![]() |
Citat:
|
Vilken chock att Jos Verbeeck och Torbjörn Jansson har nära kontakt känns ju som två raka motsatser det lilla man sett av dem! :D
|
Citat:
Dessutom om man vill få in lite större pengar kanske man inte alltid kan vara logisk. Har reducerat system som möjligen är lite mer logiskt, men bara lit :rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
|
Lika glad som man blir när flemming vinner med sin passiva stil lika förbanna blir man när han inte ens försöker när dom dämpar i i 1,18 tempo och sedan ska ut och vrida på i fjärde spår när han vet att han kört ett dåligt lopp.
Återigen konstruktiv kritik men jag tycker dessa körningar en sådan här dag är för dåliga när man vet att det är svårt vinna bakifrån. |
Citat:
|
Citat:
|
Fucking gooop fuck pajas:idiot:
|
Ha ha ha troll GOtland:idiot:
|
Söte jesus vilket rekordrace!!!
|
OJ oJ oJ BENGURION JET WOW WOW:clap:
|
1.08,8?
|
Galet, vilken insats
|
Det var extremt imponerande! Lite väl tidigt att hålla på att snacka om nästa års Elitlopp dock, men vilken häst!
|
Helvetes jävlar vad den gick, tar jag en sup på!
|
Nu blev jag kär. Vilken jävla häst fick vi se..
|
Goop sist efter att tryckt till världsstjärnan
|
Den där Love Me Tender verkar vara ett supersto i aveln, hittar tre avkommor. Den här, Tessy D'ete och Santiago D'ete. Alla segerstaplande flermiljonärer. Sen fick ju den här en hyfsad pappa också, Marre!
|
Stallkörning deluxe där. Favven borde blivit instängd, om det inte vore för stallkamraten.
|
Jag hade fel om utdelningen idag, nu lär det bli jackpot-pengar på femmorna.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
:KO: |
Citat:
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-07-27, 21:15 Jägersro Tisdag 2021-07-27 Start: 21:07 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Who's Who 2: 3 M.T.Oscar 1 x 300,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: CTN PTZ CRS |
Böter för Lugauer för den kraftfulla uppullningen?
|
Connie.... Vilken PUSSY! Örjan bara pratar med honom.... Sjukt! :holms:
Men jag klagar inte!!! Jag tackar!! V3 Inlämnat: 2021-07-27, 21:08 Jägersro Tisdag 2021-07-27 Start: 21:07 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Who's Who 2: 1, 3, 9, 12 3: 1, 2, 3, 4, 5, 12 1x4x6 = 24 rader. 24 x 1 x 10,00 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Rättningskod: KQX TTT CRP |
Blev ju väldigt lätt.
|
Citat:
|
Vilka böter det kommer bli Conrad. Men vinnaren var det inget att säga om.. Hoppas det blir PDA nu Pasi!
|
Citat:
|
Någon som är kvar med sitt system inför sista avdelningen och gör upp om miljonerna? Vad kan det ge? Borde bli bra betalt va? :evilgrin39:
|
1.12 första varvet. Det är ju vad. P11 loppen går idag. Som Pasi säger, vi har ju vetat vad han kan med han har sparat honom. I fjol spelade jag honom flera ggr till 7-8 ggr där inte ens försökte vinna. Jag såg ju att det var en grym häst. Därför slutta spela. Men fin häst
|
vad håller han på detta takter kan inte köra eller
|
Jesus
|
Örjan har alltså hittills i år vunnit: Elitloppet, Norrbottens Stora Pris, Hugo Åbergs och Stochampionatet. Den enda Grupp 1 loppet i Sverige som inte är årgångslopp som Örjan inte vunnit i år är Paralympiatravet. (Om jag inte missat nåt....)
Trots det tog jag nästan alla hästar i Hugo Åbergs på lappen ikväll... :D |
Tvilling rak 1/7 200kr i sista sen blir detta ut på altan och njuta av kvällen.
|