Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Åby Jackpot 29/7 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/49070-v64-aby-jackpot-29-7-a/)

znipstern 2021-07-29 20:22

Nadal Broline vinner loppet. Zarenne Fas måste dem väl diska?

SistaStallskriket 2021-07-29 20:35

V3
Inlämnat: 2021-07-29, 20:52
Åby
Torsdag 2021-07-29
Start: 21:33
Kostnad: 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Omega Superstar
2: 3, 8
3: 1, 3, 6, 7, 10, 11, 12, 14

1x2x8 = 16 rader.
16 x 1 x 10,00 kr = 160,00 kr.
Totalt: 160,00 kr.
Rättningskod: MXN QTN RBV

SistaStallskriket 2021-07-29 20:38

Knutsson sist ut.... Fram i dödens! KÖR NU ANTON!! Du har inte suttit bakom något sånt här förut! Bara kör!!!

SistaStallskriket 2021-07-29 20:39

Citat:

Ursprungligen postat av SistaStallskriket (Inlägg 755551)
Knutsson sist ut.... Fram i dödens! KÖR NU ANTON!! Du har inte suttit bakom något sånt här förut! Bara kör!!!

Vilken kusk.... Driva är att rycka på axeln.... Sorglig syn! När grabben får chansen att köra något så visar han....

Edit: Noterade tyvärr inte att 10an hade en KUSK.... My bad! Dåligt!

viking90 2021-07-29 20:47

Det är inte sommarvärme på Åby ikväll... Inte regnat på ett tag nu iaf..
Två lopp kvar, givetvis startar grannens häst i de sista så får änna stå kvar o försöka jobba in den!

Indianen20 2021-07-29 21:07

Haha det där jävla travet:clap::claps:
Bergh gör årets prejning men får behålla andraplatsen. Är så jävla glad att man inte spelar på mygelsporten mer. Fy fan vidrigt. Detta är bland det värsta jag sett i år

Efterhandaren 2021-07-30 08:43

Citat:

Ursprungligen postat av Indianen20 (Inlägg 755556)
Haha det där jävla travet:clap::claps:
Bergh gör årets prejning men får behålla andraplatsen. Är så jävla glad att man inte spelar på mygelsporten mer. Fy fan vidrigt. Detta är bland det värsta jag sett i år

Du Indianen.
Övervägande delen av dina inlägg handlar om att spy galla och gnälla över kuskar i allmänhet och Svensk Travsport i synnerhet.
En rak fråga ? Varför lägger du så mycket tid och kraft på Travet när allting är så dåligt och kuskarna är helt kass. Antingen sover dom eller är dom helt dumma i huvudet.
Självklart skriver var och en vad hen känner för men titta över dina inlägg senaste veckorna så förstår du kanske varför jag reagerar.
Kom igen med lite positiva inlägg som omväxling och kanske rentav travtips så blir sidan mycket trevligare och gemytligare för alla.

Indianen20 2021-07-30 10:50

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 755564)
Du Indianen.
Övervägande delen av dina inlägg handlar om att spy galla och gnälla över kuskar i allmänhet och Svensk Travsport i synnerhet.
En rak fråga ? Varför lägger du så mycket tid och kraft på Travet när allting är så dåligt och kuskarna är helt kass. Antingen sover dom eller är dom helt dumma i huvudet.
Självklart skriver var och en vad hen känner för men titta över dina inlägg senaste veckorna så förstår du kanske varför jag reagerar.
Kom igen med lite positiva inlägg som omväxling och kanske rentav travtips så blir sidan mycket trevligare och gemytligare för alla.


Det kan så vara. Det ändrar inte det faktum att jag tycker mycket inom sporten går åt helt fel håll. Vi har i princip den amerikanska travsporten här, som dog ut. Bike och barfota. Hästarna håller till 15 starter. Prispengar som står stilla och inte följer index. Minskade antalet hästar och ojämna lopp.

Jag kritiserade inte Robert Bergh som person. Jag tycker Robert är en av Sveriges bästa tränare och Kusk. Han har enorm respekt i loppen. Det jag enkom kritiserade igår är domarkåren som friade Robert på hemmabanan. Helt felaktigt.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved