Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-08-05, 15:52   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4755
Standard

Antal sålda andelar?


Eftersom jag följer Jens system och noterat att han sänkt antalet inlämningar och inte sålt slut på ett tag undrar jag om någon vet om jag någonstans kan se hur många andelar han sålt? Har för mig att någon i någon tråd la ut detta men hittar den inte.

Tack på förhand
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-05, 16:04   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Vad jag har förstått så går det inte att kolla för utomstående. Om info kommer ut så kommer den från JS själv eller någon från Hedlunds som är hans ombud.

Enda undantaget är när det blir en storvinst så att hela lagvinsten räcker till för att visas i ATGs vinstlista. Där ser man det totala antalet andelar.

Igår sålde JS alla tre system minst slut på "ett varv". Att insatsen ser "låg" ut beror på att det är 6% påslag på systempriset. Om systemet ligger precis under lagkassan blir det några kr återbetalning till alla.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bullo (+10)

Senast redigerad av Strappa71 den 2021-08-05 klockan 16:10.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td