var nog det dummaste du har skrivit på detta forum. Ps jag försöker inte vinna något, varför lägger du så mycket tid på oss dårar. är min fråga till dig?

Han är avundsjuk för att han inte förstår bättre ;)

TheZ 2021-07-24 01:36

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 754467)
Har ångrat mig. Jag kommer att läsa/gilla inläggen som jag gillar.
Trollen: EDDE. SCANDAL PLAY. MELANDER
Med mera. Det går ju att blocka er. Ni får inte vinna

Dina tankar och system uppskattas så kämpa på :whistling:

travbonus 2021-07-24 13:19

HA HA UUHHH HA HA:D Låt inte trollen styra ditt liv HA HA

ScandalPlay 2021-07-24 14:48

Lika trovärdigt som "vi ska knäcka gängen".
Jag upprepar vad jag skrivit tidigare: hen skall inte bestämma vem som skall uppfattas som troll bara för man av nån anledning inte gillar ett inlägg.
Just trådöppningen gillar jag inte alls! Men jag kallar inte nån troll för det.
Ett öppet forum betyder åsiktfrihet.
Gränser finns förstås och en sån passerades med råge av hen då jag tillskrevs ha Aspergers sjukdom.
Trots anmälan gjorde Admin INGENTING!!!

Edde 2021-07-24 14:51

Citat:

Ursprungligen postat av ScandalPlay (Inlägg 754565)
Lika trovärdigt som "vi ska knäcka gängen".
Jag upprepar vad jag skrivit tidigare: hen skall inte bestämma vem som skall uppfattas som troll bara för man av nån anledning inte gillar ett inlägg.
Just trådöppningen gillar jag inte alls! Men jag kallar inte nån troll för det.
Ett öppet forum betyder åsiktfrihet.
Gränser finns förstås och en sån passerades med råge av hen då jag tillskrevs ha Aspergers sjukdom.
Trots anmälan gjorde Admin INGENTING!!!

Håller med. Jag sa till en muslim häromdagen att jag inte vill ha burka i Sverige för det var MIN ÅSIKT för DEMOKRATI innebär YTTRANDEFRIHET. Då blev jag kallad RASIST HAHAHA

Fagerdahlen 2021-07-24 15:12

Fyfan vilka pinsamma inlägg. Samtliga.

Edde 2021-07-24 15:13

Citat:

Ursprungligen postat av Fagerdahlen (Inlägg 754570)
Fyfan vilka pinsamma inlägg. Samtliga.

Är du bättre själv menar du?

Fulsprit 2021-07-24 16:22

Vem är Don Quijote och vilka är väderkvarnarna...?

:rolleyes:

Melander 2021-07-24 19:16

Finns fler troll Stankaren+ asgaya som Ledningen verkar gilla kan det vara kompis vän?

Melander 2021-07-24 19:17

Man blir väl blockad för att man nämnde en öm TÅ

Nollkollolisten 2021-07-24 19:40

Kanadensisk forskning visar att troll, som förstör kommentarsfält, ofta är sadistiska psykopater. Förklarar en hel del, samt varför vissa politiska inriktningar är så starka på Internet och i media, sociala media och bloggars kommentarsfält, där de förstör alla försökt till seriös diskussion. (Talentum/Ny Teknik)

Ny Teknik skriver:
"Sabotörerna som skriver hatiska, elaka, förödmjukande, oseriösa, irrelevanta och destruktiva inlägg i kommentarsfälten på nyhetssajter och i sociala medier. [...] De så kallade internettrollen visar klara drag av sadism, psykopati och Machiavellism. De njuter helt enkelt av att andra människor lider eller känner obehag."

Melander 2021-07-24 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av Nollkollolisten (Inlägg 754724)
Kanadensisk forskning visar att troll, som förstör kommentarsfält, ofta är . Förklarar en hel del, samt varför vissa politiska inriktningar är så starka på Internet och i media, sociala media och bloggars kommentarsfält, där de förstör alla försökt till seriös diskussion. (Talentum/Ny Teknik)

Ny Teknik skriver:
"Sabotörerna som skriver hatiska, elaka, förödmjukande, oseriösa, irrelevanta och destruktiva inlägg i kommentarsfälten på nyhetssajter och i sociala medier. [...] De så kallade internettrollen visar klara drag av sadism, psykopati och Machiavellism. De njuter helt enkelt av att andra människor lider eller känner obehag."

Dom/Du har FETFEL jag är inte en sadistisk psykopat+allt det övriga du skriver. Synd att man inte kan bli förbannad

Melander 2021-07-24 21:24

Trådskaparen är nog den största Trollet Han/hen gillar detta!